Aktia pankki

Rike

Aktia on surkein pankki Suomessa. Yksi konttori Tampereella ja vain yksi kassa toiminnassa. Pankin vaihto edessä. Mihinkähän rahansa laittaisi?

5

450

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyytyväinen

      Mitä sillä pankin kassalla oikein teet? Mikset hoida pankkiasioita verkossa, kuten normaalit ihmiset? Automaatilta voit nostaa rahaa ja talletuksia tehdä talletusautomaatilla. Oma vika, jos pankkiin menet jonottamaan, kun on muitakin vaihtoehtoja.

      • AktiaONpaska

        Ootkos Aktian asiakan ?? Komppaan ensimmäistä kirjoittajaa ! Aktialla ei ole mm. mobiilisovellusta ja btw Aktialla ei ole talletus automaatteihin sopimusta lainkaan. Aktian verkkopankista ei selviä yksinkertaisimmatkaan pankki asiat. Pankinjohtaja konttorissa on aivan hyödytön, kun ei tiedä, osaa eikä päätä mistään mitään !


    • BananaBanker

      "Aktia on surkein pankki Suomessa. Yksi konttori Tampereella ja vain yksi kassa toiminnassa. Pankin vaihto edessä. Mihinkähän rahansa laittaisi?"

      DanskeBank tai S-Pankki. Jos haluat elitistipankkiin niin Handelsbanken. Jos laskuja haluat tiskillä maksaa, vaihtoehtona on R-Kioski: http://www.r-kioski.fi/palvelut/maksaminen/

    • manseehoomo

      Miksi asut Tampereella, ei silloin voi oikeesti valittaa mistään.

    • Anonyymi

      En pysty maksamaan vuokraa kun aktia ei pysty lähettämään tekstiviestiä tunnistukseen. Tämä on toinen kerta kun juuri viides päivä ei toimi. Se on vuokranmaksu päivä. Joku hakkeriko iskee silloin kun tietää että on vuokrapäivä. Muuten ihan sama jos joku verkko ostos ei menisi perille mutta vuokra on hieman tärkeämpi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3550
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2952
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2840
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2728
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2624
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2425
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      2058
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1867
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1773
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      165
      1723
    Aihe