Mun ei siis ikinä tee "silleen mieli" seksiä, olen toki todella usein "heti valmis" seksiin (en siis aina, niin kuin jotkut tuon varmaan ymmärtäisivät!), kun mies ehdottaa tai vihjailee, mutta varsinaista panetusta/kiimaa ei ole. Mulla ei ole koskaan tullut sellaista tilannetta, että olisi tullut tarvetta saada seksiä tässä ja heti ja nyt. Olen kokeillut olla ilmankin, mutta ei mitään tulosta. Ei tullut "puutostilaa"..
Olenko mä outo, kun mua ei paneta koskaan?
Kitty -85
3
1046
Vastaukset
- hotbabe85
OUTO
on joka junaan...
- poika
Et ole outo, koska kuitenkin saat seksiä.. tai annat, miten vaan. Mutta eipä minuakaan koskaan paneta, vaikka siihen on kyllä syynsä. Kun ei ole mitään mahdollisuutta seksiä saada (niin, kuullostaa varmasti itsesääliltä, mutta turha sitä on kai itselleen valehdella?), niin halutkin on pakko siirtää täysin taka-alalle... Ja vähitellen (toivottavasti) koko asia unohtuu pysyvästi... Siitä ei kannata haaveilla, mitä ei voi saada...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607094- 1233727
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.263050- 212688
- 272353
- 181930
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3681899- 251890
- 321788
- 451752