aukeaminen avoinna olevan sovelluksen päälle? Eli kun vaikka Firefox on avoinna ja aukaisen vaikka sähköpostin niin ikkuna aukeaa foxin päälle.
Millä estää uuden ikkunan...
3
139
Vastaukset
Ilmaisia ohjelmia löytyy useita. Esim. Filebox Extender jonka voit ladata osoitteesta: http://www.hyperionics.com/files/downloads.asp
Valitse oikea versio (32 tai 64 bit) ja asenna ohjelma. Se lisää kansioiden ja ohjelmien yläpalkkiin mm. pienen "nasta-painikkeen", jota klikkaamalla kyseinen kansio/ohjelma pysyy aina päällimmäisenä, kunnes klikkaat sitä uudelleen.
-S-- sidebar
Käsitin nyt varmaan aloittajan asian väärin mutta onko tuo tuttu tilanne jokin oikea ongelma?
Saahan tuosta alapalkista esikatselukuvaa klikkaamalla taas FF:n näkyviin..pieni vaiva..:)- ärsyttää
on se ongelma kun luet jotain artikkelia ja ikkuna aukeaa päälle tai asennat vaikka ohjelmaa ja pitäisi klikkailla hiirellä asetuksia niin uusi ikkuna pomppaa eteen, todella ärsyttävää. Muistaakseni xp:en sai tweakui:lla eston ikkunakaappauksille. Eli juuri sitä haen. Tuo scrubsin softa ei ole aivan sitä mitä haen koska sen pitää toimia aina päällimmäisen ikkunan kanssa ja vaatii kikkailua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996