Olen tässä miettinyt elämääni ja sen sisältöä. Aikamoista sompailua sinne tänne. Olen kasvanut ja oppinut helluntailaisuudesta paljon. Mutta kuitenkin toinen jalka on maailmassa. Elämä on tasapainoilua ja omatunto seuraa mukana. Jeesuksen seuraaminen minulle on haastavaa. Vaikka sydämessäni rakastan silti on vaikea kulkea sitä tietä mikä minulle on jo tehty valmiiksi. Jeesus on tie totuus ja elämä. Tiedän sen mutta olen kuin tuhlaaja poika tuhlaan maailmallisiin nautintoihin aikaa ja rahaa. Yhteys on uskoviin olemassa ja olen kertonut missä mennään rehellisesti. Koen että elämässäni on paljon hyvääkin "ristiriidat' repii ja raastaa. Haluaisin jakaa ja olis paljon muutakin kuin ainainen voivottelu että miksi näin. Uskossa on paljon jo pelkä sana USKO TEKEE SINUT ELÄVÄKSI JA OHJAA ETEENPÄIN. Hyvää päivänjatkoa palstalaisille !
usko ja ristiriidat
8
<50
Vastaukset
Hyvä "Usko ja ristiriidat"
Uskova elää kilvoituksessa ja hän kulkee Jeeseuksen mukaan "kaitaa polkua" ja Hän myös lupaa, että täällä ajassa uskovalla on monenlaisia ahdistuksia. Jo pelkästään silloin, kun asiat eivät mene lain kaan niin kuin on rukoillut, vaan aivan päinvastoin, voi aiheuttaa uskovalle ristiriitaisia tunteita. Jotkut uskovat saattavat todistaa, kuinka ihmeellisesti Jumala on vastannut rukouksiin ja aivan konkreettisella, ihmeellisellä tavalla. Jos niin ei käykään, niin ristiriita on joskus ankara: Jumala on Hyvä, mutta jostain syystä Hän ei näytä antavan minulle tässä elämässä näkyvää hyvää.
Sinun tulisi kuitenkaan antaa enemmän tietoa tilanteestasi, jotta siihen pääsisi myös ulkopuolinen sisälle. Kirjoitit, että "toinen jalka on maailmassa" - se on sanonta, mutta mitä tarkoitat aivan omakohtaisesti. Millä tavalla kuljet toisella jalalla elämän, kaitaa tietä, ja toisella jalalla maailman, laveaa tietä. Onko se mielestäsi mahdollista?
Mitä on sompailusi sinne tänne. Millaista poukkoilua elämäsi on aivan käytännössä? Sanot, että "tuhlaan maailmallisiin nautintoihin aikaa ja rahaa". Koetko tuhlaasi aikaa ja rahaa selvään syntielämään vai onko sinun vaikeaa nauttia mistään tässä luodussa maailmassa olevasta hyvästä kokematta siitä huonoa omaatuntoa?
Ristiriidat repivät ja raastavat sinua. Kerro niistä ristiriidoista ja millä tavalla ne sinun sisintäsi raastavat. Koetko olevasi väärien halujen ja himojen orja, lankeavasi liian usein vääryyteen, vai mistä on kysymys. Kirjoitit "Haluaisin jakaa" - tee itsellesi palvelus ja jaa elämäsi tilanteita niin, että lukija ymmärtää, mistä on kysymys. Saat tehdä sen nimimerkin suojissa, joten pelonkaan ei pitäisi olla esteenä.- sam73
Halujen ja himojen orja kyllä ! Olen perheellinen lapsia avovaimo. Ristiriidat alkoholi jonkun verran käytän jutut en käyttäydy kuin uskovainen. Harrastus toimintaa paljon lapsien kanssa sitä en koe pahana on ollut yhdistävä tekijä. Puoliso ei uskossa uudistuin oli aika lailla kaikee paskaa pettämistä omalta puolelta. Täytyin pyhällä hengellä ja puhuttelussa paljon profetoin vaikka olin henkisesti aivan rikki. Silti elin enemmän kuin koskaan. Ihmettelin miten jumala voi kohdata sillä lailla tuntui että on tulossa hulluksi mutta toisaalta se informaation määrä oli järkevää ja hallittua. Jumala ei hylännyt ! Hallittu kaaos. Tunnustan Jeesusta herrakseni mutta en teoissa. Tässä jotain olen keskustellut puhunut monellekin luotettavalle uskovalle. En halua olla ylimielilinen tunnustan kylllä syntini ja heikkouteni jumalan edessä. Elämä jatkuu ja olen kyllä siinä kiinni silti !
sam73 kirjoitti:
Halujen ja himojen orja kyllä ! Olen perheellinen lapsia avovaimo. Ristiriidat alkoholi jonkun verran käytän jutut en käyttäydy kuin uskovainen. Harrastus toimintaa paljon lapsien kanssa sitä en koe pahana on ollut yhdistävä tekijä. Puoliso ei uskossa uudistuin oli aika lailla kaikee paskaa pettämistä omalta puolelta. Täytyin pyhällä hengellä ja puhuttelussa paljon profetoin vaikka olin henkisesti aivan rikki. Silti elin enemmän kuin koskaan. Ihmettelin miten jumala voi kohdata sillä lailla tuntui että on tulossa hulluksi mutta toisaalta se informaation määrä oli järkevää ja hallittua. Jumala ei hylännyt ! Hallittu kaaos. Tunnustan Jeesusta herrakseni mutta en teoissa. Tässä jotain olen keskustellut puhunut monellekin luotettavalle uskovalle. En halua olla ylimielilinen tunnustan kylllä syntini ja heikkouteni jumalan edessä. Elämä jatkuu ja olen kyllä siinä kiinni silti !
Tunnusta niille jolle sä eniten häpeät ja pääset vapauteen...
- Lähde_ulos
Kun laitat molemmat jalat maailmaan, pääset eroon helluntailaisuudesta. Sen jälkeen voit aikasi maailman kuralätäköissä ryvettyäsi tarkastella elämääsi ja uskoasi uudestaan, palata uskoon joskaan et helluntaiseurakuntaan ja uudistua sisäisesti ja löytää armollisen totuuden. Jumala pitää sinusta kiinni, hän nostaa ja kantaa. Löydät uuden uskonyhteisön.
- Yläpeukaloinen
Antaisin aloitukselle yläpeukalon jos voisin.
Voi voi ! Eikö kukaan ole opettanut sille Jumalan Pelkko? Kehean kauhistus on langeta hänen tuomio alle sylisenä. Hänhän voi riistä sun henki milloin vaan ja löydät itseäsi h-elvetissä sun synties. Tee äkkiä täyskäännös ennenkuin on liian myöhäistä. Näin kerto minä,, joka tosiaan rakastaa sua,, eikä saattaa sua varalliselle vesille jossain utopisella armon leikkissä,, johon sä olet joutunut kun ei kukaan on uskaltanut sanoa sulle suoraan että synti tappaa sua ikuisesti kun leikkit sen kanssa.
- syntitappaaontosi
Kuuntelin tänään puheen, että voin menettää pelastukseni. Onko se totta? Niin puhuja väitti.
http://jeesus-on-herra.com/?attachment_id=970Totta se on,, Koska on kirjoitettu että jopa valitutkin exyvät jos mahdollista että joutuvat siihen paikkaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124570MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar912356Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5641785Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491- 91453
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671187Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331118Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219990Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64967Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3948