On se järjetöntä kuinka tuo pikkujoulu -käsite on nykyaikana raiskattu ylenmääräsellä spekuloinnilla siitä, että "Tekiskö vai eikö tekis syrjähyppyä; Kenelle antais ja kenelle ei; antaisko vai eikö antais?" Siis hyi.
Todella sääli, Ja iso häpeä, että niinkin hyvä alkuperäinen ajatus ku pikkujouluilla olis: Hauskan pitäminen Ja virittäytyminen jouluiseen tunnelmaan yms. On pilattu ällöttävällä pettämisen ja paneskelun ideologialla...
Tuollanen touhu, mitä pikkujouluihin valitettavasti nykyään liitetään yleisesti, Tulis ehdottomasti pitää erillään
Pikkujoulu -käsitteestä, Ja keksiä näille kyseisille iljettävyyksille joku omannimisensä "juhla" kuten vaikka: PettämisPippalot tai PaneskeluPartyt. Ne ainakin kuvais sitä itseään, eikä raiskais käsitystä Pikkujoulujen varsinaisesta ideasta, Koska Haloo! Jouluhan on sentään KAUNIS ja HYVÄNTAHTONEN juhla -> Pidettäköön se sellasena!
Raiskattu Pikkujoulu -käsite.
Sanelma.
1
535
Vastaukset
- näin on
Täyttä asiaa kyllä puhut. Täytyy sanoa että tosi hyvä kommentti, Ihan kuin ois omia ajatuksiaan lukenu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2037016
- 594632
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384278- 713249
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237