Uinti ja avantouinti?

miemie

mulla on laskettu aika heinäkuun alussa. Rakastan uimista ja uin myös avannossa. Mahdankohan voida enää jatkaa niin? Voinko ilmojen lämmetessä mennä uimaan, esim touko-kesäkuussa, vai onko se liian lähellä synnytystä?

5

2239

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milla.M

Kylmässä vedessä uintiahan ei missään tapauksessa suositella raskausaikana. Ja varsinkin loppuvaiheessa raskautta uinnin mahdollisuuden ratkaisee onko sinulla tulehduksia, supistuksia, paikat alkaneet avautumaan jne.

• Piitu

Joo minäkin oon siinä ymmärryksessä että kovat lämpötilanvaihdokset ei oo hyväks vaaville. Ja ainakin ittellä oon huomannu nyt kun on tullu pakkaset että rintoja todellakin särkee jos niitä ei lenkille mennessä suojaa ylimääräisellä kaulaliinalla.
      Kannattaa varmaan noiden uimisien suhteen kuunnella omaa kroppaa...ja ehkä myös niitä neuvolantätejä ja lääkäreitä:)

Mukavaa odotusta Sinulle.

• omin silmin nähnyt

En nyt siis tokikaan tämän perusteella mitään suosittele puolesta tai vastaan, mutta kerron vain, että synnytysvalmennuksessa meille näytettiin monia eri videoita, joista yksi oli Venäjältä, siinä ihan viimeisillään olevat raskaana olevat naiset kävivät avannossa uimassa. Ehkä heillä lääkäreiden suositukset on erilaisia?

• sama

Samoin on erilaisia suosituksia muissa maissa - kun Suomessa saunotaan ihan tyytyväisinä koko raskausaika, Britanniassa esimerkiksi kavahdetaan ihan kauheesti ja lääkärit sanovat, ettei kyllä saa saunoa! Hohhoijaa...

• ..-.-.-.-

että nykyään nähdään kaikki haitallisena. Sen kun tekee sen mukaan miltä tuntuu. Omaa ruumista kuuntelemalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      70
      5727
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      27
      4747
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      18
      2966
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      177
      2367
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      2026
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      166
      2011
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      101
      1470
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1184
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1156
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      1038
    Aihe