Sain puhelinlaskun jossa oli numeroita palvelupuhelimiin,mihin en koskaan soita,en varsinkaan öisin.Olen jo vanhempi naishenkilö ja nukun öisin.
Siellä mainittiin liuta palvelupuheluita ja sitten semmoinen ,kun Rantahiekka oy.
Näitä puheluita on soitettu yöllä minun puhelimestani ,vaikka nukun yöllä.En ole soiitanut kuin ambulanssin kerran.
Miten tämä on mahdollista,minulla on sama liittymä ollut jo kauan.
Soneran lasku
5
1344
Vastaukset
- Rantasanta
Minullakin oli laskussa kummallinen Rantahiekka oy, mutta kun tutkailin asiaa, niin ihan aiheesta oli laskutettu. Olin lähettänyt kyselyn 16100-numeropalveluun ja Rantahiekka laskutti 2,5 euroa.
- Mummu
Minulle puolestaan tuli Elisan laskussa sama Rantahiekka Oy laskuttajana
ja myös yön aikana. Tuo kellonaika ei kuulu soittamiini puheluihin eikä tekstari-
tiedusteluihin.- KaikkiHuijaavat
Arvioikaapa paljonko teleyritykset itse hyötyvät näistä. Jos jonkun rehellisen vaikkakin kyseeenalaisen toiminnan ohessa harrastetaan erittäin tuottavaa täysin epärehellistä toimintaa, eivät teleyritykset ole kovin innokkaita lopettamaan tätä tai ilmoittamaan asiasta viranomaisille. Ja koska tuollaisia yrityksiä on kymmenittäin, niin ...
- Outoa
Sama juttu viime laskussa oli tuo Rantahiekka Oy ja en ole käyttänyt ko firmaa.
- outoa
ai nyt selvis että tämä onki trafi kysely mut olipa puettu outoon nimeen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483