Vaihto Bangkokissa Phuketin lennolle!

kalle11

Hei
Neuvoisiko joku avulias miten tapahtuu Bangkokin kentällä vaihto
Finnairin lennolta Phukettiin lentävälle paikallis lennolle.
Kiinnostaisi kokeilla, mutta vähän pelottaa.
Kansainväkiseltä asemalta on kai jonkin matkaa paikallislentojen lähtö asemalle.

9

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kapteeniförsti

      Terve, olen itse nytten krabilla ja huomenna lennän air asialla bangkokiin, hinta 20e. Bangkokin kansainvälisen kentän nimi on Suvarnabhumi tms..toinen pienempi kenttä on Don Mueng..näiden kenttien etäisyys on noin 50km. Don muengista ainakin liikennöi kotimaan lennot kansainvälisistä en ole varma ja unohda ne finnairit..aasias on ihan sikahalpaa lennellä paikallisilla lentoyhtiöillä kuten air asia, nok air, lion, bangkok airlines. Käytä momondoa hakukoneena uusien lentojen varaamiseen. Hyvää matkaa!

      • dong mueng on kansainvälinen kenttä.hinnat on tosiaan etulliset,bangkok-buriram,14 eu.vajaa tunnin lento.


      • pasiiiiiii kirjoitti:

        dong mueng on kansainvälinen kenttä.hinnat on tosiaan etulliset,bangkok-buriram,14 eu.vajaa tunnin lento.

        välimatkaan subista dongiin menee sitten hiukan aikaa!ruuhkista riippuen.aina siellä ruuhka on.


    • BKK-HKT

      Voihan alkuperänen kysyjä lentää BKK-HKT, jolloin ei tartte DMK:lle mennä. Ei se BKK-HKT lippukaan montaa kymppiä maksa esim TG:llä. Ite tosa muutama viikko sitten vaihdoin FRA-BKK lennolta BKK-HDY lennolle. Laukku meni suoraan kotimaanlennolle ja BKK:ssa on kotimaan jatkolennoille oma passin- ja turvatarkastus, jotka ainakin mun saapuessa olivat ruuhkattomat. LH koneen portilta TG kotimaan loungeen meni varmaan aikaa 15-20 min.

      • kkkkkkkkkkkkk

        missähän sinä asut?itse asun thaimaassa.suvurnahumista menee noin 2 tuntia doeng muengiin.riippuu millä menee.doeng mueng on kansainvälinen kenttä.kotimaan jatkolennoille oma passin ja turvatarkastus?missähän sinä "poika"olet?et ainakaan thaimaassa.ei minulla ole koskaan kysytty passia sisäisillä lennoilla.olen niitä lentänyt muutamia.pisteenä iin päälle,laukku meni suoraan kotimaanlennolle.uskoo ken tahtoo.


      • BKK-HKT

        Etköhän ole ennemminkin Kontulan asukki kuin muka Thaimaassa asuva kun et näytä edes perusasioita tietävän. Vaikka et olisikaan koskaan siirtynyt ulkomaanlennolta kotimaanlennolle BKK:ssä, niin luulisi sun nähneen kyltit jossa ohjataan kotimaanlennolle menevät jatkomatkustajat eri suuntaan kuin Bangkokiin jäävät matkustajat.
        Laukku myös voidaan laittaa menemään suoraan Hesasta Thaimaan kotimaanlennolle koska laukku tullataan vasta määränpäässä. Näitä lentokenttiä Thaimaassa on ainakin HKT, USM, CNX, KBV, HDY.
        En väitä etteikö olisi mahdollista ettei sulta passia ole kysytty Thaimaan kotimaanlennolla, mutta siitä olen varma että jollain olet henkilöllisyyden todistanut. En tiedä mikä se paperi on ollut, jonka thai viranomaiset ovat sulta hyväksyneet lähtöselvityksessä, turvatarkastuksessa ja portilla. Näissä kaikissa henkilöllisyys tarkistetaan.
        Poika en enään ole, enkä ole enään myöskään Thaimaassa. Olen tätä nykyä Puerto Princesassa.


      • kkkkkkkkkkkkkk

        vai kontula.tämä paikka on khok thum,no vähän sinne päin.aina kun olen saapunut suvurnahumiin,aina olen joutunut kantamaan laukkuni doeng muengiin.sitten lento buriramiin.koskaan ei ole kysytty passia,kun lennän sisälennolla.id riittää.thaimaassa on varmaan 150 lentokenttää,noita kaikkia lyhenteitä en ala opetteleen,tiedoksi vain,jos vaihdat konetta vaikka suvurnahumissa.kyllä se laukku tulee perässä.jos vaihdat kenttää bkk:ssa,laukku ei tule perässä.joo, olen täällä asunut kohta kolme vuotta.olen myös käynyt muuallakin kuin buriram province.


      • kkkkkkkkkkkkk
        BKK-HKT kirjoitti:

        Etköhän ole ennemminkin Kontulan asukki kuin muka Thaimaassa asuva kun et näytä edes perusasioita tietävän. Vaikka et olisikaan koskaan siirtynyt ulkomaanlennolta kotimaanlennolle BKK:ssä, niin luulisi sun nähneen kyltit jossa ohjataan kotimaanlennolle menevät jatkomatkustajat eri suuntaan kuin Bangkokiin jäävät matkustajat.
        Laukku myös voidaan laittaa menemään suoraan Hesasta Thaimaan kotimaanlennolle koska laukku tullataan vasta määränpäässä. Näitä lentokenttiä Thaimaassa on ainakin HKT, USM, CNX, KBV, HDY.
        En väitä etteikö olisi mahdollista ettei sulta passia ole kysytty Thaimaan kotimaanlennolla, mutta siitä olen varma että jollain olet henkilöllisyyden todistanut. En tiedä mikä se paperi on ollut, jonka thai viranomaiset ovat sulta hyväksyneet lähtöselvityksessä, turvatarkastuksessa ja portilla. Näissä kaikissa henkilöllisyys tarkistetaan.
        Poika en enään ole, enkä ole enään myöskään Thaimaassa. Olen tätä nykyä Puerto Princesassa.

        vai kontula.paikka on khok thum,lähellä bangladeshin rajaa,kuten tiedät.koskaan ei sisämaan lennoilla ole kysytty passia.id riittää,minulla kun on thai sellainen.tuosta bkk:sta.kyllä se laukku tulee perässä.mihin vain tilaat sen.minä en vain osta valmismatkoja.ostamme pelkät lennot suomeen ja takaisin.meillä on täällä varmaan 150 lentokenttää,lyhenteitä en ala opetteleen.


    • hhhhhhhhhh

      ei mitään ongelmaa.matka vaan on vähän pitkä.millä sitten menetkin.dong mueng ei ole pikkukenttä,.taitaa helsinki vantaa olla pienempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      58
      2362
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1980
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      187
      1825
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1747
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1651
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1629
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1534
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe