Moro!Oon mänttiläinen auramiäs,mun ois pitäny alkaa auraamaan pihoja jo aamuyöstä.mut paskat siitä mitään tullu kun tuli dokailtua taas lauantai iltana liian myöhään.Mutta katotaan illalla jos oon ajokunnossa,tai saatan mä alkaa loiventelemaankin. Ehkä huomenna sitten.
Mänttilässä
4
129
Vastaukset
- Ehdollinenajokielto
Mulla on JohnDeeressä alkolukko kun ryyppäsin työaikana viimetalvena,nyt peura ei lähde ollenkaan käymään.
- Vuohijoenmies
Sinä perkele senkin juoppo auramies ajat aina hirveen penkan mun liittymään ja eukko herättää aikasin aamulla lapioimaan liittymää puhtaaksi että pääsee töihin.
Oot sinä senkin sika aikas inhottava juippi kun et osaa auraasi kääntää meidän talon kohdalla vaan tahallas teet siihen sellaisen kukkumällin.
Vielä joku aamu odotan sua siinä meidän liittymässä ja annan kunnolla ympäri korvia. - pöinmb
Eikö tuollaisen auramiehen tulisi saada potkut töistä? Sinulla taitaa ajaessasikin alkoholia veressä?
- Ammattitraktoristi
Mä oon peruuttanut traktorilla enemmän kun nää uhoojat on ajaneet eteenpäin minkä juopumukseltaan on ehtineet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918395
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on968022Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1736170- 145393
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585228En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234275- 384023
Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?54020- 373819
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..583682