Moro!Oon mänttiläinen auramiäs,mun ois pitäny alkaa auraamaan pihoja jo aamuyöstä.mut paskat siitä mitään tullu kun tuli dokailtua taas lauantai iltana liian myöhään.Mutta katotaan illalla jos oon ajokunnossa,tai saatan mä alkaa loiventelemaankin. Ehkä huomenna sitten.
Mänttilässä
4
141
Vastaukset
- Ehdollinenajokielto
Mulla on JohnDeeressä alkolukko kun ryyppäsin työaikana viimetalvena,nyt peura ei lähde ollenkaan käymään.
- Vuohijoenmies
Sinä perkele senkin juoppo auramies ajat aina hirveen penkan mun liittymään ja eukko herättää aikasin aamulla lapioimaan liittymää puhtaaksi että pääsee töihin.
Oot sinä senkin sika aikas inhottava juippi kun et osaa auraasi kääntää meidän talon kohdalla vaan tahallas teet siihen sellaisen kukkumällin.
Vielä joku aamu odotan sua siinä meidän liittymässä ja annan kunnolla ympäri korvia. - pöinmb
Eikö tuollaisen auramiehen tulisi saada potkut töistä? Sinulla taitaa ajaessasikin alkoholia veressä?
- Ammattitraktoristi
Mä oon peruuttanut traktorilla enemmän kun nää uhoojat on ajaneet eteenpäin minkä juopumukseltaan on ehtineet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1342694Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2562264Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?171383- 1151052
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041003- 94995
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13892Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La55788Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.50741Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.277732