Hei! Poikaystäväni vanhemmat ovat alkoholisteja, eivätkä pidä huolta lapsistaan. Äiti vaihtaa miestä aina Sen mukaan kenellä on varaa maksaa hänen viinat. Ja aina kun äiti lähtee pois niin isä sanoo tekwvänsä itselleen jotain, äitikin uhkailee itsensä tappamisella, ja voi viinan halunsa takia päätyä mihin tahansa seuraan. Puhuttua ollaan yritetty päivät pitkät mutta loppujen lopulsi kukaan ei ole kotona ja päivät menee baareissa. Isä vietiin hoitoon , mutta hän puhui itsensä pois sieltä, äiti oli katkolla ja karkasi sieltä. Kumpikaan ei tunnu enää välittävän lapsistaan. Mitä tehdä? Joudun vain katsomaan vierestä. Sossuun turha soittaa, koska muuten poikaystäväni pikkuveli joutuisi laitokseen, ja poikaystäväni saisi oman kämpän, mutta se ei mitään hyödyttäisi, koska hän ei voisi huolehtia perheestään, kun ei hän halua luovuttaakkaan heidän kanssaan vaan saada tämän loppumaan! Kaikki neuvot ovat hyvin odotettuja! :(
Alkoholismi perheessä
Huolestunuttyttö
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057