YHTEISÖ TAKASIN JA SASSIIN!!!

TurhaaKrääsää

Yhteisö takaisin, ainoa sivu mikä tarvitaan, muu on krääsää...

14

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahvit.kierrätykseen

Tää on Suomi24. Saahan se sivustoillaan tehdä mitä lystää.
      Antavat vain käyttäjilleen sellaisen kuvan että kuuntelevat meitä, käyttäjiään ja kehitys käyttäjien (meidän) ehdoilla..

Totuus on toisenlainen. Heidän "käyttäjiään" ovat mainostajat. Se millä myydään mainoksia on etusijalla. Pääasia että mainokset pyörii..

Yhteisön poistaminen on käsittämätön. Toki Suomi24 pilasi sen jo aikaisemmillakin viilauksilla. Tämä Suomi24 uudistushässäköinti on sellaista mitä ei vain oikein voi käsittää. Päättömiä uudistuksia vuosi vuoden perään meistä käyttäjistä viis - kunhan mainokset pyörii.

• TurhaaKrääsää

Minulla onkin mainosplokki päällä,, varmaan sivut on näyttävämmät mainosten kera,, ilman niitä täysin monotooniset, siis ei mitään...

• ookascf

Yhteisöä kaivataan täälläkin...

• Valitettavasti yhteistö ei saa kannatusta SISÄPIIRIN VALTAVASSA ENEMMISTÖSSÄ... Onneksi meilläon Facebook ja IRC

• dkpsrps

Facebook ei ole mitään, se on vain leuhkimista ja tykkäämistä, eikä mitään keskustelua.

• Autio-jääluola

> Minulla onkin mainosplokki päällä,, varmaan sivut on näyttävämmät mainosten
      > kera,, ilman niitä täysin monotooniset, siis ei mitään...

Ne on muuten sinisen monotooniset vaikka olisi mainoksetkin päällä. Sivusto on kylmä ja luotaantyöntävä.

Ei mikään elävistä olioista muodostuva "yhteisö" tykkää tällaisessa autiossa, helvatan jääluolassa kykkiä ja pitää majaansa.

• Hei,

Yhteisö suljettiin sellaisenaan, mutta sen parhaita puolia tullaan tekemään myös uuteen palveluun. Kertoisitteko vielä tarkennuksena, että mitkä Yhteisön ominaisuudet olivat erityisen tärkeitä teille?

Terveisin,
      Elina
      Suomi24

• peräpuoli

Peräpuoli oli oikein tärkeä

• ei.oo.hyvä.ei

Elina..
        Miksi pitää kaikki hyvät ominaisuudet hävittää? Kaikki.. Sitten kinaamalla saadaan osa takaisin... tyhmää

• TurhaaKrääsää

Yhteisössä oli kaikki sitä parasta,,, tärkein kuitenkin yksityis viestittely toisten kansa, mut eihän siitä mitään mielellään pois jättäisi...

• 1166ttr

Yhteisö oli parasta mitä täällä vielä oli, häiriköt olivat pilaneet ainakin ne keskustelut missä mä kävin. Yhteisöstä kaipaan yksityiviestejä, ja mahdollisutta nähdä millasia ihmisiä täällä ylipäätään käy

• turhajuttu
        1166ttr kirjoitti:

Yhteisö oli parasta mitä täällä vielä oli, häiriköt olivat pilaneet ainakin ne keskustelut missä mä kävin. Yhteisöstä kaipaan yksityiviestejä, ja mahdollisutta nähdä millasia ihmisiä täällä ylipäätään käy

Yhteisö oli täysin turha hidaste näille sivuille.

Ei sitä kukaan enään kaipaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      24
      1885
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      55
      1723
    3. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      30
      1440
    4. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      70
      1116
    5. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      52
      1059
    6. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      54
      900
    7. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      22
      885
    8. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      873
    9. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      24
      864
    10. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      176
      847
    Aihe