Mun ei siis ikinä tee "silleen mieli" seksiä, olen toki todella usein "heti valmis" seksiin (en siis aina, niin kuin jotkut tuon varmaan ymmärtäisivät!), kun mies ehdottaa tai vihjailee, mutta varsinaista panetusta/kiimaa ei ole. Mulla ei ole koskaan tullut sellaista tilannetta, että olisi tullut tarvetta saada seksiä tässä ja heti ja nyt. Olen kokeillut olla ilmankin, mutta ei mitään tulosta. Ei tullut "puutostilaa"..
Olenko mä outo, kun mua ei paneta koskaan?
Kitty -85
3
1066
Vastaukset
- hotbabe85
OUTO
on joka junaan...
- poika
Et ole outo, koska kuitenkin saat seksiä.. tai annat, miten vaan. Mutta eipä minuakaan koskaan paneta, vaikka siihen on kyllä syynsä. Kun ei ole mitään mahdollisuutta seksiä saada (niin, kuullostaa varmasti itsesääliltä, mutta turha sitä on kai itselleen valehdella?), niin halutkin on pakko siirtää täysin taka-alalle... Ja vähitellen (toivottavasti) koko asia unohtuu pysyvästi... Siitä ei kannata haaveilla, mitä ei voi saada...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424330
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384089- 643746
- 1083625
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333547Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643357- 872932
- 542835
- 252646
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142354