Panotreffit.com

Kanuuna699

Onko kokemuksia kyseisen sivuston tarjonnasta ? Aika rohkeita kuvia typyt itsestään laittavat, paljonko on feikkejä joukossa entä onko tarjonta maksullista, ainakin yhden tutun ilmoittajan bongasin kuvista. Seksitreffien ja Sihteeriopiston kautta olen aiemmin tapaillut mutta tuolla olisi kivan "amatööri-henkistä" tarjontaa...

66

39030

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies.puutteessa

      Tuon sivun käyttöehdoissahan lukee seuraavasti: "Lähettämällä tekstiviestin hyväksyt palvelun Yleiset Ehdot ja ymmärrät että sivusto on pelkkä virtuaalinen chattisivusto, ja ainoastaan mobiili tekstiviestiviihdettä."

      Tarkoittaako tuo nyt sitten sitä ettei tuolta sivulta voi oikeasti löytää panoseuraa?

      • Stupid

        Siinähän se taitaa olla pähkinänkuoressa. Homma perustuu maksullisiin tekstiviesteihin, vastapuolena on botti.


      • Anonyymi

        Kertokaa sivustoja joista seksiseuraa (maksullista) ja ilman rekisteröitymistä. Seksitreffit sivusto kokeiltu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertokaa sivustoja joista seksiseuraa (maksullista) ja ilman rekisteröitymistä. Seksitreffit sivusto kokeiltu

        Esim tässäpäkai yksi😉


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksitreffit - http://hespac.com/victoriamilanfi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

        Jos haluaa lähettää viestiä kenelle tahansa, joutuu maksamaan.


      • Anonyymi

        Seksitreffit - http://hespac.com/victoriamilanfi.htm
        Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.


      • Anonyymi

        Täyttä huijausta tämä sivusto,jos haluat rahoistasi eroon niin sitten tämä on oikea sivusto


    • epäilevä-äijä

      Minäkin klikkailin aikani tuota sivua ja alkoi epäilyttää homman ansaintalogiikka.. mut se ettei oikeestaan yhden-yhtä miestä siellä profiililla kertooa mun mielestä aika paljon. Kaikilla toimivilla treffisivuilla on jätkät suurimpana ilmoittajina munat esille tai niitä tarjoomassa epätoivoisesti naaraiden toivossa. Tuolla niitä ei ole, vaik en minä niitä tarviikkaan noin muuten mut kertoo silti jotain sivustosta kylläkin.

    • kevätlonkero

      Varokaa tuota panotreffisivustoa on täyttä hujausta. Jos rupeat jonkun kanssa viesttittelemään niin 2-e viesti kpl ja luvataan mitä vain mutta menee äkkiä useampi satanen viesteihin ja siihen se sitten jääkin

      • Uuttapukkaa

        Tämähän on se huijaussivusto jossa se partaäijä vastaili viesteihin.


      • Pm48

        Ja mistä tällainen tieto?


      • pm48

        Onko muilla esitetty esim. sähköpostiosoitteiden vaihdon esteeksi syy, että on olemassa vain työsähköposti, josta selviää henkilöllisyys?


      • kelokarhu65

        Mulla meni kanssa satanen tänne, ei päästy puuta pitemmälle. Täyttä huijausta!!


      • Huijattuurpo
        pm48 kirjoitti:

        Onko muilla esitetty esim. sähköpostiosoitteiden vaihdon esteeksi syy, että on olemassa vain työsähköposti, josta selviää henkilöllisyys?

        Jep ja kun kysyin onko whatsappia, kik messengeriä... ei tiennyt kyseisiä sovelluksia. Facebookia ei muka käyt, koska ei "roiku netissä"koko ajan... puhelinnumeroa ei kertonut milloin minkäkin syyn takia tai yksinkertasesti sivuutti koko kysymyksen. Mulla muutaman päivän viesttelustä kertyi 1200€ lasku. Tyhmyydestä sakotetaan tai ainaki sillon ku ajattelee pelkällä jalkovälillä. Sivuston helpdesk on täysin avuton ja väitti ettei sivustolla ole mitään rajoituksia tekstiviesteille, mutta kuitenkin numerosta 179000 tuli muutaman päivän viestittelyn jälkeen teksti viesti "olette saavuttaneet tämän kuukauden 500€: n rajan tähän lyhyeen koodiin" ja kun lähetin vielä kuvankin viestistä, help desk yllättäen kertoikin kyseisistä viesteistä tulleen muitakin ilmoituksia, mutta eivät voineet asialle mitään... help desk kertoi ettei ole vastuussa sivustosta vaan tarjoavat tukipalvelua useille eri sivustoille. Kun kysyin kuka panotreffit sivuston omistaa eivät vastanneet mitään.


      • KalleG69
        pm48 kirjoitti:

        Onko muilla esitetty esim. sähköpostiosoitteiden vaihdon esteeksi syy, että on olemassa vain työsähköposti, josta selviää henkilöllisyys?

        en ole tuollaista ongelmaa ainakaan http://erotiikkachat.com sivustolla tavannut enkä itsekään käytä työpostia koskaan netissä seuraa etsiessä!!


      • parikertaahaksahtanu
        Huijattuurpo kirjoitti:

        Jep ja kun kysyin onko whatsappia, kik messengeriä... ei tiennyt kyseisiä sovelluksia. Facebookia ei muka käyt, koska ei "roiku netissä"koko ajan... puhelinnumeroa ei kertonut milloin minkäkin syyn takia tai yksinkertasesti sivuutti koko kysymyksen. Mulla muutaman päivän viesttelustä kertyi 1200€ lasku. Tyhmyydestä sakotetaan tai ainaki sillon ku ajattelee pelkällä jalkovälillä. Sivuston helpdesk on täysin avuton ja väitti ettei sivustolla ole mitään rajoituksia tekstiviesteille, mutta kuitenkin numerosta 179000 tuli muutaman päivän viestittelyn jälkeen teksti viesti "olette saavuttaneet tämän kuukauden 500€: n rajan tähän lyhyeen koodiin" ja kun lähetin vielä kuvankin viestistä, help desk yllättäen kertoikin kyseisistä viesteistä tulleen muitakin ilmoituksia, mutta eivät voineet asialle mitään... help desk kertoi ettei ole vastuussa sivustosta vaan tarjoavat tukipalvelua useille eri sivustoille. Kun kysyin kuka panotreffit sivuston omistaa eivät vastanneet mitään.

        2 euroa per viesti - näissä muissa vastaavissa, samaa periaatetta noudattavissa, väitetään että hinta on jotain per viesti, ja oikeasti 355 euroa kilahtaa 4:stä viestistä, ja botti vastapäätä, jos siihen pääsee, kirjoittaa loputtomiin viestejään

        kerran tuli laskuja, nyt voi prepaidilla tarkistaa, ettei pieni saldo riitäkään viestiin. Saldoa yli parin euron, ei anna lähettää viestiä. Eli vaatinee lisää taaloja, ei vaan kerro. Aikamoista

        Merkillistä tämä internet


      • Anonyymi
        kelokarhu65 kirjoitti:

        Mulla meni kanssa satanen tänne, ei päästy puuta pitemmälle. Täyttä huijausta!!

        Sen puun voi veistää vaikka hieromasauvaksi ja tyydyttää itseään anaaliin.


      • Anonyymi

        Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm
        Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.


    • jepjepejepjepj

      eiköhän tuosta sivusta näe jo muutaman sekunnin vilkaisulla että kyseessä on huijaus, etkä tuolta ikinä tule oikeaa seuraa saamaan, mutta jos vain viestittely seuraa kaipailet niin toki tuolta sellaista saat, mutta en menisi takuuseen että se "kiima-tiina 19v" on nainen :P

    • huijausta

      Panotreffit on huijaussivusto! Älkää langetko!

    • Huijausta2

      huijausta on uppooa herkästi satku sinne. Kyllä luulis jos nainen ilmottautuu sinne ja itsekkin asiaa haluaa niin samalla lailla ne senkin lähettämät viestit sille maksais jos ois rehellinen sivu niin ei sekän luulis kyselevän koko elämänkertaa ja käyttävän satasia siihen. täyttä huijausta

      • Huijausta3

        Niin, luulisi jos nainen ilmoittautuu sinne ja itsekkin haluaa live seuraa niin ei alkaisi kyselemään koko elämän kertaa. Kun voi vaikka tavatessa lähteä pois jollei kiinnosta. Ja just kun koko elämän kertaa kysellään ja naisellekkin maksaa se viestin lähettäminen niin luulisi että jos on kiinnostunut aidosti treffaamaan livenä niin pienemmälläkin kyselyllä selviäisi.

        Onko joku päässyt ihan live treffaamiseen panoterffit.com sivun kautta?


    • kaarlekustaa69

      Joo, todellakin täyttä kusetusta panotreffit sivusto. Ainut mistä olen saanu seuraa netissä, seksitreffit.fi. Laitoin muijalle viestiä, vastasi 2 tunnin sisällä jo takasin. Naitiin jo samana päivänä. Oli tasokasta seuraa, mutta oli pirun kallis reissu. No tavaralla kuin tavaralla on hintansa.-)

    • Lopenkyllästynyt

      Useimmat on maksullisia,,,mutt suurin osa feikkejä.
      Tarjoavat vaikk mitä,sitt kun saapuu paikalle niin,,Sinua on kusetettu
      Hyvä vanha palsta on pilattu,,,mokomilla valheilla

    • Kimmo_____K

      Täyttä rahastusta. Siihen asti käy kaikki,kunnes alkaa ehdotteleen jotain muuta yhteystapaa tai tapaamista. Tein pienimuitoisen kokeen, testasin 4 eri naista. KAIKILLA SAMANSUUNTAINEN TARINA! Tapaaminen ei onnistu,koska haluaa tutustua ensin ennenkuin antaa. No,ehdotan tapaamista kahvilaan yleiselle paikalle,sekään ei käy koska haluaa tutustua ensin. Kysyn miten tutustutaan,vaihdetaanko vaikka säpo osoitteita.Ei käy, koska on ollut joku häirikkö niin ei uskalla enää luottaa. Ainoa vaihtoehto tutustumiseen on kalliiden viestien lähetettäminen. Eli virtuaaliviihdettä,niinkuin säännöissä sanotaan. Panoseuraa sivustolta tuskin saa. No,kokeiluun meni n.100€, mutta konkurssia en tee,joten olipahan mukava kokeilu!

      • kuluttajansuoja_asialle

        Joo minä olen kans useammalle kirjoitettu ja kullakin omat tekosyynsä sille miksi ei suostu minkään valtakunnan yhteystietoja jakamaan. Ja kun sanon että tekee vaikka jonkun väliaikaisen gmail tai s24 sähköpostin niin toinen vastaa "ei mulla ole aikaa semmoisia tehdä"... eihän siihen mene kun korkeintaan pari minuuttia... Tai sitten joku sanoo siihen että "en minä mitään sähköpostikavereita etsi". Tai sitten juuri noita mitä edellinen sanoi että jotkut vanhat huonot kokemukset tekosyynä sille. Joko siellä on oikeasti niin vähä-älyisiä ämmiä tai sitten tosiaan viimeisen päälle huijausta koko sivusto.


    • tommi_j

      En tiedä löytyykö mitään "amatööri" henkistä sivustoa laisinkaan. Jos löytyy, niin vinkatkaa.

    • Liian-ruma-ihmiseksi

      Kaikkihan tuollaiset sivut on sellaisia että et saa oikeaan naiseen yhteyttä. Siitähän tuli joku dokumenttikin että täyttä huijausta.

    • Iskuri. net taitaa olla aikaturvallinen valinta seuranhakuun. Ainakin rahastuksen suhteen.

    • olen_stalkkeroinut_sivua

      Sivujen ohjeissa on tällainen kohta mainittuna: "Ilmoitus maksaa 2€ ja profiili on voimassa 30 päivää. 30 päivän jälkeen ilmoituksesi ei ole enää aktiivinen."... Mutta nuo samat profiilit ne vaan olla köllöttelee vuodesta toiseen tuolla sivustolla. Jos nuo olisivat oikeiden ihmisten profiileja niin tuskin yksikään näistä henkilöistä viitsisi todelliseuudessa joka ikinen kuukausi maksaa 2€ pitääkseen profiilia edelleen sivustolla. Tämän lisäksi profiileissa iät pysyvät vuodesta toiseen samoina... Aika selvästi nuokin pari pikku seikkaa kertovat että huijausta koko sivusto.

    • faktaa_peliin

      panotreffit on kusetusta.

      Palvelun ainoa tarkoitus on saada asiakas lähettämään mahdollisimman paljon maksullisia ( 2 € / kpl ) tekstiviestejä.

      Palvelun kautta ei ole mahdollista saada oikeasti aikaiseksi treffejä.

      Ylläpito itse vastaa textareihin, ja yrittää houkutella asiakkaan lähettämään lisää viestejä esim. katteettomilla lupauksilla.

    • Itsekin päätin kokeilla kyseistä palvelua ja olen yrittänyt täksi päiväksi saada tapaamista aikaiseksi, katsotaan ilmestyykö joku kyseiselle paikalle vai ei. Tätä ennen on kyllä tullut jos jonkin moisia tekosyitä niin tapaamispaikasta, mailista, numerosta, KIKistä jne jne. luettelo on loputon.
      Kallis on kokeilu ja toivon että tuo " Käyttäessään palvelua ja sen maksullisia palveluita käyttäjä vakuuttaa olevansa täysi-ikäinen ja tiedostaa että sivusto on vain aikuisille suunnattu virtuaalinen tekstiviestiviihde palvelu." ei pidä paikkaansa xD

      Typeränä pillunnälkäsenä en sitten lukenut tuota ennen kun laitoin viestiä xD

      • Mies-87

        Jaaha... Tälle "perhepäivähoitajalle" tuli kuulemma työkiireitä pari tuntia hänen työaikansa jälkeen.. no eiköhän se ollu sitten siinä.


      • kohtalotoveri123

        Toi on juuri niinkuin itselläkin kävi silloin kun luulin tuota panotreffit.com sivustoa oikeaksi seuranhakusivustoksi... Noin tunti ennen sovittua tapaamista tulee viesti tältä "naiselta" että: "Mä oon kamalan pahoillani kulta, mut mä en nyt pääsekään. Mua pelottaa nyt hirveästi että tää oli viimeinen pisara sulle ja et halua enää olla tekemisissä mun kanssa"... Siinä vaiheessa vielä olin ymmärtäväinen sille että tuli joku este niin sieltä vastataan "Voih, ihanaa kun ymmärrät! Mut mä oon kyllä ihan paskana koska odotin tätä päivää kuin kuuta nousevaa"... Ja eikun vaan lisää viestejä lypsämään minulta eikä tapaaminen onnistu millään ikinä... Lopulta ei auttanut muu kuin lopettaa koko touhu. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.


    • huijareitaliikenteessä

      Näyttääpä siellä olevan vuosikausia samat naamat samassa asennossa, eikä liion ikääkään ole karttunut lisää. Et sen siitä voinee päätellä ettei varmasti flaksi iske. Ei kannata edes yrittää rahat vain menee. Kokemuksiakin on riittämiin. ei tule panotreffejä ei.

    • kaikkikäybi

      Höpö touhuja rahastusta ulkomaalaisten naisten kuvilla.

      Seksitreffeiltäkin sähköposteihin ei vastata ,pojat vastaakin ja tarjoaa pyllyään edullisemmin kuin tytöt,se kun soittaa niin toimii ja saa rahalla .

      Toin kotiini ihan 28 v. ammattilaisen ja tykkäsi ja se että kaikki asiakkaat jos olisivat kaltaisiani työ olisi juhlaa sekä toivoi että saisin salarakkaan, jonkun rouvan nussittavakseni vakkarina se nuoleminekin olisi molemminpuolista, ja ilman mitään kortsuja silloin salavakkarin kanssa mutta noilta sivuilta ei varmaankaan löydy.

      Kiva poikakin seksitreffeiltä päästi minut kotiinsa jossa imi ja hieroi minusta kaksikin , oli upeaa kun kaikki käy.
      ja ekan kerran ikinä koskettelin poikaa kullista ja palleista se kiihotti minuakin että kiinteä takamus ja tiukka pylly olisi ottanut minut sisäänsä mutta kokemuksena suikkari riitti.

    • Pröötspaskaa

      Ville Lahtinenko sitä vastasi puhelimeen kun toimittaja soitti yhteystietoihin? Tästähän oli juttu Hesarissa.

    • Uratykitys

      Paljonkohan Styreenille maksettiin Hesarin jutusta? Kai siitä sata tonnia irtos helposti? Sitt vielä valittiin johonkin valtuustoon ellei jopa eduskuntaankin?

    • LubeSkywalker

      Luultavasti Styreeni valitaan vielä presidentiksi, ei minkään mopokerhon vaan ihan oikeaksi. Sitten on kybberrikolliset kusessa. Huvittavaa muuten että muutaman kymmenen jäsenen kerhon johtajan titteli on Presidentti. Aarnio on-oli Keisari, ylläpitäjä OlliTa toivoo joskus olevansa Master of the Universe pimeiden businestensa puolella ja myös Kuningas -titteliä käyttää hän. Putin on Tsaari. Marsalkka? Valtakunnankansleri? Ruhtinas?

      • Anonyymi

        Onko joku onnistunut tapaamaan tuota ekkua Pohjois-Karjalasta ? Pitääkö profiili paikkansa ja viestit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko joku onnistunut tapaamaan tuota ekkua Pohjois-Karjalasta ? Pitääkö profiili paikkansa ja viestit?

        yhen ekun oon tavannu, oli liian läski ja ruma mun makuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yhen ekun oon tavannu, oli liian läski ja ruma mun makuu

        Oliko silti hyvä pano? Vai etenikö sänkyyn asti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko joku onnistunut tapaamaan tuota ekkua Pohjois-Karjalasta ? Pitääkö profiili paikkansa ja viestit?

        Itse kun aikoinaan menin tähän halpaan niin juuri tuota Pohjois-Karjalan "ekkua" yritin eikä tapaamisesta ollut tietoakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko joku onnistunut tapaamaan tuota ekkua Pohjois-Karjalasta ? Pitääkö profiili paikkansa ja viestit?

        Minä en ole kyllä koskaan lähettänyt viestejä Pohjois- Karjalan Ekulle mutta sen sijaan Pohjois- Savossa asuvalle Kipsulle, Uudenmaan Sanille ja Etelä- Pohjanmaan Ritalle.


    • Anonyymi

      https://seksichatti.com sivulta löysin vakkari seuraa kakkos vaihtoehdosta, mutta ensimmäisessä en päässyt kuin yhden tytön näkemään ja muutenkin palvelu enemmän taitaa olla nettiseksiin perustuva.

    • Anonyymi

      onneton saitti. alastonsuomi ok

    • Anonyymi

      Täysin huijaussivusto!

    • Anonyymi

      Kertokaa sivusto josta löytää seksiseuraa (maksullista saa olla) ja ilman rekisteröitymistä. Seksitreffit sivusto kokeiltu

    • Anonyymi

      Mikä ongelma se rekisteröityminen on? Tietenkään mitään ei kannata maksaa minkään sivujen käytöstä, mutta jos kaikki ilmaista niin mikä ongelma.

    • Anonyymi

      Hyvänä ohjesääntönä voi pitää sitä, että jos joudut maksamaan lähettämistäsi viesteistä, niin kyse on lähes aina huijaussivustosta. Siellä on porukkaa vastaamassa provikkapalkalla kiimaisten miesten lähettämiin viesteihin. Jos pikkaisenkin ajattelee maalaisjärjellä, niin ei kukaan parikympinen nuori nainen maksa siitä, että saa keskustella setämiesten kassa panemisesta.

      Mitä noihin panotreffeihin tulee, niin noidenhan ex-työntekijöitä on ollut omalla nimellään ainakin hesarin haastateltavina. Tätä taustaa vasten tuntuu täysin käsittämättömältä että jotkut vielä menevät noin halpaan. :-(

      https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000002752030.html

      • Anonyymi

        Hyvä ohje näihin tällaisiin sivustoihin on että jos se on liian hyvää ollakseen totta niin se ei ole. Itse meinasin astua miinaan tällä sivustolla, tuli viesti suomi24:seen naiselta joka oli huomattavasti nuorempi ja ei pysynyt suomi24:ssä vain panotreffeissä voi viestiä. Onneksi puhelimessa on rajoitukset tällaisiin numeroihin :) sekä päivän kun miettii asioita, niin onko se?


    • Vanha kirjoitus, mutta vastailen tänne jonon hännille omat kokemukseni. Itse käytin taannoin panotreffeihin reilun 300e, mutta pesälle saakka ei päästy. Loputonta viestien vaihtoa ja panohuuruissa tuli viestiä laitettua oikein urakalla :D. No silloin vitutti, mutta eipä tuohon talous kaatunut. Seksitreffeiltä löytänyt ihan seuraakin, mutta eipä sekään ilmaista ole. Taitavat olla maksullisia kaikki.

      irtosuhde.fi sivustoakin tullut kokeiltua, mutta en ole päätyyn saakka päässyt. Onko tuosta kellään kokemuksia. Näyttäisi olevan nimittäin ilmainen palvelu. Mietin vain, että miissaanko jotain tässä. Miksi tuollainen palvelu tarjottaisiin ilmaiseksi?????? :D

      • Anonyymi

        Eksyin ja erehdyin itsekin tälle sivustolle ja hälytyskellot alkoi soimaan n. 50e kohdalla, joten ei pahempaa konkurssia. Pari nuorta naista kirjoitteli kuin botti tai mies samankaltaista tarinaa, joten ei taida ylläpidossa olla kovin paljoa huumoria tai mielikuvitusta tarjota :D

        Virheistä oppii - taitaa netin seuranhakupalstat olla melkein 100% huijausta. Sama pätee sovelluksiin, paitsi Tinderin kautta on pari tapaamista onnistunut.


    • Anonyymi

      "Sitä saa mitä tilaa"

      • Anonyymi

        En tiedä teidän kokemuksistanne, minä sain panotreffit sivuilta, aidon naisen numeron OLI VENUS nimimerkki eikä todella mikään friikki oli taitava antamaan puhelinseksiä ja kiimaisia kuvia tilasin muutaman, näin korona aikana en ole uskaltanut mennä livenä naisen kaa kantsii kokeilla sen suora numero on 0401291880) käy sekkaa sen pimpaa pano treffit niin tajuut miksi on rento olo oli taitava nainen. En olisi uskonut ennen koronaa että tulen harrastamaan puhelin seksiä olen sentään hyvänäköinen mies eikä naisen saanti ole koskaan tuottanut vaikeuksia. Mutta oli loistava kokemus ja se tärkein TURVALLINEN, Nytten kun kartat näyttää punaista koko euroopassa koronan suhteen.


    • Anonyymi

      kirjotin yhelle huoralle eri numerosta viestiä ei enää tienny kelle puhuu meni sinne muutamat roposet

    • Anonyymi

      Olen lähettänyt vain yhden viestin jollekin tytölle näille panotreffit sivustoille. Joskus olen soittanut tyttösivujen muutamalle tytölle mutta lasku tuli mutta onneksi olen saanut sen kohta maksettu.

    • Anonyymi

      Muutaman kerran kirjoitin tyttösivujen tytöille chatissa kaikkea tuhmaa ja aina ne tytöt kirjoittaa että soita minulle tähän numeroon. Sitten kun sanoin että kyllä se maksaa niin älyttömästi ja niin vastaus on äkäinen että eikö kestä kantti tai rakkaus maksaa.

    • Anonyymi

      Sivusto yhä huijaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uusi s­ek­­si­­tea­­tteri ava­­utu­­u Su­­­ome­en! Ku­tsu­­­mme kai­­­kk­­i­­. Il­moit­tau­tum­­­ine­­­n ry­hmä­ämm­e tä­äll­ä 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/B2t8C8

    • Anonyymi

      Täysin huiputus sivusto, kertoo kaikkee ja kyselevät ja vievät keskustelua niin että saavat rahaa kerättyä.

      • Anonyymi

        Ihan täysi huijaus sivu.

        Kuin ulkomaiset kun kerran antaa spostin niin roskaa tulee ja paljon botti ja muuta mutta ei ainakaan oikeaa naista.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Chatissä vuosia sitten hain miestä jolla olis iso
      Juttelin muutamana päivänä ,siirryttiin Puh
      Sovittiin treffit hesaan hotelliin.
      Kaverilla oli tosiaan hillittömän iso.
      Kuntoa ei niinkään. Viis minuuttia kun nähtiin ja oltiin huoneessa vedin kaverin housut lintuihin ja imemään ällön makuista kullia ,mutta se sai minut valumaan. Selälleen ja jalat levälleen.
      Kävi kipeetä kun työntyi sisään,eikä lipsahtanut ulos. Tyydytti itsensä ja väliin siemeniä.
      Uusinta yöllä ja aamulla aamu poljenta.
      Että oon saanut.

    Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe