Moi:) mä täytän ihan pian 10w ja mä tarvitsen shoppailurahaa. Mun äiti ei anna, koska se anto mulle jo 50€ joululomalla shoppailua varten. mun perheen tulot on aika pienet kun mun äiti on työtön ja isä-puolen palkka on pari tonnia kuussa (miinus kaikki verot sunmuut) niin mun perhe ei saa hirveesti rahaa. Mun perheessä on 3 lasta ja meillä on sellanen jutska et jos tekee tarpeeksi kotitöitä viikossa, saa sunnuntaina karkkia tai 5€. Ja jos tekee tuplamäärän saa 10€ mut ihan saman verran karkkii jos siis ei ota rahana, niin sit on ens viikolle säästös jo karkki- tai taskurahat. Jos mä tekisin kuukauden ajan joka viikko tuplamäärän kotitöitä, saisin jo
40€. Onko muita tapoja kerätä rahaa? En voi ulkoilyttaa koiria koska
En asu millään asuinalueella ja naapuritaloja on vaa 2 :D lähimpään kauppaan ja kouluun on 4km. Näin talvella ei oo ees mitään pihahommia tehtävänä ainakaan meillä eikä naapureilla, koska vaari auraa pihat traktorilla. Tartteen shoppailurahaa siis vaatteisiin.
Shoppailurahaa 10 vuotiaalle
7
86
Vastaukset
- Tyttö10w
Ja älkää ihmetelkö kun kirjotin ton alotuksen yöllä. Olin salaa puhelimella
-ap - poe
Kirppareilta saa hyviä vaatteita halvalla .
- Teuva
EIKÖS SINUN kuulu olla LAPSI???? ET todellakaan tarvitse "Shoppailu" rahaa!! Vanhempiesi VASTUU kuuluu huolehtia sinusta ja sitä paitsi EI 10v tarvitse shoppailurahaa sen pitäisi jokaisen vanhemman tajuta! KAMALAA LUETTAVAA tällainen!
- Kakara12
Joo, vanhempasi kyllä ostavat sinulle, mutta kaikkea ei kuitenkaan voi saada mitä haluaa :)
- Lollero__
Tee kotona pieniä askareita siivoat huoneesi y.m ja voit tienata rahaa :D moukka...
- Lollero__
Vitsi vitsi :)
- abcde_
Laita säästöön ne rahat joita saat, niin sitä kertyy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1441790- 401708
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631440- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2181201Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 711113
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää21990- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898