Teuvolla toimii kaikki Jumalan armolahjat!

absd

Sitä mieltä olen.

51

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuinka vahva mahtaneekaan olla uskosi "Sitä mieltä olemiseen"?

      Kun vuonna 2005, siis kohta kymmenen vuotta sitten Pyhä Henki minut näihin keskusteluihin johdatti, niin varsin pian sen jälkeen - suuresta vihaajien joukosta huolimatta - tätä kautta löytyi kymmenkunta ystävää, jotka ottivat totuuden ilomielin vastaan.

      Joidenkin kanssa kokoonnuimme kerran yhteiseen tapaamiseenkin, ja joidenkin kotanakin sain käydä.

      Mutta sitten kävi niin kuin kirjoitettu on, kun väärämieliset aloittivat parjauskampanjan heitä vastaan. Eräältä opettajalta muuan uskonlahko uhkasi ottaa kaikki oppilaat pois, jos ääni kellossa ei muutu. Ja muuttuihan se lopulta kaikkien osalta.

      Ennalta annetun ilmoituksen mukaisesti:

      "Kylvö kallioiseen paikkaan kuvaa sitä, joka sanoman kuullessaan heti ottaa sen iloiten vastaan mutta joka kestää vain hetken, koska häneltä puuttuvat juuret. Kun tulee ahdinko tai vaino sanan tähden, hän luopuu kohta."

      Tällä tarkoitan sitä, jos tahdot tänne pitemmäksi aikaa tulla totuutta puolustamaan, niin kestätkö varmasti kaiken sen ivan ja pilkan, jolla parhaillaankin totuutta herjataan.

      Lievin muoto taitaa olla tuo sunilaisuudeksi leimaaminen.

      Jeesus sanoi saman:

      "Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi. Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin. Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan myös teidän sanaanne."

      • Vainaat

        Kokeile nyt tätä harjoitusta vaihteeksi, meditoinnista.

        Huomaan kuinka ajatus poistuu, tiedän että uusi häiritsevä ajatus on jo tulossa, mutta tiedän senkin poistuvan, kun et suostu keskittymään sen tarjoilemiin aiheisiin. Tämä tuntuu alussa erityisen vaikealta, koska häiritseviä ajatuksia hyökkää mieleen yhtenä virtana, vaikuttaen elämääkin tärkeämmiltä ja vaatien niihin keskittymistä. Ajan myötä kuitenkin opit, kuinka antaa ajatusten mennä menojaan, käydä ikään kuin ohitsesi ilman, että joudut enää keskittymään niihin.

        Toiset tykkäävät tämän ajatusten tarkkailun ohella keskittyä hengitykseensä, sillä silloin johonkin harmittomaan ja ajatuksettomaan keskittymällä pystyy helpommin välttymään kiusaukselta keskittyä päähän pulpahteleviin ajatuksiin. Myös itseäni hengitykseen keskittyminen auttaa. Toiset lausuvat samasta syystä erilaisia mantroja päässään, koska mantroihin keskittyminen vie vastaavasti huomion pois ajatuksilta.


      • Vainaat kirjoitti:

        Kokeile nyt tätä harjoitusta vaihteeksi, meditoinnista.

        Huomaan kuinka ajatus poistuu, tiedän että uusi häiritsevä ajatus on jo tulossa, mutta tiedän senkin poistuvan, kun et suostu keskittymään sen tarjoilemiin aiheisiin. Tämä tuntuu alussa erityisen vaikealta, koska häiritseviä ajatuksia hyökkää mieleen yhtenä virtana, vaikuttaen elämääkin tärkeämmiltä ja vaatien niihin keskittymistä. Ajan myötä kuitenkin opit, kuinka antaa ajatusten mennä menojaan, käydä ikään kuin ohitsesi ilman, että joudut enää keskittymään niihin.

        Toiset tykkäävät tämän ajatusten tarkkailun ohella keskittyä hengitykseensä, sillä silloin johonkin harmittomaan ja ajatuksettomaan keskittymällä pystyy helpommin välttymään kiusaukselta keskittyä päähän pulpahteleviin ajatuksiin. Myös itseäni hengitykseen keskittyminen auttaa. Toiset lausuvat samasta syystä erilaisia mantroja päässään, koska mantroihin keskittyminen vie vastaavasti huomion pois ajatuksilta.

        Anna sinä vainaajien vainota vainajia. Minä en heitä tarvitse, sillä onhan kirjoitettu:

        "Te kuulette sanottavan: "Tiedustelkaa neuvoa vainajahengiltä, kysykää tietäjiltä, jotka supisevat ja mumisevat." Mutta Jumalaltaanhan kansan on neuvonsa pyydettävä! Miksi sen pitäisi kysyä kuolleilta neuvoa elävien asiassa?

        "Niin Egyptin miesten rohkeus murtuu. Minä sekoitan heidän suunnitelmansa, ja he anelevat neuvoa epäjumalilta ja haamuilta, vainajahengiltä ja tietäjiltä."

        Samoin sortuu myös Suomen miesten rohkeus.


      • Ruumiit

        Aloita teuvomme tästä uusi aikamme, opi ja opeta, sinulta se kävisi:

        http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=10&ved=0CFMQFjAJ&url=http://spacebimbom.com/kategoriat/miscellanea/mielikuvitus-2.php&ei=nIHQVLqPNInlatmHgcAK&usg=AFQjCNFQPuUrNxLS0mt3xlsIt_ePGy-ShQ&sig2=PfBhMH4mEFGZIjTcSCwwMg&bvm=bv.85076809,d.d2s&cad=rja


      • Ruumiit kirjoitti:

        Aloita teuvomme tästä uusi aikamme, opi ja opeta, sinulta se kävisi:

        http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=10&ved=0CFMQFjAJ&url=http://spacebimbom.com/kategoriat/miscellanea/mielikuvitus-2.php&ei=nIHQVLqPNInlatmHgcAK&usg=AFQjCNFQPuUrNxLS0mt3xlsIt_ePGy-ShQ&sig2=PfBhMH4mEFGZIjTcSCwwMg&bvm=bv.85076809,d.d2s&cad=rja

        Pidä oppisi itse. Minut on toisenlainen Opettaja oppilaakseen valinnut:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani

        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua .Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.

        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."


      • Ruumiit

        Minäe edes tajua mitä sinä yrität myyvä, kerro tarkemmin Teuvoseni.


      • Ruumiit kirjoitti:

        Minäe edes tajua mitä sinä yrität myyvä, kerro tarkemmin Teuvoseni.

        Kyllä se vaikeata on tajuta, kun yrittää myydä sitä, mitä ei ole rahalla ostettavissa:

        "Kuulkaa, kaikki janoiset! Tulkaa veden ääreen! Te, joilla ei ole rahaa, tulkaa, ostakaa viljaa ilmaiseksi, syökää, ottakaa maksutta viiniä ja maitoa!

        Miksi punnitsette hopeaa (nykyisin euroja) maksuksi siitä, mikä ei ole leipää, vaihdatte työstä saamanne palkan siihen, mikä ei tee kylläiseksi? Kuulkaa minua, niin saatte syödä hyvin, te saatte nauttia parhaista herkuista.

        Kuulkaa minua, tulkaa minun luokseni, kuulkaa, niin te saatte elää! Minä teen ikuisen liiton teidän kanssanne ja lupaan olla liitossani uskollinen, niin kuin olin uskollinen Daavidille."

        Ja tästä seuraa tämä:

        "Vaikka Herra suo sinulle vain kapean leivän ja niukasti vettä, hän, sinun opastajasi, ei enää kätkeydy. Omin silmin sinä saat nähdä hänet.

        Aina kun olet eksymässä tieltä, milloin oikeaan, milloin vasempaan, sinä omin korvin kuulet takaasi ohjeen: -- Tässä on tie, kulkekaa sitä.

        Niin sinä julistat saastaisiksi hopeoidut jumalankuvasi ja heität menemään kullalla silatut jumalasi kuin nainen verisen rievun ja huudat: "Tiehesi, saasta!"

        Millä perusteella kutsut minua: "Teuvoseni?"


      • vooee

        >>>Millä perusteella kutsut minua: "Teuvoseni?"<<<

        Kuulee sinulla on toi jatkuva paristoo ja meillää vain se alkkaali, valoa mee kaivataa ja sinulla sitää piisaa, vokos teillä pysähtyä ja yöpyää, meitä ei ole kuin kolme ja peräs muutama mukulaa, voi rakas teuvoni, koska voimme halata ja palata menneisiin, voi koskaa.


      • vooee kirjoitti:

        >>>Millä perusteella kutsut minua: "Teuvoseni?"<<<

        Kuulee sinulla on toi jatkuva paristoo ja meillää vain se alkkaali, valoa mee kaivataa ja sinulla sitää piisaa, vokos teillä pysähtyä ja yöpyää, meitä ei ole kuin kolme ja peräs muutama mukulaa, voi rakas teuvoni, koska voimme halata ja palata menneisiin, voi koskaa.

        Palataan asiaan, kun seuraavan kerran pääset suljetulta osastolta vapauteen - jos pääset?


    • tosion

      hyvin TS vastaa palstan henkinoidille ja lahkopiruille, jotka täällä väijyvät

      • Ruumiit

        Ken tässä se pää pirkatti oikein on, tuollainen humanikko.


      • Tätä on niiden, jotka eivät Totuuden Hengestä mitään tiedä, mahdotonta ymmärtää:

        "Minä annan teille viisauden puhua niin, ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanojanne."

        Tähän liittyy myös saumattomasti tämä Jeesuksen lupaus:

        "Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva."

        Paljastan on hieman tätä salaisuutta: "mitä on tuleva".

        Tämä toimii sillä tavalla, että esimerkiksi aamuisin, kun on unesta herännyt, ja vielä loikoilee vuoteessa, alkaa Pyhä Henki puhua joistakin asioista ennakkoon.

        Ja kun sitten koneen avaa, ja kysymyksiä alkaa selata, niin moneen kysymykseen onkin vastaus jo valmiina naputeltavaksi ja lähetettäväksi.


      • Kaarmeeta

        Minä en aamuisin kyllä kovankauvaa pysty loikoilemaan vuoteellä, minulla lotraa ohtassa sitten ja joskus yöllökin, Jumalallisillako voimilla oot pystynyt säiliön pitämään kunnossa ettei kapi ole pääsyt iskemmään.


      • Kaarmeeta kirjoitti:

        Minä en aamuisin kyllä kovankauvaa pysty loikoilemaan vuoteellä, minulla lotraa ohtassa sitten ja joskus yöllökin, Jumalallisillako voimilla oot pystynyt säiliön pitämään kunnossa ettei kapi ole pääsyt iskemmään.

        Joillakin se nousee päähän. Minä olen vielä hyvin pystynyt sen normaalia tietä ulostamaan, kuten kirjoitettu on:

        "Ettekö käsitä, että se, mikä menee suusta sisään, jatkaa kulkuaan vatsaan, ja sitten se ulostetaan."


      • Kaarmeeta kirjoitti:

        Minä en aamuisin kyllä kovankauvaa pysty loikoilemaan vuoteellä, minulla lotraa ohtassa sitten ja joskus yöllökin, Jumalallisillako voimilla oot pystynyt säiliön pitämään kunnossa ettei kapi ole pääsyt iskemmään.

        Sinä taidat olla se sama ukkeli, joka muutama vuosi sitten paljastui ns. k-pääksi. Ja siitä olen kyllä herjoja osakseni saanut, vaikka totuuden kerroin.

        Hyvä on, ett nyt sen itse tunnustit, vaikkakin nimettömänä. Otan tunnustuksesi talteen, jos minua vielä sinun ongelmasi tähden herjataan.


    • Pyhä henki on feminiini, koska sillä ei ole nimeä, kuten ei naisillakaan ole.

      Naisilla on joko isänsä, tai jonkun toisen isän pojan nimi kun avioituu.

      • Siitä hetkestä lähtien, 11.8.1985, kun Jeesus Kristus ilmestyi, ja Pyhä Henki alkoi minulle puhua, niin tämä sama Henki on puhunut aina samalla tunnistettavalla miehen äänellä.

        Ei koskaan naisen äänellä.


      • Teuvoseni

        Voi teuvoni Rakas sitä pelkäsinkin josko toisia kilpasilla olevia vietteliöitä olisi sinulle ilmaantunut, muisku nut ensimäiseksi sinnee pooskeelleminä tässä aivan häpeän kierossa mu muh.
        ps. ethän paljasta suhettamme.


      • Teuvoseni kirjoitti:

        Voi teuvoni Rakas sitä pelkäsinkin josko toisia kilpasilla olevia vietteliöitä olisi sinulle ilmaantunut, muisku nut ensimäiseksi sinnee pooskeelleminä tässä aivan häpeän kierossa mu muh.
        ps. ethän paljasta suhettamme.

        Taidat olla niitä sukupuolineutraaleja ihmisiä, joten tyydy vain uneksimaan kaipaamastasi suhteesta.


      • Haliiit

        Koska koskaaa on seuvaavvaa tapaamineen, viis noista neutraaleista, kun vetoa vain on, kyllä nykii.


      • Pusuja

        Suukkoja suukoja jo näin etukäteen ethän kerro Irmalles pusi pusi.


      • Pusuja kirjoitti:

        Suukkoja suukoja jo näin etukäteen ethän kerro Irmalles pusi pusi.

        "Himot ne on hiirelläkin" - koeta pärjätä.


      • Pusuja

        >>>Himot ne on hiirelläkin" - koeta pärjätä.<<<

        Olii somasti sanottu, onko se hiiri montakin kertaa ryäminyt peiton alles, kun heti oli vastaus valmis, ja hommatko onnistui, hyi sinua Teuoseni saastaisista mielikuvistas hyi hai, koskas kopeloijaan.


      • Pusuja kirjoitti:

        >>>Himot ne on hiirelläkin" - koeta pärjätä.<<<

        Olii somasti sanottu, onko se hiiri montakin kertaa ryäminyt peiton alles, kun heti oli vastaus valmis, ja hommatko onnistui, hyi sinua Teuoseni saastaisista mielikuvistas hyi hai, koskas kopeloijaan.

        Siellä Saatanan pimeyden ja valheen valtakunnassahan kopeloidaan koko ajan.

        Parempi on sinulta kysyä: Koskas aiot lopettaa kopeloinnin ja tulla valoon?
        Sillä onhan kirjoitettu:

        "Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa, hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi."


      • SeAvarakatseinen

        "Onhan kirjoitettu" ???

        Ja onhan niitä kirjoitustaitoisia ollut maailman sivu!
        Ja kirjoituksia piisaa = There is no END of making books.

        Sinä siis valitset sattumanvaraisesti kaiken kirjoitetun
        PAS-KAN joukosta jonkun tuntemattoman ("kirjoitettu on") tekeleen, mikä mielestäsi ehkä sopii asiayhteyteen ja väität sitä jumalan johdatukseksi?

        Nostatko Itsesi paremmaksi ja jopa ainoaksi maanpäälliseksi OLIOKSI, jolla on keskusteluyhteys jumalaan ts. tiedät aina ja ainoana, mikä on jumalan tahto?

        Mietihän tarkemmin!


      • Pusuja

        Vähän kyllä pahaa pelkään, ettet ole todellista valoa kokenutkaan, muutakuin uniharhoja ja niistä täällä vouhotat, yleensä lääkäri kysyy näiltä jotta kuuletkos ääniä, niinkuin omiaan.


      • SeAvarakatseinen kirjoitti:

        "Onhan kirjoitettu" ???

        Ja onhan niitä kirjoitustaitoisia ollut maailman sivu!
        Ja kirjoituksia piisaa = There is no END of making books.

        Sinä siis valitset sattumanvaraisesti kaiken kirjoitetun
        PAS-KAN joukosta jonkun tuntemattoman ("kirjoitettu on") tekeleen, mikä mielestäsi ehkä sopii asiayhteyteen ja väität sitä jumalan johdatukseksi?

        Nostatko Itsesi paremmaksi ja jopa ainoaksi maanpäälliseksi OLIOKSI, jolla on keskusteluyhteys jumalaan ts. tiedät aina ja ainoana, mikä on jumalan tahto?

        Mietihän tarkemmin!

        Ei siinä mitään miettimistä ole.

        Kyllä se sinullekin paljastuu, jos tähän seurakuntaan ilmestyy joku toinen, joka on Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut.


      • absd
        SeAvarakatseinen kirjoitti:

        "Onhan kirjoitettu" ???

        Ja onhan niitä kirjoitustaitoisia ollut maailman sivu!
        Ja kirjoituksia piisaa = There is no END of making books.

        Sinä siis valitset sattumanvaraisesti kaiken kirjoitetun
        PAS-KAN joukosta jonkun tuntemattoman ("kirjoitettu on") tekeleen, mikä mielestäsi ehkä sopii asiayhteyteen ja väität sitä jumalan johdatukseksi?

        Nostatko Itsesi paremmaksi ja jopa ainoaksi maanpäälliseksi OLIOKSI, jolla on keskusteluyhteys jumalaan ts. tiedät aina ja ainoana, mikä on jumalan tahto?

        Mietihän tarkemmin!

        Jumalalla on tavallisesti vain yksi profeetta. Niin on nytkin ja profeetan oppilas voi olla palstalla. Tämän viestiketjun aloittaja "absd".


      • oikein

        tuokin pitää paikkansa...


      • oikein kirjoitti:

        tuokin pitää paikkansa...

        Tämän nettiseurakunnan ongelma onkin siinä, kun heille oikeat profeetat ovat tällaisia:

        "Jos joku syöttäisi teille tuulta ja tyhjää ja sanoisi: "Saatte nähdä, tulee aika, jolloin teillä on virtanaan viiniä ja olutta", niin te ihastelisitte: "Tässäpä on oikea profeetta!"

        "Rakkaat veljet ja sisaret Jeesuksessa Kristuksessa. Kaikkihan me tiedämme, että Jumala on rakkaus, joka pelkästä armosta on meidät kaikki uskovat pelastanut, koska kukaan meistä ei voi tietää totuutta.

        Mutta jos joku kuitenkin aiheuttaa teille ahdistusta, masennusta ja kalseaa oloa, ilmoittaessaan päässeensä ahtaasta portista sisälle ja saaneensa Kristukselta hänen Henkensä ja sen myötä tietoonsa koko totuuden, niin tietäkää tämä; tällaisesta ihmisestä on jo tullut narsisti, puoskari ja toisten tuomitsija."


      • Vaitoimiine

        TeuvoSuni

        6.2.2015 10:05

        MieTurust kirjoitti:

        Hienoa Teuvo, todella upeaa! Olet tervetullut turkulaisten kaappeja tarkastamaan.

        Siinä on kyllä yksi ongelma.

        Kun pyynnöstä huolimatta Pyhä Henki ei antanut minulle lahjaa puhua kielillä. Ei edes Karjalan tai Turun murteella.

        Hah hah haa Teuvo, kielilläpuhuminenkin on armolahja.

        Terveisiä hartaanselältä


      • Naistenmie

        Kyllä Teuvo saa minunpuolestani pitää tätä foorumia omanaan, opitaan me muutkin hänen tyylistään ja sitten tuosta periksiantamattomuudesta, se on mahtavaa, eikä itke muitten jutuista kauaakaan joo.


      • Vaitoimiine kirjoitti:

        TeuvoSuni

        6.2.2015 10:05

        MieTurust kirjoitti:

        Hienoa Teuvo, todella upeaa! Olet tervetullut turkulaisten kaappeja tarkastamaan.

        Siinä on kyllä yksi ongelma.

        Kun pyynnöstä huolimatta Pyhä Henki ei antanut minulle lahjaa puhua kielillä. Ei edes Karjalan tai Turun murteella.

        Hah hah haa Teuvo, kielilläpuhuminenkin on armolahja.

        Terveisiä hartaanselältä

        Jos silloin, kun tuota lahjaa itselleni rukoilin, olisin tiennyt, että se kuuluukin Saatanan lahjoihin, en sitä lahjaa olisi edes alkanut itselleni rukoilla.

        Tämä selvisi silloin kun Pyhä Henki vihdoinkin vastasi rukoukseeni - kysymällä:

        "Mihin sinä tuota lahjaa tarvitset? Minä kuulen sinua ja sinä minua tällä omalla kielelläsi. Ja se, mitä minä tällä kielellä sinulle puhun, se sinun on puhuttava edelleen tällä samalla kielellä."


      • Naistenmie kirjoitti:

        Kyllä Teuvo saa minunpuolestani pitää tätä foorumia omanaan, opitaan me muutkin hänen tyylistään ja sitten tuosta periksiantamattomuudesta, se on mahtavaa, eikä itke muitten jutuista kauaakaan joo.

        Jos sinulla olisi taivaassa avattu tili, niin itkisitkö silloin kun herjaajat kasvattavat tuota tiliäsi?

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."


      • Kielilläpuhuminen
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos silloin, kun tuota lahjaa itselleni rukoilin, olisin tiennyt, että se kuuluukin Saatanan lahjoihin, en sitä lahjaa olisi edes alkanut itselleni rukoilla.

        Tämä selvisi silloin kun Pyhä Henki vihdoinkin vastasi rukoukseeni - kysymällä:

        "Mihin sinä tuota lahjaa tarvitset? Minä kuulen sinua ja sinä minua tällä omalla kielelläsi. Ja se, mitä minä tällä kielellä sinulle puhun, se sinun on puhuttava edelleen tällä samalla kielellä."

        Etpä voisi enemmän vasten Raamattua kirjoittaa.

        Armolahjat, jotka Raamattuun on kirjoitettu, luvattu uskoville, eivät ole saa.tanan lahjoja.Toivottavasti et juuri noilla sanoillasi pilkannut Pyhää Henkeä. Ainakin lähellä se on.


      • Kielilläpuhuminen kirjoitti:

        Etpä voisi enemmän vasten Raamattua kirjoittaa.

        Armolahjat, jotka Raamattuun on kirjoitettu, luvattu uskoville, eivät ole saa.tanan lahjoja.Toivottavasti et juuri noilla sanoillasi pilkannut Pyhää Henkeä. Ainakin lähellä se on.

        Saatana toi omat armolahjansa Paavalin käsien kautta:

        "Ja kun Paavali pani kätensä heidän päälleen, Pyhä Henki tuli heihin ja he puhuivat kielillä ja profetoivat."

        Saatanan valheen armolahjat saadaan aina ihmiskäsien alta:

        He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."

        "Jopa pääliinoja ja muita Paavalin käyttämiä vaatekappaleita vietiin sairaiden päälle, ja taudit kaikkosivat ja pahat henget lähtivät pois."


      • Oikein
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos silloin, kun tuota lahjaa itselleni rukoilin, olisin tiennyt, että se kuuluukin Saatanan lahjoihin, en sitä lahjaa olisi edes alkanut itselleni rukoilla.

        Tämä selvisi silloin kun Pyhä Henki vihdoinkin vastasi rukoukseeni - kysymällä:

        "Mihin sinä tuota lahjaa tarvitset? Minä kuulen sinua ja sinä minua tällä omalla kielelläsi. Ja se, mitä minä tällä kielellä sinulle puhun, se sinun on puhuttava edelleen tällä samalla kielellä."

        Jeesuskin puhui aina omalla äidinkielellään. Samoin Hän opetti rukoilemaan kutakin omalla äidinkielellään (ei millään sekavalla salakielellä) näin: "Isä meidän, joka olet taivaissa...

        Olenkin sitä mieltä, että ns.eksyttäväinen kielilläpuhuminen on Saatanan antama lahja puhua sitä ihmiskunnan yhteistä kieltä, mitä ihmiset puhuivat, kun Baabelin tornia rakennettiin Saatanan antamilla eväillä.


      • Oikein kirjoitti:

        Jeesuskin puhui aina omalla äidinkielellään. Samoin Hän opetti rukoilemaan kutakin omalla äidinkielellään (ei millään sekavalla salakielellä) näin: "Isä meidän, joka olet taivaissa...

        Olenkin sitä mieltä, että ns.eksyttäväinen kielilläpuhuminen on Saatanan antama lahja puhua sitä ihmiskunnan yhteistä kieltä, mitä ihmiset puhuivat, kun Baabelin tornia rakennettiin Saatanan antamilla eväillä.

        Oikein kirjoitit totuudesta.

        Yhden kerran olin Rantsilassa luterilaisen seurakunnan järjestämässä yhteiskristillisessä tilaisuudessa kuunteluoppilaana.

        Siellä oikein todenteolla melskattiin kielillä. pääjehuna muuan luterilainen mies Mouhijärveltä, joka kulki ympäri Suomea aina siellä, missä vain hallelujattiin ja kielillä puhuttiin.

        Kun puheita sitten suomennettiin oli pääasia: "Minä olen teidän kanssanne, olkaa turvallisella mielellä, teidän rukouksenne on kuultu."

        Eikä kukaan uskaltanut kysyä: "Kuka sinä, Minä olen, oikein olet?"

        Joten hyvin tuossakin tilaisuudessa toteutui tämä Jeesuksen ilmoitus:

        "Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia."

        Varsinaisen ihmeen koin, kun sitten tuli puhetta, jota ei kukaan pystynyt tulkitsemaan, mutta Pyhä Henki näytti, miten valtavasti siinä ylistettiin tämän maailman jumalaa, Saatanaa.


      • Oikein
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Oikein kirjoitit totuudesta.

        Yhden kerran olin Rantsilassa luterilaisen seurakunnan järjestämässä yhteiskristillisessä tilaisuudessa kuunteluoppilaana.

        Siellä oikein todenteolla melskattiin kielillä. pääjehuna muuan luterilainen mies Mouhijärveltä, joka kulki ympäri Suomea aina siellä, missä vain hallelujattiin ja kielillä puhuttiin.

        Kun puheita sitten suomennettiin oli pääasia: "Minä olen teidän kanssanne, olkaa turvallisella mielellä, teidän rukouksenne on kuultu."

        Eikä kukaan uskaltanut kysyä: "Kuka sinä, Minä olen, oikein olet?"

        Joten hyvin tuossakin tilaisuudessa toteutui tämä Jeesuksen ilmoitus:

        "Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia."

        Varsinaisen ihmeen koin, kun sitten tuli puhetta, jota ei kukaan pystynyt tulkitsemaan, mutta Pyhä Henki näytti, miten valtavasti siinä ylistettiin tämän maailman jumalaa, Saatanaa.

        Niinhän se on totuus, että Jumalan sanat ovat aina SELKEITÄ SANOJA.
        Ei mitään salakoodattuja ääntelyä tai mylvähdyksiä, joita eksytetyt harjoittaa eksyttääkseen vielä lisää ihmisiä kemuillessaan keskenään.

        Samoin silloin kun Jumalan Henki ihmisessä on puhumassa ja rukoilemassa, niin kyllä ne sanat ovat silloin SELKEITÄ SANOJA, ei mitään mutinaa tai supinaa.

        Kerran kävin Nokia Mission tilaisuudessa. Kauhea oli meininki päällä. Ylistysmusiikki soi ja melkein läpinäkyvissä hameissa olleet naiset pyörivät ringin keskellä ja vanhat harmaapäiset äijät kohottelivat käsiään naisia tai taivasta kohden?


      • Oikein kirjoitti:

        Niinhän se on totuus, että Jumalan sanat ovat aina SELKEITÄ SANOJA.
        Ei mitään salakoodattuja ääntelyä tai mylvähdyksiä, joita eksytetyt harjoittaa eksyttääkseen vielä lisää ihmisiä kemuillessaan keskenään.

        Samoin silloin kun Jumalan Henki ihmisessä on puhumassa ja rukoilemassa, niin kyllä ne sanat ovat silloin SELKEITÄ SANOJA, ei mitään mutinaa tai supinaa.

        Kerran kävin Nokia Mission tilaisuudessa. Kauhea oli meininki päällä. Ylistysmusiikki soi ja melkein läpinäkyvissä hameissa olleet naiset pyörivät ringin keskellä ja vanhat harmaapäiset äijät kohottelivat käsiään naisia tai taivasta kohden?

        Rantsilasta eräs luterilainen tuttava, joka kutsui minut tuohon kertomaani tilaisuuteen oli myös hurahtanut tuohon nokialaisuuteen. Hän lähetti minulle kerran kuunneltavaksi kasetin: Ilta Nokian kirkossa 14.3.1996.

        Se arvioitin on myös kirjassani samoin kuin muutama muukin kirjoitus tuosta Saatanan kaatajahengestä.

        Tuon kirjan olen aikonut tuoda nettiin, kaikkien luettavaksi. Ensin pitäisi löytää joku totuutta rakastava nuori, joka sen toteuttaisi.


    • absd

      edelleen samaa mieltä ja usko pitää jatkuvasti.

      • Tsemppiä

        Olet rohkea ihminen, että uskallat olla erimieltä tämän räähkäilylauman kanssa.
        Tosin tämä lauma on paljon pienempi miltä näyttä, koska pahin räähkäilijä kirjoittelee lukuisilla nimimerkeillä


      • Niinkirjoittaa
        Tsemppiä kirjoitti:

        Olet rohkea ihminen, että uskallat olla erimieltä tämän räähkäilylauman kanssa.
        Tosin tämä lauma on paljon pienempi miltä näyttä, koska pahin räähkäilijä kirjoittelee lukuisilla nimimerkeillä

        ja sen räähkäilijän nimi on Teuvo Siitin.


    • 1415

      Kuten esimerkiksi vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,

      Ainoa epäselvyys tässä on, että minkä jumalan.

      • Hämmästyttävää miten alkeellisilla totuuden tiedoilla tämän maailman jumala palvelijansa tänne lähettää.

        Tietenkin se jumala, Saatana, joka ei houkuttelusta huolimatta Jeesusta saanut temppeleihinsä herraksi:

        "Vielä Paholainen vei Jeesuksen hyvin korkealle vuorelle, näytti hänelle maailman kaikki valtakunnat ja niiden loiston ja sanoi: "Kaiken tämän minä annan sinulle, jos polvistut eteeni ja kumarrat minua."

        Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, Saatana! On kirjoitettu: 'Herraa, Jumalaasi, sinun tulee kunnioittaa ja ainoastaan häntä palvella.'"

        Ja siksi veti murhaajan mustan pukunsa päälle valkeuden enkelin asun ja:

        "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."

        Tämä näytelmähän toistuu jatkuvasti hänen temppeleissään, kun palvelijat peittävät arkiset vaatteensa puhtaan valkeilla kaavuilla, ja korkeimmat pistävät vielä päähänsä pannumyssyn kaltaiset hattunsa.


      • 1415

        Onko tästä kommentistasi luettavissa jostakin lähimmäisenrakkautta ja evankeliumia?


      • 1415 kirjoitti:

        Onko tästä kommentistasi luettavissa jostakin lähimmäisenrakkautta ja evankeliumia?

        Ei tietenkään sinun uskosi mukaista, sillä Pyhä Henki on varjellut minut Paavalin kohtalolta, sillä olen pystynyt pitämään tämän, mihin Paavali ei pystynyt:

        "Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

        Ja Kristuksen palveleminen jäi, kun Saatanan erinomaiset ilmestykset ja opetukset saivat hänet toisiin aatoksiin:

        "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.

        Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.

        Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.

        Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."

        Saatana rakastaa omiaan valheilla, kuten on sinuakin rakastanut.

        Kristus rakastaa omiaan totuudella, kuten on minuakin rakastanut.


      • 1415

        Selvä, ei muuta. Hyvää loppuelämää.


      • 1415 kirjoitti:

        Selvä, ei muuta. Hyvää loppuelämää.

        Kiitoksia! Hyvältä se minustakin näyttää.

        Yhtä hyvää se on ollut jo 27 vuotta, siitä lähtien, kun ahtaasta portista pääsin läpi tänne hyvyyden valtakuntaan.


      • 1415

        Ainakin kuvitelmissasi.


      • 1415 kirjoitti:

        Ainakin kuvitelmissasi.

        Kuten myös tässä viimeisessä todistuksessasi, koska totuus ei tullutkaan vielä selväksi, vaikka niin todistit.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      68
      5623
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      61
      3764
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      153
      2755
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2196
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      109
      2045
    6. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1329
    7. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1297
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1278
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      195
      1232
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1146
    Aihe