Varovaisuutta diilimatkoihin Kypros, Turkin puoli

Kokemusta_on

Matkan järjestäjä norjalainen Gointernational toimii omavaltaisesti, muuttaa matkaehtoja, hotelleja ja lentoja, sekä vastaa hyvin hitaasti reklamaatioihin. Matkoja myyvät Top10 ja Groupon eivät pysty auttamaan ja joutuvat hankalaan välikäteen. Monet ovat pettyneet lupauksiin, toteutumassa oleva matka on muuta kuin mitä se oli ostaessa. Monet samaan hotelliin ostaessa buukatut ryhmät on jaettu eri hotelleihin pitkin saarta,,, ja ovat jopa eri lennoilla. Järjestä siinä sitten liittymäkuljetuksia.

Jos edelleen haluat asioida heidän kanssaan, ja ostaa halpamatkan, niin varaudu muutoksiin. Lentoajat, lentoyhtiöt ja hotelit saattavat muuttua. Jos on isompi ryhmä niin varatkaa sanalle varausnumerolle, niin on edes toive päästä samaan hotelliin. Gointernationalin vasteaika kyselyihin on sähköpostin kautta vävintään viikko, normaalisti viikkoja. Ja jos ei ole pitkää pinnaa, niin diilit ei ole teidän juttu.

Parhaimmillaan, jos kaikki menee hyvin, ja olet kärsivällinen ja muutoskykyinen, niin diilit tarjoaa edullisen matkan, hyvää vastinetta rahalle.

Me peruimme jo varatun matkan.

7

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liieee

      Groupon on vastuussa heidän kauttaan ostetussa matkassa. Ottakaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja he auttavat miten edetä matkassa

    • Kyrenia

      Olen itse ollut viime keväänä Go Internationalin matkalla, mutta järjestäjä oli Groupon eikä tuo TOP10. Kaikki meni hyvin. Top10:stä olen kuullut eniten huonoa. Missään ei kait luvatkaan, että kaikki halukkaat pääsevät samaan bussiin tai hotelliin. Erityistoiveita ei taideta ottaa vastaa eikä toteuttaa. Siksipä nämä diilimatkat ovatkin halpoja ja karsittuja. Se on ryhm matka, mutta ei sentään ryhmiä ryhmän sisällä palvella erikseen. Tällaiset toiveet eivät toteudu aina edes normaaleilla pakettimatkoilla. Kun sen hyväksyy, ei ole ongelmaa.

      • tiplomi_insinoori

        Toiminnan logiikka
        Minun mielestäni GoInternational on matkan varsinainen järjestäjä, joka organisoi kaiken lennot, hotellit ja kuljetukset ym . Näitä diilimatkoja myyvät agentit, eli esim TOP10 ja Groupon. Myyntiagentit myyvät ne sovitut ns diilit, eli houkuttelevat tarjoukset, joihin me ostajapoloiset tartumme. Loppuasiakkaat, eli me matkaostajat maksamme matkat, ja vastineeksi saamme ne diilikupongit. Kuponkeja vastaan me saamme ja sovimme matkat tuolle varsinaiselle järjestelijälle, joka sitten organisoi matkat. Matkan järjestelijä toimii sen mukaan kun niitä matkoja on myyty, eli alkaa järjestää kapasiteettia >> tulee väkisinkin muutoksia, varsinkin lentojen osalta. Hotellikapasiteettia on yllin kyllin lomakauden ulkopuolella. Mutta lentoja ei ole niin helppo järjestellä. Lisäksi tuntuu siltä, että GoInternationalin porukka, tai heidän käytössään oleva järjestelmä ei pysty helposti mukautumaan kapasiteetin muutoksiin ja asiakkaan toiveisiin.


      • Kyrenia

        Piti kirjoittamani, että ilmoittaja oli Groupon.... Lennot otetaan tietämäni mukaan viime tinkaan halvimmalla ja etukäteen ilmoitettu hotelli saattaakin olla rempassa. Kauden ulkopuolella otetaan myös se halvin mahdollinen. Asiakkaan toiveet eivät näillä halpamatkoilla todellakaan ole ykkössijalla, mikä kyllä lukeekin siellä. Muutoin matka todella oli onnistunut. Ruokailua ei pitänyt olla, mutta saimme mennen tullen kevyen leikkelelautasen. Matka oli maalis-huhtikuun vaihteessa ja säätkin suosivat siihen aikaan.


    • Ritane

      Nyt pitää toivoa. että matkat toteutuu,,,,,varasimme meinaan äskettäin top10-matkan ja aiemmin Groupon viime maaliskuussa - se meni meidän osalta oikein hyvin,,,,,,tulikohan tehtyä vikatikki, jos top10-matkoilla onkin niitä sotkuja enemmän - Grouponin matkoja ei juuri silloin ostaessamme ollut, joten,,,,,,

    • 3200

      Saitteko rahat takaisin jo maksetusta matkasta?

    • uuttamatkaaetsiessä

      Kaikkien muutosten jälkeen mekin peruimme matkamme 30.1. (Travelbirdistä ostettu), lupasivat että go international palauttaa rahat. Vielä ei ole tullut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe