USAF tulossa turvaamaan suomen ilmatilaa!!!!!

mahtavaa

18

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuotanoinniin

      Entäpä se Naton jäsenyyden hakeminen?

      • rajoita_kiimaasi

        Sitä emme tarvitse.


      • Venäläiset_kuten_sinä
        rajoita_kiimaasi kirjoitti:

        Sitä emme tarvitse.

        tuskin tarvitsevatkaan mutta me tarvitsemme.


      • isänmaallinen_EINATO
        Venäläiset_kuten_sinä kirjoitti:

        tuskin tarvitsevatkaan mutta me tarvitsemme.

        Haista vittu nyrkillätapettava homo. Olet epäisänmaallinen paskasäkki, varmaan joku jenkkijutku tai muu paskaläjä.


      • koitahanpitää
        isänmaallinen_EINATO kirjoitti:

        Haista vittu nyrkillätapettava homo. Olet epäisänmaallinen paskasäkki, varmaan joku jenkkijutku tai muu paskaläjä.

        Nielurisasi kitusissasi, ja peräpukamasi vähä lyhemmällä !

        vaikuttaa vahvasti siltä- ettet tajua maailmanpolitiikasta, ja sen turvallisuudesta enempää, kuin sika havumajasta. Ja hermosikin edustaa täysin olematonta tasoa, joka kertoo taas taistelukyvyttömästä tyypistä !


      • isänmaallinen
        koitahanpitää kirjoitti:

        Nielurisasi kitusissasi, ja peräpukamasi vähä lyhemmällä !

        vaikuttaa vahvasti siltä- ettet tajua maailmanpolitiikasta, ja sen turvallisuudesta enempää, kuin sika havumajasta. Ja hermosikin edustaa täysin olematonta tasoa, joka kertoo taas taistelukyvyttömästä tyypistä !

        Olet vain ISÄNMAANPETTURI HOMO! Tajua se avuton luuseri.


      • tarvittaessavaikkapa
        isänmaallinen kirjoitti:

        Olet vain ISÄNMAANPETTURI HOMO! Tajua se avuton luuseri.

        Rintamalla tavataan. Sillä valani oon suomen sotilaana antanut, ja se pätee.

        enkä ole sietäny homoja koskaan.-joten sulla taitaa hihnapyörä luistaa liian paljon.


    • ERommel

      Erittäin vastuutonta meininkiä, mitä USA:n ilmavoimat tekisivät Suomen ilmatilassa?
      Harjoittelevat yhdessä Suomen ilmavoimien kanssa Venäjää vastaan, nyt menee leikki vaaralliseksi.
      Jos Suomen sotilasjohto on idiootteja täynnä, ne idiootit pitää poistaa!
      Eiköhän puolustusvoimien ylipäällikkö ole Tasavallan Presidentti, nyt olisi Hänen vuoronsa toimia jämäkästi.

      • votharaisee

        Totta, ei Suomelle siitä mitään hyötyä ole jos jenkit täällä harjoittelee. Suomelle on hyötyä vain kun suomalaiset harjoittelee.
        Ymmärrän hyvin mikäli koneen myyjä/ valmistaja järjestää koulutusta suomalaisille Suomessa, tai jenkeissä, mutta en ymmärrä alkuunkaan harjoittelua Viron ilmatilassa, siihen ei ole mitään syytä, varsinkin kun virolaisilla ei ole vastaavaa kalustoa.


      • kokoomushoiti

        Alustava sopimus on jo tehty naton liittymisen suhteen.


      • Etköshuomaa
        votharaisee kirjoitti:

        Totta, ei Suomelle siitä mitään hyötyä ole jos jenkit täällä harjoittelee. Suomelle on hyötyä vain kun suomalaiset harjoittelee.
        Ymmärrän hyvin mikäli koneen myyjä/ valmistaja järjestää koulutusta suomalaisille Suomessa, tai jenkeissä, mutta en ymmärrä alkuunkaan harjoittelua Viron ilmatilassa, siihen ei ole mitään syytä, varsinkin kun virolaisilla ei ole vastaavaa kalustoa.

        Mitää eroa siinä, että kumpi on miellyttävämpi harjoittelija SUOMEN ilmatilassa- venäläisetkö, jotka ovat jatkuvasti LOUKANNEET RÖYHKEYDELLÄÄN SUOMEN ilmatilaan,-vaiko amerikkalaiset,- jotka tulevat vain pyydettäessä, ja täysin rauhanomaisin aikein?

        Jos se ameriikkalaisten tulo venäläisiä häiritsee- niin SYYTTÄKÖÖT ITSEÄÄN !!!


      • ERommel

        Mallikkaasti asian vierestä, etkö tajua asian ydintä?


    • Suomi_on_natossa

      Kokoomus on tehnyt sopimuksen pressa ja pääministeri voi tehdä sen ilman kansan lupaa.

    • ovkk

      F-16 -hävittäjillä? Suomella itsellään on paljon tehokkaammat F-18, ei oikein kaivata.

    • parasta-reeniä

      Saavat suomalaiset hornet-lentäjät parasta oppia todellisilta Top Gun lentäjiltä!

      • Tottapuhut

        Parasta harjoitella hurjimpien kanssa- niin oppii reagoimaan oikein.
        Nythän on suomessa vain säästelty koneita, vaikka ne olisi ajettava äärirajoille, niin myös lentäjätkin.


    • trfg

      Vitun tyhmää haastaa riitaa Venäjän kanssa.

    • Se on Stubbin vaaliase nro.1. Ja vaalilause on: "Kyllä USA hoitaa".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe