Onpa meitäkin vielä olemassa. Olen nuori, kohtalaisen näköinen ja normaalisti fiksu ihminen. Firman pikkujoulussa päätin juoda muutaman kivanvärisen, ja lähtihän se mopo käsistä. Tulin siis suudelleeksi työkaveria, julkisella paikalla muiden työntekijöiden edessä. Tämä työkaveri on naimisissa ja pienten lasten isä. Morkkis on todella paha. En tiedä kuinka kestän töissä. Muita?
teille jotka mokasitte...
7
1415
Vastaukset
- Jorkki
Paha homma sulla tuo...Voin vaan kertoa,että viime viikonlopun pikkujouluissa panin kahta työpaikkamme muijaa ja minulla on vaan hyvin tyytyväinen olo tapahtuneesta. En koskaan tunne mitään morkkista pettämisistäni. Olen kolmen lapsen isä ja naimisissa.
- X-Mas
Sinulla on päässäsi vikaa, hankkiudu lobotomia osastolle välittömästi.
- Juntura
Hyi helevetti.
Sääliksi käy sitä sun perhettäs. Tollanen ihminen EI ansaitse perhettä, Joten alahan rustata eropapereita, että vaimos sitte jonain päivänä säästyis siltä puuhalta. - .........
Hävytöntä. Olen ehdottomasti myös sitä mieltä,että eropapereita rustaamaan.
- Jorkki
......... kirjoitti:
Hävytöntä. Olen ehdottomasti myös sitä mieltä,että eropapereita rustaamaan.
Rakkaasta vaimostani?? Parempaa ja ymmärtäväisempää ihmistä ei ole olemassakaan kuin hän.
- nilviäinen
Jorkki kirjoitti:
Rakkaasta vaimostani?? Parempaa ja ymmärtäväisempää ihmistä ei ole olemassakaan kuin hän.
Siksi, että et ole vaimosi arvoinen.
Jos hän on ymmärtäväisin ihminen, jonka tiedät, niin miksi et kerro kusipäisyyksistäsi???
Saunan taakse tommoset! - Hieno mies
nilviäinen kirjoitti:
Siksi, että et ole vaimosi arvoinen.
Jos hän on ymmärtäväisin ihminen, jonka tiedät, niin miksi et kerro kusipäisyyksistäsi???
Saunan taakse tommoset!Kyllä olet häntä arvokkaampi, koska saat enemmän! Parempi olla pilaamatta hienoa suhdetta avomielisyydellä!
Saunan taakse vaan - naimaan saunasta tulevia alastomia nuoria naisia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja4683577Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan232078Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1391987- 1071558
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481470Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta361264Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa661236En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm841205Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631165Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar2091000