Onko tämä sitten sitä.
" autoilija
3.2.2015 01:06
Jaa mitä äidillesi kuuluu? onko ollut asiakkaita paljon? Saatko jo rattikelkan? Mikä on taksa? Minä voin taas vierailla teillä äitisi asiakkaana"
Jos minulta kysytään niin sanon että ei ole, mutta kun se on palstapellen niin siltähän ei muuta voi vaatia.
Palstalla peräänkuulutettiin asiallista keskutelua
12
<50
Vastaukset
- Ylläpidolle_töitä
Ylläpito!!!!! Miksei sheriffi poista taaskaan kirjoitusta joka ei liity liikemteeseen mitenkään?? Miksi ylläpito sallii tämän saman kirjoittajan terrorisoivan palstaa kuukaudesta toiseen? Nimittelyä, solvauksia, valheita, vääriä väitteitä jne.
- palsta_siistiksi
Niin olisihan tuon "autoilijan" pää pitänyt pudottaa jo aikoja sitten, nythän se terrorisoi palstaa noilla sairaiilla raapustuksillaan.
JOOO mutta kenellä oli ensin epäasiallinen kirjoitus? Minä vastaan aina kovemman jälkeen
- ain_oikke
Palstapelle "autoilija" arto on sitä mielta, että jos joku vaikka hakkaa päätään seinään niin kyllä minäkin
- kolme-pelleä
Joo mutta kun sinulla idiootilla ei ole ollut koskaan mitää asiallista sanottavaa, jostain heleketin nykyautosta jankutat viikkokaupalla, on sinun Plasto_Volvo jotenkin facelift.
ain_oikke kirjoitti:
Palstapelle "autoilija" arto on sitä mielta, että jos joku vaikka hakkaa päätään seinään niin kyllä minäkin
Ei vaan jos joku yrittää vaikka lyödä minua saa kyllä maistaa minun luu vitosta oikeaa suoraa
- eikä_hypi_nytkään
autoilija kirjoitti:
Ei vaan jos joku yrittää vaikka lyödä minua saa kyllä maistaa minun luu vitosta oikeaa suoraa
Sinä ja sinun luuvitonen, ei ne riisitautiset ennenkään ole silmille hyppineet.
- näinveikkaan
eikä_hypi_nytkään kirjoitti:
Sinä ja sinun luuvitonen, ei ne riisitautiset ennenkään ole silmille hyppineet.
Onks tää palstapelle?
http://is13.snstatic.fi/img/1920/1288402702331.jpg - satavarmasti
näinveikkaan kirjoitti:
Onks tää palstapelle?
http://is13.snstatic.fi/img/1920/1288402702331.jpgHyvin pitkälti näyttää siltä.
- kolme_pelleä
...on itse täysi idiootti. Kerrotko mikä sinun mielestäsi on asiallista? Pellettely? Idioottimaiset trollit, vai mitkä? Tuleeko sieltä tyhjästä päästä mitään fiksun tapaista edes? Vaikka, piruako tässä sellaisia kyselemään. Vastaus on jo tiedossa.
- kolme_pelleä
Lisää palstapellen "asiallisia" raapustuksia.
"Jaa sinä siellä leikit hiekkalaatikolla, kun äitisi on hommissa. Paljonko laskuttaa varvista nyt? Saatko pian rattikelkan?"
Missähän kohti tuossa asiallisuus piilee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843359
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442797Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742336- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212033Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202027- 621944
- 1061863