Jo on huonoksi mennyt forumi

Turha känistä, että forumi on vielä keskeneräinen. Johan tää "tyhjyyttä täynnä oleva forumi" on ollut jo monta päivää käytössä ja mitään luvattuja parannuksia ei ole tehty. Aika härskiä kertoilla muutosten alla, että "Parannetaan palvelua" uudistamalla jne. jne..

Markkinoidaanko tyhjää mainostilaa kovinkin innokkaasti kaiken maailman hömpälle? Päättelen siitä, että julkkisjuoruihin tuputetaan mm. sellaista, kun valuuttakauppaa valuuttapareilla, kultakauppaa, raaka-aineilla kaupankäyntiä yms. höpöä. No ehkä tuotakin tiettyä mainosta lähetetään täällä siksi, että tänne kirjoittavien ihmisten ymmärrystä aliarvioidaan. Forumilaisia pidetään ns. helppoina nakkeina heidän yksinkertaisuutensa takia.

Älkää oikeesti lähtekö mukaan tollaseen, jos ette ymmärrä, mitä teette. Lukekaa oikeesti kaikki pirun tarkkaan ja juoskaa sittenkin vielä mutkan kautta näkymättömiin. Niin ne meinaan tekevät noi kusesttajatkin teidän rahanne saatuaan.

11

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OmaKäyttöVähentynyt

Tuo, että etusivulla näkyy vain 10 otsikkoa, kääntyy Suoli24:sta itseään vastaan. Motiivi otsikkojen vähentämiseen on selvä. Suoli saa mainostuloja joka kerta, kun käyttäjä klikkaa uuden sivun. Suoli kuvittelee saavansa enemmän mainostuloja, kun ihmiset klikkaavat useammin halutessaan nähdä yli 10 otsikon taakse. Rahanhimoinen tavoite, mutta voi samalla vähentää käyttäjiä palstalta. Toistaiseksi ainakin uusia kirjoituksia on ilmestynyt vähemmän vuorokaudessa, kuin aikaisemmin. Ahneella on paskanen loppu, niin kuin nähtiin juuri Espanjassa, kun media yritti rahastaa Googlea.

• On tää oikeesti susi jo syntyessään ja varmaankin olet oikeassa tuossa mainostulojen haussa. Samoin pitää selata monta sivua taaksepäin yksitellen ja saada ne kaikki hömppämainokset (kummasti kusetusmainokset avautuu) aina jokaiselta sivulta näytölle. Olin huomaavinani, että sivunumerointi ei kuitenkaan muutu, vaikka kelaat muutaman sivun taaksepäin.

Naurattaa vaan niin pirusti, kun tuolla ylhäällä on mainos josta klikkaamalla pitäisi pystyä kysymään metsäverotuksesta. Viesti klikatessa on; "Pahus. Sivua ei löytynyt". Toi ilmoitus on tullut jo muutaman päivän. Mihkähän meidän verorahoja tuhlataan? Verottaja mainostaa verorahoilla ja mainosta ei edes löydy.

• Suuri_nauraja

Kerrankin olen samaa mieltä Railin kanssa!!! Tämä foorumiuudistus on ollut vi-tun katastrofi saa-tana!!! :-):-):-)

• rdbjolnvc

Oho, niinpä olen minäkin samaa mieltä. Pitihän se tämäkin päivä kokea.

• Haukotusmaximus

Ennen täälläkin oli joka päivä mielenkiintoisia aloituksia, nykyään ei ole mitään, kun kukaan ei jaksa kirjoittaa mitään tuommoiselle "eläkeliiton valkoiselle foorumille", jossa ei edes nimimerkit näy, eikä nimissä saa olla välilyöntejä.

• OmaKäyttöVähentynyt

Nimimerkkien näkymättömyyskin kusee Suolta vastaan. Jotkut nimimerkit vain saivat ihmiset kiinnostumaan avauksesta. Anonymiteetti ei ainakaan huokuttele klikkaamaan tekstiä auki.

• Näköjään rekatuissa nikeissä saa olla. Sanoit; "eläkeliiton valkoiselle foorumille". Annetaan tälle uusi nimi eli Kaljupäisten kiitorata". Joskus aikoja sitten sanottiin erästä tanssipaikkaa tuolla nimellä ihan siitä syystä, että siellä oli aina eläkeläisten tanssit ja muuten hiljaista, kuin huopatossutehtaassa.

• ei_kukaanTai_ketään

Ei kiinnosta koko palsta enää kommentoida, pas-kaksi meni ja kerralla.
      Tuksu jutut ei kiinnosta ja uusiakaan ei tule, joten se on adjööö forever.

• Tytyväinen

Ei tämä kuollut ole. Ainakin Jassuketjuissa sanansäilä viiltää vanhaan malliin.
      (Eli hinkkaa paskaa uusissa viesteissä.) :D

Huom: Uudistus etenee.. Yhteenlaskutarkistus on palannut.:)

• idarit

Eikö nyt tämän onnettomaksi koetun uudistuksen myötä olisi voinut avata Tukiaiselle oma osasto. Kun ei kys. tyyppi kiinnosta joutuu klikkailemaan sivu kaupalla jos olisi jostain muusta juttua. Monia kuitenkin tuntuu kiinnostavan tämä lahjattomuus, tai sitten on pari idaria asialla jotka näitä loputtomia aloituksia väsää.

• pusu

Nyt se paljastui, Raili rakastaa meitä enemmän kuin Johannaa. ♡♡

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8475
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4588
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4138
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3632
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3146
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2910
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2394
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2073
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2056
    Aihe