Mikähän mussakin on vikana

22v

Olen tässä jo jonkuu aikaa tuntenut oloni yksinäiseksi, vaikka tässä ylemmässä koulussa olenkin. Kouluun on kiva joka päivä mennä, kun näkee opiskelu tovereitakin, mutta hyvin nopeasti huomaa, että ei noiden muitten kanssa ole juuri minkään näköistä yhteistä puheenaihetta; puhuvat lähinnä jostain peleistä, joista tunnen olevani kasvanut ohi aikoja sitten. Toki joukossa on muutama poikkeus, joiden kanssa käydään ihan järkevääkin alaa-liittyvää tai muuta keskustelua kahvipöydässä. Mutta kuitenkin kotiin kun tulee päivän päätteeksi, alkaa taas tuntua yksinäiseltä. Tämä kai johtuu siitä, kun olen ollut melkein koko elämäni hieman ujo ja yksinäinen ja nyt sitä haluais seuraa välillä iltaisinkin.

Nais seuraakikn on tullu etittyy ainakin näistä perinteisistä internetin treffipalveluista, kohtalaisen huonoin tuloksin. Toki muutamasta kontakteista on tullut ihan Facebook kavereitakin, mutta kun heistä ei tähän menessä kukaan ole jostain syystä suostunut ulos lähtemään, että tavattais ihan oikeasti, vedoten aina johonkin kiireeseen tai muuhun vastaavaan. No jos ei tämmönen, jolla muuten asiat on kohtalaisen hyvin kelpaa, ei tässä viitti itteään kellee tyrkyttää.

Baariinkaan ei ole juurikaan koskaan varaa mennä kun tässä kumminkin omassa talossa asun, niin tämän maan tukipolitiikka ei suo kuin pienet tuet. Lainaahan en ota, että pääsisin juomaan. Ja eipä täällä kyllä pahemmin työpaikkojakaan ole, että sais palkkaa. Mutta kun sen harvan kerran, kun satuin istumaan omassa suosikki baarissa, jossa on vähän vanhempaa, mutta samanhenkistä seuraa, tulee paikalle oikein ihana about samanikäinen tyttönen. No tämän kanssa sitten tietysti juteltiin tutustuttiin ja juteltiin ihan mukavia. Välillä kuunneltiin, kun muut asiakkaat vähän alkoivat kinaamaan, jostain aivan jonninjoutavasta asiasta. No kumminkin illan edetessä tämä tyttönen sitten pussasikin minua yllätäen. Siinä sitten alkoi päässäni valtava tunne myrsky, koska koskaan tätä ennen minua ei ole pussattu. Ja voitte kuvitella miltä tuntuu, kun hän sanoi aivan kysymättä, että sä olet hyvännököinen eikä sussa ole mitään vikaa ja olet muutenkin mukava ihminen. Aivan ihanalta, koskaan ennen en tätäkään ollut kuullut...

No valomerkin aikaan sitten vaihdettiin tytön kanssa numeroita, ja lähdin toki herrasmiehenä saattamaan häntä koti rapulleen, koska koskaan ei tiedä, että ketä tuolla kaduilla liikkuu pimeään aikaan. No hän vielä pyysi mua rappukäytävään sisälle saakka ja suudeltiin sitten siinä vielä. Sitte hän totesi: "Saisit tulla mun luo nukkumaan, mutta mun mies lyö suo turpaan jos tulet". Nyt voitte vaan arvata, että miltä tuntui. Tässä taas meni luultavasti ketuilleen tämä ns. yksinäisyyden poisto yritys ja kas kummaa, taas tuntuu yksinäiseltä.

8

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quakeDemon

Vedä käteen tanakammin ja lopeta syntisissä baareissa pyöriminen, tai jumala tuomitsee sinut tuonpuoleisessa, senkin irstainen pakana. Helvetin tulien käristäessä ihoasi ei enää itku ja pillitys auta. Siellä huorat ja lutkat palavat kanssasi samalla kun demonit twerkkaavat laavassa.

• 3788

Älä välitä tuosta aiemmasta vastauksesta. Kaikkea sitä näkee....

Ei sussa mitään vikaa ole viestisi perusteella.

Aika outoa että joku suostui "näyttelemään" että olis vapaa vaikka olikin varattu. Mitähän tuon neitosen päässä liikkui?

Ja ei noista naisista koskaan ota selkoa...jotkut on ujoja, vaikkei siltä vaikuttaiskaan. :S

• DemonienRuuvvaama

ELä valehtele, demoni! Hkram dalikh bahrkam, dakkus poH! HYyys! Takaisin manalaan!

• 22v

Joo ei ole tapana ottaa nokkiinsa tollaisista jutuista. Näkee juttujen tasosta selvästi, että quakeDemonin ja tän toisen sankarin(mahd. Sama henkilö) henkinen kehitys on ollut sangen hidasta.

• 22v

En kyllä välttämättä varsinaisesti tunne, että itsessäni olis jotain vikaa. Mutta pidemmän päälle on vaan alkanut miettimään, että mitähän muut ajattelee asiasta...

• töks

Olipas surullinen loppu...

• 22v

Näinpä, ketuttaa vaan kun tuntuu nykyisin aina melkee joka asia töksähtävän lähes täysin itsestään riippumattomista syistä...

• Yksinäisyyden poistokeinona "naisenhaku" ei ehkä ole paras mahdollinen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7744
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3213
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2506
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      15
      2126
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      35
      2074
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      22
      1998
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1897
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1683
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      63
      1628
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18