Onpa meitäkin vielä olemassa. Olen nuori, kohtalaisen näköinen ja normaalisti fiksu ihminen. Firman pikkujoulussa päätin juoda muutaman kivanvärisen, ja lähtihän se mopo käsistä. Tulin siis suudelleeksi työkaveria, julkisella paikalla muiden työntekijöiden edessä. Tämä työkaveri on naimisissa ja pienten lasten isä. Morkkis on todella paha. En tiedä kuinka kestän töissä. Muita?
Vastaukset 7
- Jorkki
Paha homma sulla tuo...Voin vaan kertoa,että viime viikonlopun pikkujouluissa panin kahta työpaikkamme muijaa ja minulla on vaan hyvin tyytyväinen olo tapahtuneesta. En koskaan tunne mitään morkkista pettämisistäni. Olen kolmen lapsen isä ja naimisissa.
- X-Mas
Sinulla on päässäsi vikaa, hankkiudu lobotomia osastolle välittömästi.
- Juntura
Hyi helevetti.
Sääliksi käy sitä sun perhettäs. Tollanen ihminen EI ansaitse perhettä, Joten alahan rustata eropapereita, että vaimos sitte jonain päivänä säästyis siltä puuhalta. - .........
Hävytöntä. Olen ehdottomasti myös sitä mieltä,että eropapereita rustaamaan.
- Jorkki
......... kirjoitti:
Hävytöntä. Olen ehdottomasti myös sitä mieltä,että eropapereita rustaamaan.
Rakkaasta vaimostani?? Parempaa ja ymmärtäväisempää ihmistä ei ole olemassakaan kuin hän.
- nilviäinen
Jorkki kirjoitti:
Rakkaasta vaimostani?? Parempaa ja ymmärtäväisempää ihmistä ei ole olemassakaan kuin hän.
Siksi, että et ole vaimosi arvoinen.
Jos hän on ymmärtäväisin ihminen, jonka tiedät, niin miksi et kerro kusipäisyyksistäsi???
Saunan taakse tommoset! - Hieno mies
nilviäinen kirjoitti:
Siksi, että et ole vaimosi arvoinen.
Jos hän on ymmärtäväisin ihminen, jonka tiedät, niin miksi et kerro kusipäisyyksistäsi???
Saunan taakse tommoset!Kyllä olet häntä arvokkaampi, koska saat enemmän! Parempi olla pilaamatta hienoa suhdetta avomielisyydellä!
Saunan taakse vaan - naimaan saunasta tulevia alastomia nuoria naisia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä3041331Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma301097- 64897
- 72891
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html431781- 47649
Mies, olenko ymmärtänyt oikein?
Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen73625Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena
Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M80602Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl459588- 38582