No mennään suoraan asiaan eli olen 17 vuotias poika ja oon tossa kahtellu ku oon tyydytelly itteeni ni mulla on terskan juuressa sellanen valkonen iho pläntti. En oo varma mikä se on mutta veikkaan sukupuoli tautia. Mullahan ei ole ollut ikinä mitään tyttöystävää enkä ole ollut naispuolisen henkilön kanssa minkäänlaisissa limakalvo kontakteissa joten on jäänyt vähän arveluttamaan tämä juttu. Vaikuttaa oman tiedon perusteella siltä että minulla on klamydia mutta voiko sitä saada ilman yhdyntää? Onko tämä mulla ikuisesti vai saako tämän pois?
sukupuolitauti?
3
168
Vastaukset
- TällainenKyssäri
No ootko ollu miespuoleisten kanssa seksipuuhissa? Tarttuu ne sukupuolitaudit miehiltäkin...
- EiHuolta
liimapurkki kirjoitti:
En ole ollut, olen vain itseni kanssa harrastanut
No ei ne nyt nyrkkikyllikistä tartu.. Joskus aikoinaan oli sellanen tapaus, jossa yksi ryyppyremmi oli hankkinu yhteiden Barbaran. Mikäpäs siinä, krapulapäivinä vaan Barbara kiertoon ja pojat nautti. Sitten yksi joutu meneen lekuriin, oli saanu sukupuolitaudin, lääkärille kertoi saaneensa Barbaralta. Myöhemmin myös muut yksitellen lekuriin saman vaivan takia ja jokainen mainitsi saaneensa Barbaralta.. tässä kohtaa lääkäri alkoi jo ihmettelemään, että kukahan tämä Barbara oikein mahtaa olla, kun se kiertää yksitellen kaikki paikkakunnan "iloiset vekkulit"... selvishän se viimein lekurillekin ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 264523
- 1092292
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa981513Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1731436- 601294
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561155Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe2041118puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo111069- 501049
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931004