Hei,
auttakaa avutonta naista, itselläni vm 2008 grande punto sporty. Nyt on ruvennut ohjaustehostin reistailemaan, välillä toimii välillä ei. Pitääkö lisätä öljyä jonnekin vai mitä. Jostain luin, että uusi tehosin maksaisi jotain 1300 €; en kyllä haluaisi sellaisia maksaa, ei pysty. Mitä olisi tehtävissä? Missä voisi edullisesti huollattaa?
fiat grande punto sporty
5
144
Vastaukset
- arska1234
Moi, Puntoissa on sähköinen tehostin eli öljy ei auta....
Ekana kannattaa tarkistaa akun ja latauksen kunto, usein vika on siinä, ettei virtaa riitä..
Joskus auttaa tehostimen liittimien puhdistus...
Tuolla aiheesta lisää:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/10905691 Se on sit Grande finalet? On halpa vispilä fiius kans ja hauska vaihtaa myös!
- eienääfiatia
Ikävä kyllä,on todettava,että autonne on tullut tiensä päähän.Toimittakaa se hylky lähimpään ongelmajätelaitokseen.
- Tunnetkohuonoutta
"Ikävä kyllä,on todettava,että autonne on tullut tiensä päähän.Toimittakaa se hylky lähimpään ongelmajätelaitokseen."
Paha olla?- Neppis
No juu hyvä kärry ja korjata pystyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273653- 412489
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372353Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72107- 381599
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 141452
- 1311355
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2811337Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451295