Moro!Oon mänttiläinen auramiäs,mun ois pitäny alkaa auraamaan pihoja jo aamuyöstä.mut paskat siitä mitään tullu kun tuli dokailtua taas lauantai iltana liian myöhään.Mutta katotaan illalla jos oon ajokunnossa,tai saatan mä alkaa loiventelemaankin. Ehkä huomenna sitten.
Vastaukset 4
- Ehdollinenajokielto
Mulla on JohnDeeressä alkolukko kun ryyppäsin työaikana viimetalvena,nyt peura ei lähde ollenkaan käymään.
- Vuohijoenmies
Sinä perkele senkin juoppo auramies ajat aina hirveen penkan mun liittymään ja eukko herättää aikasin aamulla lapioimaan liittymää puhtaaksi että pääsee töihin.
Oot sinä senkin sika aikas inhottava juippi kun et osaa auraasi kääntää meidän talon kohdalla vaan tahallas teet siihen sellaisen kukkumällin.
Vielä joku aamu odotan sua siinä meidän liittymässä ja annan kunnolla ympäri korvia. - pöinmb
Eikö tuollaisen auramiehen tulisi saada potkut töistä? Sinulla taitaa ajaessasikin alkoholia veressä?
- Ammattitraktoristi
Mä oon peruuttanut traktorilla enemmän kun nää uhoojat on ajaneet eteenpäin minkä juopumukseltaan on ehtineet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1041064Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.137794Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197730Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47697Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!29666- 65659
- 47620
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59545Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29541Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102530