moi olisin kysynyt että onko vaarallista kun en ole hoitanut alapään herbestä,olen siis nainen,mulla on ollut se jotain 5v.välillä tulee jotain finnin tai pienen paisen tapaista kaulaan tai muualle vartaloon,kumia käytän etten tartuta ketään,voiko tulla jotain tulehduksia helpommin,vai alkako se tulla jo laimeammin kun on jo aika kulunut noin paljon,voiko se iskeä kesällä auringossa paremmin,hiiva tulehdusta on aina välillä,saisko jotain tietoa vaarallisuudesta,asikloviiriä ja muita pillereitä en ole kans ottanut enkä meinaa enää ottaakaan,koitan tulla toimeen muuten,eikä ne varmaan enää auttaiskaan kun on jo aikaa niin paljon.
GENITAALIHERBES
alapää
2
135
Vastaukset
- labbisn
Se on herpes. Ei ole vaarallista olla helpottamatta oireita. Paranehan se ei koskaan ja kondomi ei siltä juurikaan suojaa. Virusta kun on muuallakin kuin kondomin peittämällä alueella. Tarttuu sitten oireettomanakin. Kumppania valaistava viruksen kantamisesta. Voi sitten ihan itse päättää ottaako riskin vai ei. Tarttuu myös suuseksissä. Kuten kaikki muutkin sp.taudit
- herpest
http://hsv.keskustelu.info/index.php hyvä foorumi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2001546
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58961Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85902
- 53826
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t264738Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10730Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338681Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58674Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74666