mulla on laskettu aika heinäkuun alussa. Rakastan uimista ja uin myös avannossa. Mahdankohan voida enää jatkaa niin? Voinko ilmojen lämmetessä mennä uimaan, esim touko-kesäkuussa, vai onko se liian lähellä synnytystä?
Uinti ja avantouinti?
5
2239
Vastaukset
- Milla.M
Kylmässä vedessä uintiahan ei missään tapauksessa suositella raskausaikana. Ja varsinkin loppuvaiheessa raskautta uinnin mahdollisuuden ratkaisee onko sinulla tulehduksia, supistuksia, paikat alkaneet avautumaan jne.
- Piitu
Joo minäkin oon siinä ymmärryksessä että kovat lämpötilanvaihdokset ei oo hyväks vaaville. Ja ainakin ittellä oon huomannu nyt kun on tullu pakkaset että rintoja todellakin särkee jos niitä ei lenkille mennessä suojaa ylimääräisellä kaulaliinalla.
Kannattaa varmaan noiden uimisien suhteen kuunnella omaa kroppaa...ja ehkä myös niitä neuvolantätejä ja lääkäreitä:)
Mukavaa odotusta Sinulle. - omin silmin nähnyt
En nyt siis tokikaan tämän perusteella mitään suosittele puolesta tai vastaan, mutta kerron vain, että synnytysvalmennuksessa meille näytettiin monia eri videoita, joista yksi oli Venäjältä, siinä ihan viimeisillään olevat raskaana olevat naiset kävivät avannossa uimassa. Ehkä heillä lääkäreiden suositukset on erilaisia?
- sama
Samoin on erilaisia suosituksia muissa maissa - kun Suomessa saunotaan ihan tyytyväisinä koko raskausaika, Britanniassa esimerkiksi kavahdetaan ihan kauheesti ja lääkärit sanovat, ettei kyllä saa saunoa! Hohhoijaa...
- ..-.-.-.-
että nykyään nähdään kaikki haitallisena. Sen kun tekee sen mukaan miltä tuntuu. Omaa ruumista kuuntelemalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu705727Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti274747Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett182966- 1772367
- 172026
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1662011- 1011470
- 681184
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171156Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o771038