Joo eli meillä löytyis uros kääpiöluppakani Tiuhti, 1 v ja 2kk (isä oli leijonanharjas mutta ulkonäkö on kääpiöluppaa) ja se on niin energinen siitä huolimatta että päästämme sitä monta kertaa päivässä liikkumaan ( kesällä iso koppi ulkona missä olisi sitten melkein kokopäivän kun siellä nauttii olla ja kesällä myös valjaissa kulkee) ja häkistä löytyy pallo, puukoppi, vessa , omenapuunoksia (veden,heinän, kupin,purun lisäksi tottakai)
Olemme tehneet vaikka mitä että tuo tuholainen (joka on jo kerran jyrsinyt minun kännykän laturinjohdon) lopettaisi tuon kaltereiden jyrsimisen, päivällä makaa ja vaikka häkin ovi olisi auki niin on häkissäänsä joskus, yleensä liikkuu täällä.
Ja aamulla (n. 4-5 aikaan) se jyrsii niin kovaa että emme ollenkaan saa unta ja saa sen häkin pois kokonaan että pääsee sieltä pois. Tottakai minun ovi on kiinni jossa meidän Tiuhti on, mutta kun heräämme siihen että se raapii ihan kokoajan minun ovea ja se tunne on vain jotain niin ärsyttävää!!
Melkein joka päivä tätä tapahtuu. Mutta kuitenkin rakastan tätä minun pupua joka yleensä on niin suloinen enkä millään halua luopua siitä sillä minulla oli ennen tätä kania toinen kani (Pepe) joka oli ihanan rauhallinen mutta kuitenkin kuoli nuorena.
Nytkin tiuhti vain on ihan rentona makailee häkissään mutta taas tänä aamulla varmaan en saa nukuttua tuon pienen riiviön takia. Oisiko neuvoja? Lisätietoja voi kysyä jos en nyt muistanut kaikkea laittaa.
Pupu jyrsii kaltereita ja tuhoo
AnniTiuhti
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093857Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1893694Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692108Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301172
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1531127- 511034
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914