Moro!Oon mänttiläinen auramiäs,mun ois pitäny alkaa auraamaan pihoja jo aamuyöstä.mut paskat siitä mitään tullu kun tuli dokailtua taas lauantai iltana liian myöhään.Mutta katotaan illalla jos oon ajokunnossa,tai saatan mä alkaa loiventelemaankin. Ehkä huomenna sitten.
Mänttilässä
4
209
Vastaukset
- Ehdollinenajokielto
Mulla on JohnDeeressä alkolukko kun ryyppäsin työaikana viimetalvena,nyt peura ei lähde ollenkaan käymään.
- Vuohijoenmies
Sinä perkele senkin juoppo auramies ajat aina hirveen penkan mun liittymään ja eukko herättää aikasin aamulla lapioimaan liittymää puhtaaksi että pääsee töihin.
Oot sinä senkin sika aikas inhottava juippi kun et osaa auraasi kääntää meidän talon kohdalla vaan tahallas teet siihen sellaisen kukkumällin.
Vielä joku aamu odotan sua siinä meidän liittymässä ja annan kunnolla ympäri korvia. - pöinmb
Eikö tuollaisen auramiehen tulisi saada potkut töistä? Sinulla taitaa ajaessasikin alkoholia veressä?
- Ammattitraktoristi
Mä oon peruuttanut traktorilla enemmän kun nää uhoojat on ajaneet eteenpäin minkä juopumukseltaan on ehtineet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2375399Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353201Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1332427"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2101993Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol631540Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77927- 53784
Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni122767Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui9706