Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Aihekuvauksen muuttaminen Elektroniikka-palstalla!

pyydän_kauniisti

Ylläpidolle! Sitten joskus kun olette saaneet kaikki kahvi- ym. luppoaikataukonne pidettyä niin voisitteko muuttaa Harrastukset->Elektroniikka-palstan kuvauksen niin että siihen kuvaukseen laitettais "Keskustele itserakennettujen elektronisten laitteiden rakentamisesta, käytöstä ja keräilystä"

Nyt sinne tuntuu tulevan kaikki mahdolliset elektroniikkaan liittyvät keskustelut, yks kysyy neuvoa kameran ostamiseen, toinen kysyy neuvoa tietokoneen ostamisessa jne. Eli EI noin.

Lisäksi eräs palstahäirikkö tulee jatkuvasti sanomaan että "kyllä tämä tänne palstalle sopii", nimimerkki kaikki.tanne.palsta, sen voisitte pistää ip-banniin vähäksi aikaa, lisäksi tuo kaikki.tanne.palsta-tyyppi nimittelee muita huumehörhöiksi ja alkoholisteiksi mikä mielestäni on jo kunnianloukkausta!

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palstan.kuvaus

      Tuo pois sulkee elektroniikan muuntelu homman. Mutta muutos olisi oikeaan suuntaan ja erittäin toivottu..

      Lainaan itseäni:

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/13406371
      ""En ole rekisteröitynyt ja enään uuden suomi24 aikana ei voi laittaa ylläpidolle viestiä suoraan(vanhalla laitoin) niin laitan tänne kannatuksen vuoksi...

      Pitäisi ylläpidolta pyytää että muuttavat palstan kuvausta suuntaan:

      Elektroniikan Rakentelu/korjaus/suunnittelu/parantelu/yms..

      "Itse valmistettujen elektronisten laitteiden käytöstä, elektroniikkaa sisältävien laitteiden käytöstä joissa käyttö tai toiminta vaatii kyseisen laitteen elektroniikan tutkistelua, ihmettelyä, parantelua tai kyseenalaistamista."

      Niin ei eksyisi tänne erittäin huonosti kuuluvat kyselyt mm. Kameran/tietokoneen/läppärin/tabletin/kännykän yms. Valinta

      tai tyyliin mikä on paras..

      Näille on omat palstat!!!

      Ja saadaan nimimerkki kaikki.tanne.palsta keskittymään vaikkapa alla olevan palstan kuvaukseen..

      Keskustelu24 Muoti ja kauneus Ihokarvat

      Ongelmana ihokarvat? Jaa parhaat poistovinkkisi!""

    • Kolmas.nimimerkki

      Joo voisiko ylläpito tosiaan puutua asiaan jollain tavalla. Kuvakusen muuttaminen on hyvä juttu myös mutta ihan tuo yksi sekopää pois palstalta. Pilaaa palstaa aivan tarkoituksellisesti ja häiritsee asiallista keskustelua. Häiriköstä aiheutuu koko palstalle suunnanon riesa eikä suostu menemään huuhaa-palstoille vaikka joku niitä hänelle jo ehdottikin.

      Tuolle pitäisi perustaa oma palsta jossa saa keskustella eri palstojen kuvauksista, kun palstojen kuvaus ei ole elektroniikka-palstan keskustelun aihe

    • Ylläpidolle huomioitavaksi myös se, että ilmeisesti juuri tämän kyseisen henkilön toimesta, minua on syytetty henkisesti häiriintyneeksi ja psykopaatiksi.

      Lisäksi en ole syyttänyt ketään miksikään, vaan ainoastaan arvellut, että joillain saattaa olla alkoholi/huumeongelmia tms. ihan kyseisten nimimerkkien palstakäyttäytymisen perusteella. En siis ole suoraan syyttänyt ketään miksikään, vaan arvellut, eli kirjoittanut esimerkiksi että "sinulla taitaa olla" kuin että "sinulla varmasti on" tms.

      Ja en ole aloittanut yhtään kertaa keskustelua siitä, kuuluuko jokin asia juuri elektroniikkapalstalle. Olen liittynyt keskusteluun vasta jonkun muun, kuten esimerkiksi tämänkin keskustelun aloittajan toimesta aloitettuun keskusteluun siitä, sopiiko jokin asia juuri kyseiselle palstalle.

      Voin tarkastella asiaa vain palstan virallisen kuvauksen näkökulmasta, joka sallii keskustelun elektronisista laitteista. Kuitenkin, ilmeisesti tämänkin keskustelun aloittaja, yrittää ohjailla palstan keskustelua oman mielensä mukaisesti, mikä ei taas minun mielestäni ole oikea tapa.

      Useilla nimimerkeillä minulle lisäksi vittuillaan täysin aiheettomasti.

      • hoh_hoijaa

        Joo joo ja seli seli, kyllä sä ihan mielestäni herjasit muita varmana pitäen että toiset tuolla on huumehörhöjä ja alkoholisteja. Lisäksi sä et tunnu tajuavan sitä että moni moni muukin on samaa mieltä aloittajan kanssa siitä että palstan kuvausta on tarkennettava. Sen lisäksi sä et tajua että kun kerran Suomi24:llä on omat palstansa muille elektroniikkalaitteille jotka on tehdastekoisia niin miksi hitossa niitä kysymyksiä pitäisi sitten laittaa Harrastukset->Elektroniikka palstalle?


      • hoh_hoijaa kirjoitti:

        Joo joo ja seli seli, kyllä sä ihan mielestäni herjasit muita varmana pitäen että toiset tuolla on huumehörhöjä ja alkoholisteja. Lisäksi sä et tunnu tajuavan sitä että moni moni muukin on samaa mieltä aloittajan kanssa siitä että palstan kuvausta on tarkennettava. Sen lisäksi sä et tajua että kun kerran Suomi24:llä on omat palstansa muille elektroniikkalaitteille jotka on tehdastekoisia niin miksi hitossa niitä kysymyksiä pitäisi sitten laittaa Harrastukset->Elektroniikka palstalle?

        Eipä ole sinulla näyttää toteen, että olisin herjannut ketään nimenomaan varmana pitäen. Lisäksi viesti on jostain syystä poistettu, ilmeisesti ylläpito ei jaksa tarkastella kokonaisuutta vaan poistaa automaattisesti kaiken mikä on tarpeeksi monta kertaa ilmoitettu "asiattomaksi".

        Ja sinä tietysti kikkailet proxyjen kanssa kymmeniä eri ilmiantoja mukamas "asiattomasta" viestistä, kun et kestä olla väärässä, ja nyt kun yrität väittää minun varmasti herjannee sinua, mitä en todellisuudessa ole tehnyt, niin todistusaineisto siitä, etten tehnyt niin, piti saada poistettua.

        Mitkä nämä "monet muut" ovat, jotka ovat samaa mieltä "aloittajan" (eli sinun) kanssa? Näitä nimimerkkejä jotka on kirjoitettu sana1_sana2 tyyliin pyörii täällä monia ja ne ovat kirjoitustyylistä katsottuna kaikki sinun tekeleitäsi.

        Eli siellä on yksi ainoa henkilö, joka on sattunut päättämään, että elektroniikkapalsta koskee vain itsetehtyjä laitteita, mutta sille ei löydy mistään mitään faktaa. Sitten pyörit häiriköimässä ja vittuilemassa toisille keskustelijoille, ja erityisesti minulle kun et pysty olemaan väärässä.

        Käytät useita nimimerkkejä ja esiinnyt useana persoonana, mutta niin läpinäkyvästi ettei sitä voi olla huomaamatta.


      • hoh_hoijaa
        kaikki.tanne.palsta kirjoitti:

        Eipä ole sinulla näyttää toteen, että olisin herjannut ketään nimenomaan varmana pitäen. Lisäksi viesti on jostain syystä poistettu, ilmeisesti ylläpito ei jaksa tarkastella kokonaisuutta vaan poistaa automaattisesti kaiken mikä on tarpeeksi monta kertaa ilmoitettu "asiattomaksi".

        Ja sinä tietysti kikkailet proxyjen kanssa kymmeniä eri ilmiantoja mukamas "asiattomasta" viestistä, kun et kestä olla väärässä, ja nyt kun yrität väittää minun varmasti herjannee sinua, mitä en todellisuudessa ole tehnyt, niin todistusaineisto siitä, etten tehnyt niin, piti saada poistettua.

        Mitkä nämä "monet muut" ovat, jotka ovat samaa mieltä "aloittajan" (eli sinun) kanssa? Näitä nimimerkkejä jotka on kirjoitettu sana1_sana2 tyyliin pyörii täällä monia ja ne ovat kirjoitustyylistä katsottuna kaikki sinun tekeleitäsi.

        Eli siellä on yksi ainoa henkilö, joka on sattunut päättämään, että elektroniikkapalsta koskee vain itsetehtyjä laitteita, mutta sille ei löydy mistään mitään faktaa. Sitten pyörit häiriköimässä ja vittuilemassa toisille keskustelijoille, ja erityisesti minulle kun et pysty olemaan väärässä.

        Käytät useita nimimerkkejä ja esiinnyt useana persoonana, mutta niin läpinäkyvästi ettei sitä voi olla huomaamatta.

        Minä en esiinny useana persoonana! Enkä ole klikkaillut monia ilmiantoja. Koita nyt tajuta että täällä on muutkin jo kyllästyneitä sun juttuihis! Äläkä sinä koita päätellä mitään kirjoitustyylistä, hakoteillä nimittäin olet jos sille tielle lähdet!


      • Palstan.kuvaus

        Täällä on useampi vastaan sinä kaikki.tänne palsta..
        Sen voit vertailla esin kellon ajoista. Viestien/lauseiden pituuksista suhteessa asiaan/viestin sanomaan.. Ja kirjoitus tyyleistä..
        Esim. Minulla on iPad joka vaihtelee joitai sanoja lähes joka viestissä enkä satu huomaamaan sitä lisäksi minulla on lukihäiriö jonka vuoksi kirjoittaminen on vaivalloista ja virheitä tulee..

        No ylläpito näkee viestien kirjoittajien ip osoitteista että että meitä on useitajotka haluamme sinulle tehdä selväksi palstan tarkoitus perän.

        Pasta sijaitsee nimen omaan harrastus osiossa joten siitä ymmärtää tyhmäkin päätellä, että se on elektroniikan harrastustoimintaa varten.. (Näköjään on yksi joka ei sitä tajua millään)

        Yritämme kertoa näille jotka kysyvät kameroista, että jostakin voi todellakin saada parempia neuvoja kameroista yms. kuin meiltä elektroniikan harrastajista.


      • hoh_hoijaa kirjoitti:

        Minä en esiinny useana persoonana! Enkä ole klikkaillut monia ilmiantoja. Koita nyt tajuta että täällä on muutkin jo kyllästyneitä sun juttuihis! Äläkä sinä koita päätellä mitään kirjoitustyylistä, hakoteillä nimittäin olet jos sille tielle lähdet!

        Vai niin, milläs ajattelit todistaa väitteesi oikeaksi?

        Kirjoitustyylistä ja samankaltaisista nimimerkeistä voi päätellä että lähestulkoon varmasti esimerkiksi nimimerkkien hoh_hoijaa, häivy_jo, vai_ei_ole jne. lienee sama henkilö.

        Toinen mikä esiintyy on nimimerkit sana1.sana2 ja näidenkin kaikkien takana on lähestulkoon varmasti sama henkilö, joka voi tietysti olla sama kuin myös sana1_sana2 nimimerkkien takana tai sitten henkilöitä on kaksi.

        IP-osoitteiden perusteella on ihan turha katsoa mitään, se ei ole temppu eikä mikään saada IP-osoite vaihdettua. Esimerkiksi mobiililaajakaistayhteyksissä saa joka kerta uuden julkisen IP-osoitteen jos sellainen on käytössä. Ja proxyjä voi käyttää, TOR-verkkoa, VPN-yhteyksiä, kiinteissä yhteyksissä vaihtaa päätelaitteen MAC-osoitteen jolloin saa uuden IP:n jne tapoja on monia.

        Ja ilmeisesti sinä myös teet tätä, koska vakuutat että ylläpito tottakai näkee että meitä on monta.

        Mitä kirjoitustyyleihin tulee, niin eipä niistäkään oikeastaan pysty päättelemään mitään.

        voin minäkin kirjoittaa vaikka näin etten laitakaan enään isoja alkukirjaimia´. tai yhdys sanat unohtuvat välillä. ja pilkuista en ole kuullutkaan. e9i ole mikään ongelma. etkä trunnista samaksi. piru että tulee kirjoitus virheitä välillä.

        Tai sitten kirjoittelen niin että laitan paljon huutomerkkejä! Sehän on helppo tapa myös muuttaa kirjoitustyyliään!

        Tai laitan aina alkuun ison kirjaimen ja sitten ensimmäisen pisteen jälkeen jatkan pienellä. ja pilkkuja en viitsi laittaa.

        Näin. kirjoitustyyliä on suhteellisen helppo muuttaa.

        Kellonajoista nyt on ihan turha mitään vertailla, sehän on yksi usealla nimimerkillä kirjoittamisen perusasioita ettei kirjoiteta putkeen kymmentä viestiä, vaan pidetään aina väliä että keskustelu näyttää aidolta.


      • F84.5
        Palstan.kuvaus kirjoitti:

        Täällä on useampi vastaan sinä kaikki.tänne palsta..
        Sen voit vertailla esin kellon ajoista. Viestien/lauseiden pituuksista suhteessa asiaan/viestin sanomaan.. Ja kirjoitus tyyleistä..
        Esim. Minulla on iPad joka vaihtelee joitai sanoja lähes joka viestissä enkä satu huomaamaan sitä lisäksi minulla on lukihäiriö jonka vuoksi kirjoittaminen on vaivalloista ja virheitä tulee..

        No ylläpito näkee viestien kirjoittajien ip osoitteista että että meitä on useitajotka haluamme sinulle tehdä selväksi palstan tarkoitus perän.

        Pasta sijaitsee nimen omaan harrastus osiossa joten siitä ymmärtää tyhmäkin päätellä, että se on elektroniikan harrastustoimintaa varten.. (Näköjään on yksi joka ei sitä tajua millään)

        Yritämme kertoa näille jotka kysyvät kameroista, että jostakin voi todellakin saada parempia neuvoja kameroista yms. kuin meiltä elektroniikan harrastajista.

        Asiasta on menty avaruuteen jo niin pitkälle, varsinkin tuolla elekrtoniikassa että ei tässä enempää eksy vaikka lukihäiriöstä sen verran mainitsekin että itsellä on ollut mm. samoja ongelmia aikoinaan pahassa mittakaavassa ja varmaan on jossain määrin ainakin edelleen. Samoin muita kommunikoinnin ja sosiaalisen vuorovaikutuksen ymmärtämisvaikusia esim. vertauskuvien ymmärtämisessä jne.

        Niiden seurauksena taas joutunut vertaisryhmiin ja nähnyt paljonkin samanlaisia ihmisiä mitkä mahdollisesti on siinä ikäluokassa syrjäytyneet normaaleista nuorisoyhteisöistä.

        Tuli niillä reissuilla törmättyä useampaankin ihmiseen jolla päivittäiset asiat kuten peruskoulu aiheutti ylitsepääsemättömiä vaikuksia mutta tekniikan ymmärrys ja sen suunnittelu oli jollain aivan käsittämättömän hyvällä tasolla, eikä niitä edes opettajat sun muut normaali-ihmiset huomaa/käsitä.

        Monet niistä luokitellaan laaja-alaisiin kehityshäiriöihin jotka aikuisiän myötä vähenevät tai katoavat lähes kokonaan mutta peruspiirteet kuten tekninen kiinnostus säilyy. Jostain tulee aina jopa huippuosaajia oppien jossain määrin elämään erityispiirteidensä kanssa.


      • hoh_hoijaa
        kaikki.tanne.palsta kirjoitti:

        Vai niin, milläs ajattelit todistaa väitteesi oikeaksi?

        Kirjoitustyylistä ja samankaltaisista nimimerkeistä voi päätellä että lähestulkoon varmasti esimerkiksi nimimerkkien hoh_hoijaa, häivy_jo, vai_ei_ole jne. lienee sama henkilö.

        Toinen mikä esiintyy on nimimerkit sana1.sana2 ja näidenkin kaikkien takana on lähestulkoon varmasti sama henkilö, joka voi tietysti olla sama kuin myös sana1_sana2 nimimerkkien takana tai sitten henkilöitä on kaksi.

        IP-osoitteiden perusteella on ihan turha katsoa mitään, se ei ole temppu eikä mikään saada IP-osoite vaihdettua. Esimerkiksi mobiililaajakaistayhteyksissä saa joka kerta uuden julkisen IP-osoitteen jos sellainen on käytössä. Ja proxyjä voi käyttää, TOR-verkkoa, VPN-yhteyksiä, kiinteissä yhteyksissä vaihtaa päätelaitteen MAC-osoitteen jolloin saa uuden IP:n jne tapoja on monia.

        Ja ilmeisesti sinä myös teet tätä, koska vakuutat että ylläpito tottakai näkee että meitä on monta.

        Mitä kirjoitustyyleihin tulee, niin eipä niistäkään oikeastaan pysty päättelemään mitään.

        voin minäkin kirjoittaa vaikka näin etten laitakaan enään isoja alkukirjaimia´. tai yhdys sanat unohtuvat välillä. ja pilkuista en ole kuullutkaan. e9i ole mikään ongelma. etkä trunnista samaksi. piru että tulee kirjoitus virheitä välillä.

        Tai sitten kirjoittelen niin että laitan paljon huutomerkkejä! Sehän on helppo tapa myös muuttaa kirjoitustyyliään!

        Tai laitan aina alkuun ison kirjaimen ja sitten ensimmäisen pisteen jälkeen jatkan pienellä. ja pilkkuja en viitsi laittaa.

        Näin. kirjoitustyyliä on suhteellisen helppo muuttaa.

        Kellonajoista nyt on ihan turha mitään vertailla, sehän on yksi usealla nimimerkillä kirjoittamisen perusasioita ettei kirjoiteta putkeen kymmentä viestiä, vaan pidetään aina väliä että keskustelu näyttää aidolta.

        Voi helkkari sentään, jos et usko niin kuvittele mitä kuvittele! Todistuspaino on sitäpaitsi SULLA, sinähän noita väitteitä esität eikä muut! Kirjotustyylejä on usealla ihmisellä samanlaisia joten siitä ei voi päätellä mitään! Tuo että luulet jonkun ihmisen olevan yksi ja sama muiden kanssa, alkaa olla jo vainoamista eli olet ottanut jonkun tyypin silmätikuksesi!


      • hoh_hoijaa kirjoitti:

        Voi helkkari sentään, jos et usko niin kuvittele mitä kuvittele! Todistuspaino on sitäpaitsi SULLA, sinähän noita väitteitä esität eikä muut! Kirjotustyylejä on usealla ihmisellä samanlaisia joten siitä ei voi päätellä mitään! Tuo että luulet jonkun ihmisen olevan yksi ja sama muiden kanssa, alkaa olla jo vainoamista eli olet ottanut jonkun tyypin silmätikuksesi!

        En todellakaan usko noita sinun naurettavia, niin läpinäkyviä väitteitäsi joita tänne suollat.

        Eikä minulla ole mitään todistuspainoa sinun tekemisistäsi, jotka näkyvät niin selkeästi kaikille, eli se, että kirjoitat usealla nimimerkillä ja sitten väität ettet esiinny kuin yhdellä nimimerkillä.

        Ei ehkä pelkästä kirjoitustyylistä voi päätellä, mutta jos nimimerkit noudattavat aina samaa kaavaa, kirjoitustyyli näyttää täysin samanlaiselta ja itse viestien sisältö on aina saman luonteinen niin kyllä se aika varmasti on sama henkilö kaikkien nimimerkkien takana.

        Ja miten nyt syytät minua jo yhden henkilön vainoamisesta, jos äsken vielä kaikki nimimerkit sinun mielestä oli eri henkilöitä?


      • hoh_hoijaa
        kaikki.tanne.palsta kirjoitti:

        En todellakaan usko noita sinun naurettavia, niin läpinäkyviä väitteitäsi joita tänne suollat.

        Eikä minulla ole mitään todistuspainoa sinun tekemisistäsi, jotka näkyvät niin selkeästi kaikille, eli se, että kirjoitat usealla nimimerkillä ja sitten väität ettet esiinny kuin yhdellä nimimerkillä.

        Ei ehkä pelkästä kirjoitustyylistä voi päätellä, mutta jos nimimerkit noudattavat aina samaa kaavaa, kirjoitustyyli näyttää täysin samanlaiselta ja itse viestien sisältö on aina saman luonteinen niin kyllä se aika varmasti on sama henkilö kaikkien nimimerkkien takana.

        Ja miten nyt syytät minua jo yhden henkilön vainoamisesta, jos äsken vielä kaikki nimimerkit sinun mielestä oli eri henkilöitä?

        Usko mitä uskot, se on ihan sama mulle. En kuitenkaan ole sama henkilö kaikkien postausten takana. NORMAALIjärkiselle ihmiselle se menisikin perille mutta sulle näköjään ei!

        "Ja miten nyt syytät minua jo yhden henkilön vainoamisesta, jos äsken vielä kaikki nimimerkit sinun mielestä oli eri henkilöitä?"

        No nimenomaan se että kuvittelet useamman nimimerkin takana olevan yhden henkilön on jonkinlainen osoitus siitä että olet ottanut yhden ihmisen silmätikuksesi ja nyt kuvittelet muiden kirjoittajien olevan sama kuin tuo yksi vainoamasi!


      • hoh_hoijaa kirjoitti:

        Usko mitä uskot, se on ihan sama mulle. En kuitenkaan ole sama henkilö kaikkien postausten takana. NORMAALIjärkiselle ihmiselle se menisikin perille mutta sulle näköjään ei!

        "Ja miten nyt syytät minua jo yhden henkilön vainoamisesta, jos äsken vielä kaikki nimimerkit sinun mielestä oli eri henkilöitä?"

        No nimenomaan se että kuvittelet useamman nimimerkin takana olevan yhden henkilön on jonkinlainen osoitus siitä että olet ottanut yhden ihmisen silmätikuksesi ja nyt kuvittelet muiden kirjoittajien olevan sama kuin tuo yksi vainoamasi!

        Väitätkö todella, että olet kirjoittanut vain ja ainoastaan nimimerkillä "hoh_hoijaa"?

        Ja miten olen voinut ottaa yhden ihmisen silmätikuksi, jos jokaisen nimimerkin takana on eri henkilö? Tuollainen lausunto tukee teoriaa siitä, että kirjoitat kaikilla nimimerkeillä mitkä on sana1_sana2 ja missä käytetään tuollaista kirjoitustyyliä.

        Ihan turhaa siinä on mistään uskomisesta huudella, kun selvästi näkee ettei tuo hoh_hoijaa ole ainoa nimimerkkisi. Saattaa olla, että siellä on myös toinen henkilö joka kirjoittaa nimimerkeillä sana1.sana2, mutta siinäkään ei ole kuin vasta kaksi henkilöä.

        Jos "normaalijärkinen" tarkoittaa suurinpiirtein sinun tasoistasi, niin voihan se olla, että tuollainen menee läpi. Mutta minulle tietenkään ei, koska olen huomattavasti älykkäämpi kuin sinä ja "normaalitasoiset".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2077
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1788
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1413
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1338
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe