Jos juomalasiin (tai miksei maljakkoonkin) tulee reunaan särö, eli pieni palanen on haljennut pois ja muuten ehjän lasin reunassa on yksi ohuempi / terävämpi kohta, niin voiko tällaista mitenkään korjauttaa, esim. hioa terävyys pois? Meillä on useampiakin vanhoja juomalaseja käytössä mutta joihin on tullut vuosien saatossa säröjä, ja aina pitää katsoa mistä kohdasta juo ettei huuli osu siihen kohtaan mistä on pala pois. Haluaisin käyttää laseja jatkossakin, mutta en tiedä onko minkäänlainen hionta tai muu korjaaminen mahdollista, ja mukavinta olisi että kolhuista huolimatta lasi olisi "ehjä" vaikkei sitä enää uuden veroiseksi saisikaan.
Särö design-lasissa, voiko korjata jotenkin?
PalaPois
1
5873
Vastaukset
- Anonyymi
Etsin itse samanlaista.
Tämä voisi toimia:
Loctite Super Glue Glass
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043