Pelotti kovasti C5 taksin kyydissä!

SEEVITONE

Viikonloppuna tuli baarissa oltua ja taksin sitten tilasin kun piti kotiin päästä.
C-vitonen sieltä sitten tuli.Sen verran pyörryksissä olin,etten tajunnut mihin olin astunut.Kova narina ja kolke kuulus takapäästä,lisäksi ratin keskiö ei pyörinyt ollenkaan ratin mukana.Mainitsin asiasta,kuski suuttui ja meinas heivaa minut ulos.
Oli ilmeisesti oma auto,katsoin viisaammaksi olla hiljaa ja kuunnella sitä narinaa.
Onneksi ajoi kotiin asti,oli pakko ottaa pienet kun oli jäänyt vielä.Jos joskus vielä
taksin tilaan,niin muuhun kuin Mersuun tai Bemariin en enää astu !

20

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shöteem

      Käydä citikkataksissa ja selvitä reissusta hengissä... Arman tässä sulle vinks vinks, seuraavaan TV-sarjaan.

    • SEEVITONE

      Pitääpi soitella Armanille,kunhan nyt selvii sieltä reissusta!

    • Eiikinäkyytiinkään

      Minä en niin känniin tulekaan etten tajuaisi jos Shitikkaan pitäisi kavuta.

      Onneksi niitä ei ole varmaan koko Suomessa edes yhdenkäden sormilla laskettavaa määrää !

      • Karixxxx

        C5 varsin yleinen merkki taksikäytössä. Yleensä tomaatilla,yhtään kepillistä en ole tavannut.


      • Romumikäromu
        Karixxxx kirjoitti:

        C5 varsin yleinen merkki taksikäytössä. Yleensä tomaatilla,yhtään kepillistä en ole tavannut.

        Mitä sitten?


    • shöteem

      Ei ole ihme että taksimaksut on Suomessa pilvissä, kun taksiautoina käytetään epäluotettavia aina korjaamolla seisovia citikoita. Kyllä taksirengin palkkapussi käy rakotulkista jos isäntä sekoo ranskis autoon. Ja asiakkaatkin haluaisi yleensä päästä luotettavasti kotiovelle asti.

    • jataaskosakupaskaprovo

      tais se natina ja kolke kuuluakkin känniläisen ahterista, on meinaan ihan sama onko c5 farkku tai sedan, eipähän ääniä kuulu. Taitaa alottaja ollakkin persavonainen mopopoika jolla nyt tuskin on edes varaa ajella takseilla...

    • Sei.sontaa.sei.sontaa

      Ei kukaan viisas taxirenki ala ajamaan sellaiselle isännälle jolla on tarjota ainoastaan Shitikkaa ajopeliksi. Onhan nimittäin niin että Shitikka on luultavasti suurimman ajan pajalla työvuoron aikana ja palkkahan muodostuu sisäänajetuista euroista ja tuskin kovin moni isäntä alkaa maksamaan mitään tuntipalkkaa siitä kun renki pyörittelee peukaloitaan ja odottaa josko saisi Shitikan jälleen ajoon pajalta muutamaksi tunniksi !

    • Pelko.Pois

      Minuakin pelotti niin saat anasti naapurin ukon shitikan kyydissä !

      "The only thing we have to fear is fear itself"

    • shöteem

      On se kumma että viranomaiset sallivat taksiliikenteeseen näitä kamikaze autoja. Viimeksi kun istui humalassa taksicitikan kyytiin, kuljettaja veti ajolasit naamalleen huusi banzai ja ajoi suoraan valotolppaa päin. Auto oli lopulta vienyt taksirengin järjen.

      • Jurttiluuseri

        Jos she shuusi Banshai...taisikin olla tojotta...


    • Hei ! Saa Mersun ja Bemarinkin kitisemään ja kolisemaan kun on huolima-ttomalla hoidolla. Minulla on C5:n ja se on todella hyvä ajettava verrattuna Mersuun jollaisia minulla on ollut. Bemarista en osaa sanoa kun en ole tain-nut edes olla sellaisen kyydissä.

      • KlonksKlonks

        Ei laatuautot kolise !


    • StopRomuille

      Kohta loppuu Shitikan maahantuoti Suomeen.Nyt on nimittäin niin että jokaisella EU maalla on oikeus pysäyttää ongelmajätteen tulo maahan !

      Hienoa että vihdoinkin jotain tapahtuu !

    • hurjahilda

      Vihdoinkin on saatu Suomen päättäjien päähän taottua järkeä! Vielä kun saisin tullilta takasin liikaa maksamani autoveron. Voiko yhteiskunta näin huijata ihmisiä? Tulli ei maksa vaikka siitä on EU oikeuden päätös! Poliitiikot pyyhkii joskus Suomen lakikirjalla p#rsettään vaikka ovat olleet itse laatimassa lakeja! Toi ulkomailta Toyota Yariksen. Ihan mieletön peli. 100% parempi kuin paras citikka. Money back!

    • billyboi

      Katoppa hirvenväistö !

    • billyboi

      Viime vuosituhannella!

    • EiKellokoskelle

      Minäkin erehdyin naapurin CeeNelosen kyytiin ja oli se sellainen kokemus että nyt joudun syömään lopun ikäni rauhoittavia ettei öiset painajaiset enää toistuisi !

      • Kerrototuus

        Isäs käytti sinua hyväseen. Siitä ne rauhoittavat tulivat


      • KerroItse
        Kerrototuus kirjoitti:

        Isäs käytti sinua hyväseen. Siitä ne rauhoittavat tulivat

        Et taida luuseri olla oikein ajan tasalla? Pahasti vaikuttaa siltä että hissisi ei kulje ihan ylös asti !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1595
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1302
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      877
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      805
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      701
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      674
    Aihe