http://www.iltalehti.fi/raskausjalapset/2015020219132240_rb.shtml
"Pediatrics-lehdessä julkaistun suomalaistutkimuksen mukaan ennenaikaisena tai erittäin ennenaikaisena syntyneistä parikymppisistä vähemmän kuin kolmannes asuu yhdessä kumppanin kanssa, kun heitä verrattiin täysiaikaisena syntyneihin ikätovereihin.
Lisäksi keskosena syntyneistä selvästi useammat olivat yhä neitsyitä 23-vuotiaina ja itsearvioissa heistä selvästi harvemmat arvioivat olevansa viehättäviä tai seksuaalisesti kiinnostavia."
Itse olen keskonen, synnyin raskausviikolla 28. Olen nyt 24 vuotias, ja kokemusta parisuhteista pyöreä nolla. Poikuuskin on vielä tallessa. Iän myötä on tullut ajatus, että ehkä mut vaan on tarkotettu olemaan sinkku.
Keskosuus yksinäisyyden syynä?
1
91
Vastaukset
- Keldera
Voihan asiassa on jotakin perääkin...., mutta tunnen ammattini kautta useita aivan terveitä keskosia. Nykyisin nuoria ihmisiä.
Mitään eroa ei ole ulkoisessa tai sisäisessä olemuksessa. Parisuhteita löytyy niin kuin muillakin.
Joten: rohkea rokan syö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501799
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121661Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va301252Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931171- 921131
- 741021
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351961- 62849
- 49811
- 50806