Hyvä että on kilpailua kaupan-alalla mutta mitä järkeä on näitä liike-keskuksia kymmeniä rakentaa näin pieneen kaupunkiin. pari pientä ja pari isoa kauppaa riittää.-ja elektroniikan alan liikkeitä riittäisi maks 2 liikettä. Autokauppojakin on useita kymmeniä. Ei ihme että moni liike tekee tappiota ja bisnes ei kannata. Asiakas kunta on valitettavasti aika suppea näin pienissä kaupungeissa.
Mutta demokratiamme on veromme hinta ja joka luo meille vapauksia yrittää..
Iisalmi - Cityn kauppakeskukset
juuuuks
3
81
Vastaukset
- pennieinari
Tehköön tappiota. Minä en ainakaan asiakkaana yritysten menestyksestä
huolta kanna. Jos ei pysy kilpailussa mukana niin pitää vaihtaa semmoiselle
alalle jossa pärjää. - stoge
Montakos ravintelia noin isossa sitissä kuuluis olla :-))
- TarkkaMarkka
Liikekeskusten rakentajat ja kauppiaat ovat itse räknäilleet että kannattaako vai ei. Sitä ei siis sinun tarvitse murehtia. Ja kuluttajan kannalta on sitä parempi mitä enemmän on kilpailua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2944176Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352375Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820