Nyt se on demareissa nähty

voimme..nauraa

että verkkosukilla ei kannatusta saada, mutta nyt kun tuli tilalle äijä-mies Rinne, niin alkoi myös kannatusta tulla.

Kovasti on feministi-pojut syytellyt persuja äijä-puolueeksi, mutta nyt se siis nähtiin kuinka demut tarvitsivat juuri äijä-miehen johtajaksi että kannatus kasvaisi.

Femakoilla ei tee mitään.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jpjpjpjpjp

      Hyvä huomio!

    • Kyllä se karvainen perse pitää olla!

      • gkgkgkgkg

        Miehillä yleensä on, homoilla ei.


      • gkgkgkgkg kirjoitti:

        Miehillä yleensä on, homoilla ei.

        Nii, pitäähän se sheivata <3 Ei tartu roiskeet karvoihin.


    • Ilmestys

      Timo Soin verkkosukissa.

    • isoguzetutz

      Ootteko aatellu eläkeuudistusta koskee kaikkia ,mutta ei tietenkään esim kansanedustajia edelleen 2 kautta ja täys eläke

    • 8puoli

      Itse olen enimmäkseen inhonnut demareita ( ja tietysti nyt persuja) mutta Jutalle nostan hattua! Osasi olla tiukkana oikeissa paikoissa ja kasvoi työnsä mukana.
      Se ettei suomalaiset arvosta naista johtajana on tosi muttei perustu totuuteen.Mutua!

      • ghkg

        Puolue ei tee mitään sellaisella pj:lla jolla ei ole äänestäjien luottamusta. SDP:n kannatusluvut Jutan aikana ja nyt Antin aikana, Jutan kannatuksesta, tai paremminkin sen puutteesta, kertovat. Pj:n vaihto osui nappiin. Toki on vileä paljon parannettavaa, matkaa jäljellä esim. kojhtuulliseen 20%:n kannatukseen, kiire tulee.

        Jos nyt Jutan jengi pääsisi vähitellen yli pettymuksestään, ja tekis tosissaan väälityötä, niin... Antti on käsittääkseni tehnyt hommia puolueen yhdistämiseksi, kaikkia tarvitaan nostamaan puolue kannatussuosta.

        Toki Jutta tulee saamaan vaaleissa paljon ääniä, Voipa vetää jopa perässään yhden demarin lisää eduskuntaan, jos tuuri käy vaalipiirin viimeisen paikan suhteen, mutta koko puolueelle hän ei kansanedustajanpaikkoja olisi paljon saanut kerätyksi. Hänellä on "ihoajia" enemmän kuin "ihailijoita".


    • hehehhehehe

      Tuli taas vasemmiston feministeille ikävästi takkiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      312
      10339
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2321
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      43
      2139
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1924
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1868
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1806
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1388
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1312
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      57
      1306
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1276
    Aihe