Täyttä hebreaa koko uudistus

Onko teistä kaikki päässeet selvyyteen,ketä tämä uudistus oikein palvelee?
Kaiketi minä maalaistollo,vaikkei meille aikamerkki tulekaan postissa,ole päässyt kärryille senparenmin kuin ratteillekaan tästä uudistuksesta.
Minusta alkaa tuntumaan,että minulla selaimet ihan sekaisin ja homma täysin karannut lapasesta.
Ainoa hyvä puoli tietenkin että saa itse valita mainoksensa ja tietenkin sentähdenkö piti koko homma uusia?
Ama pelkkänä kysymysmerkkinä??

39

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liike-elämää me palvellaan näillä puustaaveillamme! Minä en päätäni viitsi vaivata, jotenkuten saanut hallintaani nykyiset raamit. Koneessani epäilin itsekin olevan vikaa, mutta kyllä suomi24 oli ylikuormitettu kaikkien ryysätessä yrittämään:D Kaatui kuin jäisellä tantereella tämän tästä, mutta mitäs siitä.
      Jatkan aamukaffeen parissa iloiten mukanaolosta!

• Hyvä sini-sirkku,tästähän tämä alkaa lutviintumaan ja eikun näppäimet vaan laulamaan,niin sitä tekstiä syntyy ja olemme mainostenuhreja,että paukahtaa.
        Nyt meen antaa noille todellisille sirkuttjajille apatta ja kaiveleen siemenet lumen alta,niinsanotusti lunta tullu porstuvaan ja muuallekin ihan kiitettävästi,entinenkin olis jo piisannu,näin aman asiat tällä kertaa

• nisupulla

Taisin poistaa sen oman aloitukseni Kysyin että joko on tutustuttu uuteen sivustoon ja mitämieltä olette . Ajattelin että voinhan kysästä sitä vaikka tästä .

Uusi viikkokin alkaa ja lapsille talvilomat . Moni mummu ja vaari saa perillisien kersat taas koteihinsa Täyshoitoon . Vai kuinka --ainakin ne jotka maalla asuu on ollut tietääkseni sellainen tapa .
        Vanhemmat ottaa lomaa lapsistaan ,ja mummula on lasten talviloma paikka ,

• Kai palstat ovat niin täynnä, että ei tekstit väliin mahdu. "Palveluvirhe" ilmaantuu minulle tuon tuostakin, en pääse kirjautumaankaan kuin hyvällä onnella. Luulin, että kirjautuminen tulee helpommaksi kuin ennen, mutta ehei, joka toisella kerralla ei hyväksy kirjautumistani.

• Kohteleekohan ne minua eritavalla,kun minä olen päässy vaivatta tänne ja pois vielä parenmin,eikä minua ole vielä edes herjattukaan talon puolesta.
        No ei se mitään,puolenvuoden kuluttua emme vanhaa systeemiä edes muista,saati kaipaamme.

Pahin ongelma on amalla on toi lumentulo,en saanu verkkoja jään alle,en ole pilkille päässy,kun lunta alkaa olla jo polviin saakka.
        Vene kyhjöttää jäällä lunta ja jäätä täynnä,en jaksanu rahjata sitä maalle,kun on niin iso rohjo.Ei se ole kaksista tämä yksinhuoltajan elämäkään,mutta ehkä tunnelinpäässä valoa jo pilkistää,kun saan Nokian kämpän tyhjenemään Vapuksi.Siuron Koskibaariin vois mennä simailemaan,siemailemaan Vappusimaa,näin olen asian päättänyt ama

• pullaulla

Onko tosiaan näin että tyhlää sivua on ja siihen löytyy maksava mainos . Ei minua ainakaan haittaa --kun rullata voi seuraavaan kirjoitukseen ja helposti voi jatkaa keskusteluakin . Jos on aihetta --voi olla vaan niin että kun on niin puhdasta ei ole nyt tullut silmiini näitä häiriköitä joita aikaisemmin oli .
      Ja se on hyvä että ei panosteta sanojaan vaan asiaan . On kai jo moni saanut ihmisestä jonkinlaisen "kuvan" ja se on hänelle liian tärkeää.
      Ei oteta asiaa vaan nimimerkkiä Trollataan --niin nyt on sellainenkin ilmiö uusi , kun Ttrollaaminen . Oletteko jo perillä siittä sanasta . Se on sitä mitä tääläkin kohdistettiin ,a jokuaika sitte eri henkilöihin ,sano hän sitten mitä tahansa --loukkaukset seuras
      Trolli oli hereillä .

• Älä ulla taio niitä hirveyksiä tänne saitille,minäkin pidin taukoa,kun mun olematon seksielämä alkoi olla päivän puheenaihe Joulupäivänäkin.
        Kyllä me tämän systeeminkanssa pian olemme sinut,vaikka sanotaankin että vanha konsti on parenpi,kuin pussillinen uusia.
        Kaikkea hyvää Sinulle Ulla sinne ja meille kaikille tänne ja kirjoittelemisiin ama

• pullaulla
        rituliini_38 kirjoitti:

Älä ulla taio niitä hirveyksiä tänne saitille,minäkin pidin taukoa,kun mun olematon seksielämä alkoi olla päivän puheenaihe Joulupäivänäkin.
        Kyllä me tämän systeeminkanssa pian olemme sinut,vaikka sanotaankin että vanha konsti on parenpi,kuin pussillinen uusia.
        Kaikkea hyvää Sinulle Ulla sinne ja meille kaikille tänne ja kirjoittelemisiin ama

Ihanaa kun sinulla rituliini on Tulevaisuuden toiveita .--- pidä kiinni niistä -- tiedän jo että sinua onnistaa kun olet saanut elämäsi kuntoon -- Ja enhän minä mitää --mutta sainpas sinutkin hereille ..
        Tännekkin kuuluu pelkkää hyvää :=)

• kuningatarxl

Ei yhtään vaikeaa. Jos haluaa kirjoittaa, niin siitä vaan. Mulle ainakin on onnistunut.

• pkl

Ei ole ollut minullekaan vaikeaa, eikä mitään vaikeuksia ole mainoksiakaan ei tällä sivulla eikä muillakaan sivuilla.

• Pientä hässäkkätä
      sanoi hämis russakkata

Nyt useimmin avatut ovat melkein täynnä no found herjauksia. Ikään kuin tarkoitus olisikin tehdä piilov... tehän tiedätte mitä tarkoitan.
      Eipä ole ollut tänään notkua täällä. Tulee mieleen se Yle-radion lähettämän ja Lasse Lehtisen lukema herkullinen pikkujuttu ja sen eräs aihe; *sillä se lähtee millä on tullutkin* > infernaalinen kapula <

Löytyi kirjautuminenkin. En laittanut mitään tikulle. Kettu repolaisen kehut vaan ilmaisesta siivoksesta; tiemmä ovat bittien taivaassa.

• pullaulla

olen onnistunut kanssa kirjautumaan ja samalla ullamirjami nimmarilla --mutta näin "tutuille" voinkin sanoa että kokeilen nyt tätä kun en viitsi kirhautua aina -- Miusta profiili ei ole hyvä se entinen oli selvä ja antoi heti enemmän henk,koht mahdollisuuksia -- esm seurata ja onkos kaveritkin poistuneet Profiilista - Mutta pärjäilläänhän me näinkin.

• koskilainen
        pullaulla kirjoitti:

olen onnistunut kanssa kirjautumaan ja samalla ullamirjami nimmarilla --mutta näin "tutuille" voinkin sanoa että kokeilen nyt tätä kun en viitsi kirhautua aina -- Miusta profiili ei ole hyvä se entinen oli selvä ja antoi heti enemmän henk,koht mahdollisuuksia -- esm seurata ja onkos kaveritkin poistuneet Profiilista - Mutta pärjäilläänhän me näinkin.

Vieläköös UM muistaa vanhan tamperelaisen sanonnan 'loukkutehdas'. Työllisti paljon naisia Tammerkosken kaltalla.

• nisupulla
        koskilainen kirjoitti:

Vieläköös UM muistaa vanhan tamperelaisen sanonnan 'loukkutehdas'. Työllisti paljon naisia Tammerkosken kaltalla.

En oikei sillä nimellä -- mutta Tampere oli minun nuoruudessani hyvä tehdaskaupunki -- Naisillekkin oli töitä ,oli sukkatehtaita ja Finlauson jossa kudottiin hienoja kankaita , verkatehdas villakankaita kai,-- Kenkätehtaita oli monta
        Miehillekkin löytyi paperialan -- hyvin oli sillon asiat --ei tarvinnut niihin nuoruuttaan haaskata sai seti palkkaa niinkun nyt opiskellaan valtion rahoilla eikä saada elantoo omasta työstä -- on ne maailmankirjatsekasin nyt --herroks havitellaan että sais niitä poonuksia ottaa ,itse ei tarvitse muutakun päättää paljonko --ja mikään ei riitä .
        Ahneeks on ihminen tullut --ennenkun lopputulee - minä olen vähästä tyytyväinen .
        se mitä nyt on on ilman avustuksia kertynyt -omalla työllä, ja siltikin on aina kateitaihmisiä -- varsinkin he joillekka tarvitsee antaa paljon pelkällä avustuksilla eläviä - Jaa niin ne uudistuksethan oli aihe -- mutta nyt oli nämä niin hermolla.

• Kyllähän Tampere vieläkin on kehittyvä kaupunki,kultuurin anti on runsasta ja kyllä toi liikennekin on huomattavan vilkaanpaa,kuin tossa kylätiellä.
        Minä muutin sinne aikoinaan valmetlaisena vuonna 1981 ja olihan siellä vielä täysrähinä päällä,oli kenkätehtaitakin ja näitä puuvillatehtaita oli Lokomoa ja Takoa,vanhoja elokuvia ja sarjoja on mukavaa katsoa,kun se vanha Tampere vielä oli voimissaan.
        Vaikka hesalaisena ja Jyväskylässä kauan asuneena olen rengasmatkaa työn perässä tehnyt,niin tuntuu,kuin kotiin tulisi,kun kuulee sitä tampereenmurretta ja
        saa kengänpohjiaan kuluttaa hämpillä,koskenkaiteeseen nojata ja ihmetellä ihmisvilinää,se on sitä parasta Tampereen antia,näin kaihomielellä ama

• zxwå

Olen yrittänyt tutkia, mutta en ole päässyt selvyyteen. Olen tullut tienhaaraan, josko lähtisin muille maille vierahille ja jättäisin nämä suomi 24 pois, on vaikeaa pikaisesti nähdä mistä puhutaan.

• Vähän harjoittelua,niin homma kyllä aukeaa,olen itsekin oppinut joka päivä uusia
        konsteja ja viisaammat neuvovat meitä tyhmempiä.
        Kyllä sinne ulkomaille amakin lähtis jos nappulaa vaan löytyis sitä ei muuttolinnunlailla voi sinne etelään lentää,siks vanki olen maan

• lisätöitä

Minun sivut ovat ainakin suurentuneet että täytyy rullata enemmän eteenpäin.

• Tietynlaista selkeyttä tähän uuteen systeemiin on tullut,tiedät ainakin,jos kommentoit jotain mielipidettä,niin se menee oikeaan osoitteeseen,koska sille on annettu aivan oma palstatila.
        Kyllä työ tekijäänsä neuvoo,kun aikaa kuluu olenme mestareita tällä saralla.
        Mainokset eivät ryöpsähdä silmille ja sekin on hyvä asia ettei näy aloituksen tekijä.Uudetkin kirjoittelijat uskaltautuvat aloiteentekoon,se olisi todella suotavaa.
        Kaikella kiitollisuudella ama tämän uudistuksen vastaanottaa,vaikka alkukaneetti toista kertoikin.

• juuko
        rituliini_38 kirjoitti:

Tietynlaista selkeyttä tähän uuteen systeemiin on tullut,tiedät ainakin,jos kommentoit jotain mielipidettä,niin se menee oikeaan osoitteeseen,koska sille on annettu aivan oma palstatila.
        Kyllä työ tekijäänsä neuvoo,kun aikaa kuluu olenme mestareita tällä saralla.
        Mainokset eivät ryöpsähdä silmille ja sekin on hyvä asia ettei näy aloituksen tekijä.Uudetkin kirjoittelijat uskaltautuvat aloiteentekoon,se olisi todella suotavaa.
        Kaikella kiitollisuudella ama tämän uudistuksen vastaanottaa,vaikka alkukaneetti toista kertoikin.

olis muutakin kuin mainoksia

• att2

Täyttä nollaa. Onko Suomi näin nolla? Talous on myös euroopan alhaisinta, siksi myös täällä näin.

• huiiiii

Taas on munaton mies löytäny kynän .:-DDD!

• kokemuksesta

Hebrea on huomattavasti vaikeampaa oppia kuin näiden palstasivujen käyttö

• att2

Kaikessa luulisin olevan raha, mutta nyt ei niin..... siis miksi apinat määräävät---luulen Venäjä määrää tänään ja Suomi nuolee kuin Kekkonen suurin apiana.

• Nato ainakin on sellainen uhka Venäjälle . Ukrainan sota alkoi siittä --- kun olivat pääsemässä euroopanunioniin jäseneksi --ainakin olivat hankkeissa.
        Nyt USA haluaa suomeenkin Nato sotilaskalustoa .
        Ja jos ,ja kun sota syttuu Paltiaan on Suomikin siinä sodassa mukana ,sanoo Stupi mitä tahansa -- Ja onneksi valta vaihtuukin Suomessa -- toivon vaan että sinne tulee oikeita valtiomiehiä jotka pitää Suomalaisten puolta -- Ettei taas joskus tarvita Valtionpetos oikeudenkäyntiä . Historian pitäis opettaa --eikä vaan toistua

• ullamirjami kirjoitti:

Nato ainakin on sellainen uhka Venäjälle . Ukrainan sota alkoi siittä --- kun olivat pääsemässä euroopanunioniin jäseneksi --ainakin olivat hankkeissa.
        Nyt USA haluaa suomeenkin Nato sotilaskalustoa .
        Ja jos ,ja kun sota syttuu Paltiaan on Suomikin siinä sodassa mukana ,sanoo Stupi mitä tahansa -- Ja onneksi valta vaihtuukin Suomessa -- toivon vaan että sinne tulee oikeita valtiomiehiä jotka pitää Suomalaisten puolta -- Ettei taas joskus tarvita Valtionpetos oikeudenkäyntiä . Historian pitäis opettaa --eikä vaan toistua

Olipa todellakin kaksi vastakkaista mielipidettä sinulta ja tuolta att2, joka olettaa aina meitä suomi apinoiksi?

Todella mielenkiintoista on kuitenkin Teidän mielipiteenne sieltä "rapakontakaa", kuinka täällä pitäisi toimia?

• Kristiina23 kirjoitti:

Olipa todellakin kaksi vastakkaista mielipidettä sinulta ja tuolta att2, joka olettaa aina meitä suomi apinoiksi?

Todella mielenkiintoista on kuitenkin Teidän mielipiteenne sieltä "rapakontakaa", kuinka täällä pitäisi toimia?

Kristiina -- katsos kun olen niin vähän elämästäni ollut vasta täälä ruotsinpuolella 30v ja suomessa 51 vuotta Ja kun olen Suomenkansalainenkin --en halua kaksoiskansalaisuutta . Kun kansalaisuudella ei nykyään ole kohta mitään merkitystä -- Jos nuoriso haluaa oletta kohta liittotasavalta --

• ullamirjami kirjoitti:

Kristiina -- katsos kun olen niin vähän elämästäni ollut vasta täälä ruotsinpuolella 30v ja suomessa 51 vuotta Ja kun olen Suomenkansalainenkin --en halua kaksoiskansalaisuutta . Kun kansalaisuudella ei nykyään ole kohta mitään merkitystä -- Jos nuoriso haluaa oletta kohta liittotasavalta --

Kyllä minä muista ulla, että olet muuttanut aikuisiällä sinne Ruotsiin, mutta et koskaan nimittele meitä apinoiksi. Mikä mahtaa olla att2 kohtalo, kun aina jaksaa mainita entisestä kotimaastaan tuon apina nimityksen

• kiitostiedosta

Oletteko huomannu tehdäänkö täällä poistoja,
      siis voiko poistaa jonkun vastauksen, jos voi niin kuinka se tehdään ???

• Hetkenpäästä ,jos vaihtuis sivut siihen entiaseen olisi sama poru että se entinen oli parempi ( tarkoitan tottuttava on ) varsinkin näille jotka tuntitolkulla aikaansa viettää näissä sivuissa .

• voivoivoi

Totta turiset ullamirjami. Aina löytyy valittajia.

• Rituliini minä käytän sitä mahdollisuutta kun tulen tänne keskusteluihin --niin kirjauduttuani klikkaan sitä kelloa --näen joitakin jotka ovat osallistuneet kanssani keskusteluun ---ja siinä vieressä on ne luvut --niistä en vielä ole oikein selvillä -

• Tynkä/torso se on kellokin siinä, ilmoittaa vastauksien olevan minulle, vaikka en aloittaja vastauksiin olekaan, ja poistonappulaa ei ole. Ainoastaan "merkitse luetuiksi". On jo melkoinen rivi vastauksia siellä. Mitä "päiväkirjaa" minä niistä säästelisin:D
        Taitavat olla alipalkattuja Aller'illa nuo dataexpertit!
        Joo'o åtminstone långsamt skrider förbättringarna fram!
        Adios sordinos!

• sini-sirkku kirjoitti:

Tynkä/torso se on kellokin siinä, ilmoittaa vastauksien olevan minulle, vaikka en aloittaja vastauksiin olekaan, ja poistonappulaa ei ole. Ainoastaan "merkitse luetuiksi". On jo melkoinen rivi vastauksia siellä. Mitä "päiväkirjaa" minä niistä säästelisin:D
        Taitavat olla alipalkattuja Aller'illa nuo dataexpertit!
        Joo'o åtminstone långsamt skrider förbättringarna fram!
        Adios sordinos!

Mieltä tuntuu olevan yhtämonta kun on kirjoittajaakin --
        Mutta etkö sitten ole kirjoitellut siihen jonka kello ilmoittaa sinulle -- Minä olen tykästynyt --tässä pn sitä samaa kun oli siinä puun tapasessa joka oli aikojen alussakin. -
        Kuinka hienosti nytkin sain juuri sinulle tämän sini-sirkku

• ullamirjami kirjoitti:

Mieltä tuntuu olevan yhtämonta kun on kirjoittajaakin --
        Mutta etkö sitten ole kirjoitellut siihen jonka kello ilmoittaa sinulle -- Minä olen tykästynyt --tässä pn sitä samaa kun oli siinä puun tapasessa joka oli aikojen alussakin. -
        Kuinka hienosti nytkin sain juuri sinulle tämän sini-sirkku

Osuuhan se joskus kohdalleen :D Täällä paistaa aurinko täydeltä terältä ja räystäät tippuu sisäpihan puolelta, upea päivä!

• sini-sirkku kirjoitti:

Osuuhan se joskus kohdalleen :D Täällä paistaa aurinko täydeltä terältä ja räystäät tippuu sisäpihan puolelta, upea päivä!

Nytkin menin aloitussivulle näin että kello soi (liikkui) se oli merkki että olin saanut vastauksen edelliseen kirjoitukseeni , ja kappas vaan olihan täälä ,
        Minä kanssa menen klo 12 jo toisenkeran tänään ulos --4 kertaa ollaan Lellynkanssa keikalla ja joka kerta vähintään ½ tuntia.
        Jerry on meidän kotona Lelly kun tyttärem mies on Jerry :=) että erottuu puheissa .

• Kangerrellen tämä uudistus lähtenyt käyntiin,profiilisivutkin pitäis palautua jokseenkin ennalleen,mutta hidasta näyttäs olevan palautuminen.
        Ehkä kirjoittelu on vähän siistiytynyt,ei niinpaljon noita herjoja näkys olevan,kun kirjoittaja ei ole näkyvillä.Eivät nämä viholliset viitsi etsiä kohdettaan ja näin siisteys palstalla säilyy.
        Talvikelejä alkoi pitelemään,no onhan tämä talvenaikaakin vielä.Olisi sekin kurjaa jos takatalvi iskisi,niinkuin monena keväänä on tapahtunut.
        Jääkelit hiukan paranevat,kun pakastaa,mutta kaikenkaikkiaan jäät ovat ainakin täällä keskisessä Suomessa todella heikkoja.
        Kiitos teille osallistujille ja kevään otamme ilomielin vastaan ama

• nisupulla
        rituliini_38 kirjoitti:

Kangerrellen tämä uudistus lähtenyt käyntiin,profiilisivutkin pitäis palautua jokseenkin ennalleen,mutta hidasta näyttäs olevan palautuminen.
        Ehkä kirjoittelu on vähän siistiytynyt,ei niinpaljon noita herjoja näkys olevan,kun kirjoittaja ei ole näkyvillä.Eivät nämä viholliset viitsi etsiä kohdettaan ja näin siisteys palstalla säilyy.
        Talvikelejä alkoi pitelemään,no onhan tämä talvenaikaakin vielä.Olisi sekin kurjaa jos takatalvi iskisi,niinkuin monena keväänä on tapahtunut.
        Jääkelit hiukan paranevat,kun pakastaa,mutta kaikenkaikkiaan jäät ovat ainakin täällä keskisessä Suomessa todella heikkoja.
        Kiitos teille osallistujille ja kevään otamme ilomielin vastaan ama

Olet sinäkin aikaseen hereillä Rituliini
        Minä jo kanssa keitin parituntia sittenkahvin -- En saanut unta --oli ajatuksisa nyt Jerryn ikä ja se kun on tullut vanhaksi .
        Ajattelin sitä Eutanaasia .
        Olis vaan saatava joku läheisistäni suostumaan hommaan sen asian . Se tässä mietityttää kun se on ollut meille kokoporukalle niin mieleinen kaveri ja poika sen osti minulle kun jólin jo jäänyt eläkkeelle . Jerry on Enskuun 30p 14 vuotta . Kyllä se vielä köpöttelee kummasti 4 kertaa käydään ulkonakin --ja samanlailla odottaa sitä että pääsis likkakoiria morjestaan .
        Sain eläkkeelle päästessäni ne kepit --mutta en kertaakaan ole voinut niitä ottaa mukaan kun menen koirankanssa --se on sillon hankala niillä köpötellä.
        Ehkä vielä saan niitäkin käyttää -- ulkoilua en lopeta vaikka Jerry ei minua enään olisikaan taluttamassa.
        Hyvää päivänjatkoa terveisin ullamirjaminisupulla

• jakolasku

Meilläkin on ikääntyneet koirat, molemmat 12 vuotiaita. Vanhempi toukokuussa syntynyt on parempikuntoinen, toinen potee selkäänsä. Rasittaa ajatuskin luopumisesta, lopetus aikanaan tapahtuu kotona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      108
      2619
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      107
      2052
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      22
      1867
    4. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      207
      1583
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1575
    6. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1507
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      103
      1121
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      58
      1021
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      126
      983
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      976
    Aihe