moi olisin kysynyt että onko vaarallista kun en ole hoitanut alapään herbestä,olen siis nainen,mulla on ollut se jotain 5v.välillä tulee jotain finnin tai pienen paisen tapaista kaulaan tai muualle vartaloon,kumia käytän etten tartuta ketään,voiko tulla jotain tulehduksia helpommin,vai alkako se tulla jo laimeammin kun on jo aika kulunut noin paljon,voiko se iskeä kesällä auringossa paremmin,hiiva tulehdusta on aina välillä,saisko jotain tietoa vaarallisuudesta,asikloviiriä ja muita pillereitä en ole kans ottanut enkä meinaa enää ottaakaan,koitan tulla toimeen muuten,eikä ne varmaan enää auttaiskaan kun on jo aikaa niin paljon.
GENITAALIHERBES
alapää
2
77
Vastaukset
- labbisn
Se on herpes. Ei ole vaarallista olla helpottamatta oireita. Paranehan se ei koskaan ja kondomi ei siltä juurikaan suojaa. Virusta kun on muuallakin kuin kondomin peittämällä alueella. Tarttuu sitten oireettomanakin. Kumppania valaistava viruksen kantamisesta. Voi sitten ihan itse päättää ottaako riskin vai ei. Tarttuu myös suuseksissä. Kuten kaikki muutkin sp.taudit
- herpest
http://hsv.keskustelu.info/index.php hyvä foorumi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2164443
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.272931Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062315Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341950- 1841676
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341645Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111333Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211266- 391222
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1401216