AMC-kattila kokemuksia

Alastonkokki

Päivää kansalaiset! Eli minkälaisia kokemuksia ihmisillä on täälläpäin noista AMC-välineistä? Ja en jaksa nyt kuunnella nillitystä niitten hinnoista, kyllä arvokkaita on, mutta Hackman Toolsitkin maksaa saman verran :-) Omassa keittiössä ollut käytössä nyt vuoden päivät, aluksi tökki niitten käyttö ja pelotti kun oli kuitenki hyvä summa niihin pistetty, mutta onneksi niitten myyjä kävi kahteenkin otteeseen opastamassa niitten käyttöä ja nyt en vaihtais pois mistään hinnasta :-)

9

3028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epätoivoista1

      Just tollaset epätoivoiset AMC-edustajat kirjoittelevat noita viestejä ja odottavat
      kehuja tuotteista, surkeeeeetaaa!!

      Olin itse edustajana aikoinaan ja sillä puuhalla ei oikeesti tullu toimeen. Tuotteet
      tavallista terästä ja vastaavaia tuotteita löytyy pilvin pimein kun viittii vähän
      googlata. Teräs on terästä ja toimii hyvin tiettyjen raaka-aineiden kanssa, muttei
      korvaa keittiön muita välineitä millään tavalla. Jos on 1500-3500€ liikaa fyffee
      taskussa niin olkaa hyvä vaan.....

    • Herkkuja

      Ostin 90-luvun lopussa nuo kattilat.
      Isoin ja pienin kattila ja atmosfera ovat jokapäiväisestä käytöstä huolimatta uudenveroisia, mutta paistinpannu ei ole enää käytössä.
      No, mikään ei ole ikuista. Kattilat ovat parhaat mm. perunoiden keittämiseen, niiden päällä voi lämmittaa esimerkiksi parsakaalin. Kattilaan ei laiteta kuin sentti vettä ja parhaat maut eivät liukene keitinveden mukana viemäriin.
      Atmosfera on aika hauska: voi esim siinä kattilassa antaa paprikan puolikkaiden höyrystyä makeiksi ja sitten täyttää ne jauhelihamössöllä ja juustoa päälle. Atmosfera kipataan ylösalaisin kattilan päälle, jolloin se kuumentaa ja sulattaa juuston, siis kuorruttaa koko komeuden. Muuten atmosfera on keittolevy noiden kattiloiden ja paistinpannujen alle.
      Keitän keitot myös tuossa isossa kattilassa. Ostin jonkin aikaa sitten torista edullisesti melkein käyttämättömän AMC painekattilan, mutta se on ollut postipaketissaan. Pitäisi ryhdistäytyä ja purkaa paketti. Sain joskus maistaa siinä tehtyä riisipuuroa, nam! Ihan kuin olisi laitettu kunnon voinokare sekaan, oli niin ihanan makuista, mutta ei siinä voita ollut. Kattila sai vain sen maidon parhaat puolet esiin. Kuulemma pataruokakin tulisi siinä hetkessä.
      Saksalaiset insinöörit osaavat asiansa.
      Ostin opiskelijan budjetilla vain nuo pari kattilaa silloin 90-luvulla, osamaksulla.
      En tajua, miksi siitä hinnasta pitää kitistä, eihän mikään muukaan ilmaista ole. Baariin menee rahaa tukkokaupalla, eikä kukaan itke niiden eurojen perään.

    • Anonyymi

      11 vuotta AMC kattiloita (koko setti) käyttäneenä voin kertoa että ovat kyllä edelleen loistavia, toimivat täysin samalla tavalla kuin uutena. En vaihtais pois päivääkään, teen kuitenkin ruokaa 6-7 päivänä viikossa. Nyt jouluna taas joka aamu riisipuuro vartissa painekannella, eikä pala pohjaan. Tehkää paremmin!

      • Anonyymi

        Minä myös olen ostanut koko kattilasetin ja lieden kotiedustajalta 2000-luvun alussa. Olivat kalliita, mutta ovat todella hyvälaatuisia. Painekattila on erinomainen. En raaski pestä niitä tiskikoneessa. Suosittelen tuotesarjaa muillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös olen ostanut koko kattilasetin ja lieden kotiedustajalta 2000-luvun alussa. Olivat kalliita, mutta ovat todella hyvälaatuisia. Painekattila on erinomainen. En raaski pestä niitä tiskikoneessa. Suosittelen tuotesarjaa muillekin.

        Siis todella upea setti kun opettelee niiden käyttöä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös olen ostanut koko kattilasetin ja lieden kotiedustajalta 2000-luvun alussa. Olivat kalliita, mutta ovat todella hyvälaatuisia. Painekattila on erinomainen. En raaski pestä niitä tiskikoneessa. Suosittelen tuotesarjaa muillekin.

        Juurikin näin on


    • Anonyymi

      Nyt puhut asiaa.
      Ei minunkaan mielestä kannata kitistä hinnasta.
      Palvelee todella hyvin. Psistinpannukin todella hyvä kun opettelee käyttämään.

    • Anonyymi

      Auttakaa… niin loistavat AMC-kattilat ovat olleet meillä 19 vuotta.
      Laitoin AMC-kasarikattilan tavallisen AMC-kattilan päälle, hauduttaakseni riisipuuroa (normi haudutuskattila piti hävittää induktiolieden myötä). Kasari imaisi (alipainetta) itsensä alukattilaan niin, että emme saa sitä ”järeilläkään toimilla” irti. Osaatteko auttaa? Suuri olis harmitus jos ei saatais enää käyttökuntoon. (23.4.2022)

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      155
      6469
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3888
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2005
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1508
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe