Checkout Finland Oy

taraku

Maksoin erään suomalaisen verkkokaupan ostoksen. Maksun saajan oli Checkout Finland Oy. Ihmettelin kun tilauksesta ei tullut vahvistusta. Viikon päästä kyselin mikä on tilanne. Tilausta ei ollut tullut edes yritykseen. Laitoin kuitin ja tilauksen tiedot. Saa nähdä hoituuko eteenpäin. Viimeinen maksu jonka maksan jos vastaanottajana on Checkout Finland Oy.

13

20189

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taraku

      Haukuin väärää puuta. Soitin Chekoutiin ja sain asiallista palvelua. Kirjasi reklamaation ja ottavat yhteyttä verkkokauppaan. Vika on siis näköjään verkkokaupassa. (G... sport). Luin netistä pääyhtiötä ei ole kehuttu palvelusta. Ongelmia ollut.

    • taraku

      Tilasin siis tuotteen Gorillasportista 27.1 ja maksettu silloin. Nyt 9.2 ei vieläkään tietoa onko tilaus otettu vastaan tai missä rahat ovat. Puheluihin ei vastata.

    • Laatukoodia

      Tossa tehny jotain koodipuolta erään verkkokaupan checkoutin maksumoduulin kanssa, ongelmana on yleensä se että käyttäjä ei paina sitä palaa takaisin palveluntarjoajan sivulle niin maksu suoritus ei tallennu verkkokauppaan. Tämä ongelma on joissain valmiissa maksu scripteissä, riippuen mikä verkkokauppaohjelmisto taustalla pyörii.
      Tällöin verkkokauppa näkee maksun vasta kun ne tilitetään/haetaan raportti checkoutilta, riippuen kaupasta eli esim kerran kuukaudessa.

      • Anonyymi

        Foodoran verkkosivuilla ei tätä paluu takaisin kauppaan nappulaa edes ole ! Vaan paluu tapahtuu joko VALMIS tai VIRHE paluuviestinä !


    • niinuskaa

      ainakin finlaysonilta tilattaessa tiliveloituksessa lukke checkout finland oy.

      • Mikkoosaja

        Myös Tokamannin verokkokauppamaksut nökyvät luottokortilla Checkout Finland Oy:n velotuksena


    • taraku

      Gp soitettiin sitten kun soitin Chekoutiin. Tavarat tuli kyllä sitten toimitusviivellä 2 vko soitosta. Eli tavaraa ei ollut hyllyssä kuten oletin tilausta tehdessä. Kokonaistoimitusaika venyi sitten 1 kk. En tiedä mikä mätti.

    • sattuuua

      monet verkkokaupat käyttää tuota maksuntarjoana. Todennäköisesti unohdit painaa palaa palveluntarjoajan sivulle kohtaa maksun maksamisen jälkeen. minullekin käynyt kerran näin. onneksi chat palvelussa osattiin toimia ja sain tilausvahvistuksen.

    • Checkout

      Checkout Finland ei suostu palauttamaan luottokortilta veloitettua summaa, jos kauppias ei tavaraa toimita ja perut tilauksen, vaikka he ovat maksunsaajana. Valehtelevat, että eivät voi hyvitystä yksityisenä toimijana tehdä. Heidän ei tarvitsisi kuin ilmoittaa luottokorttiyhtiölle maksutapahtuman korjauksesta ja luottokorttiyhtiö (Nets Oy) hyvittää veloituksen. Sen sijaan he pitävät rahasi. Jos et itse tee maksutapahtuman oikaisupyyntöä Netsille menetät rahasi. Tein 138 euron tilauksen verkkokaupasta, jonka maksoin Checkout Finlandin maksunvälityspalvelun kautta ja myyjä ei toimittanut tavaraa eikä vastannut yhteydenottoihin. Pyysin hyvityksen tekemistä Checkout Finlandilta, mutta sain vain ala-arvoista palveua ja kahden viikon viestittelyn jälkeen vain ilmoituksen, että voin hakea hyvitystä luottokorttiyhtiöltä. Tämän jälkeen yhteydenottoihin ei ole enään vastattu. Älkää ikinä käyttäkö Checkout Finlandin maksunvälityspalvelua.

    • HuijariFirmat

      Checkout finland oy on nykyään OP konsernin omistuksessa, mutta ongelmat ovat vain pahentuneet, yrittää nostaa itsensä suosta tekemällä yhteistyötä kuuluisan "haamulaskuja" yrityksille tehtailevan Lowell (Lindorff) kanssa....tappio kierre alkanut... huonoja valintoja yhteistyökumppaniksi, maine meni.

    • Anonyymi

      Foodora joka käyttää ruokatilauksissaan ravintoloille checkoutia on aiheittanut monta turhaa maksua, eli maksun onnistuu kyllä viemään loppuun ja vahvistamaan, mutta paluuviestinä onkin VIRHE, eli kuka tahansa luulisi että maksu ei ole mennyt , mutta kun käy katsomassa nettipankista niin veloitus on tapahtunut ! Vastaus eli paluu foodoran sivuille ei tapahdu asiallisesti vaan ennetaan virhe-ilmoitus ja kuka tahansa voisi vaikkapa yrittää maksaa uudelleen tietämättä että maksu on jo mennyt pankin näkökulmasta, mutta tavaran (ruuan) toimittaja ei ole saanut mitään tilausta !
      Kaikki osapuolet, Foodora, pankki ja ravintola kieltäytyvät vastuusta ja kuitenkin luulisi ongelman olevan pankin palvelusta paluu palvelun toimittajalle eli Foodoralle.
      Miksi virhe-ilmoitus jos virhetta kerran ei itse asiassa ole vaan maksu on mennyt läpi ?? Ei se näin saa toimia, mitä järkeä on ilmoituksissa jos niitä ei voi uskoa.
      Tämä on tapahtunut foodoran sivuilla jo ainakin 3 kertaa, ekalla kerralla en edes mennyt katsomaan nettipankkiin koska uskoin virheilmoitukseen sillä seurauksella että kun sitte yritin maksua uudemman kerran niin tuli TUPLAVELOITUS, tietenkin.

    • Anonyymi

      Checkout Finland Oy
      minulla maksu tuli, kysyin kauppiaalta 4 vrk kuluttua kun kuittausta ei ollut tullut ja rahat oli tililtä lähteneet. kauppias ei tiennyt mitään eikä asia kuulunut hänelle.

      jouduin pyytämään ulkopuolista apua, kehoittivat tilaamaan uudelleen saman tuotteen jos sen haluaa.  
      Odottelin rahoja pari viikkoa ja tilasin.
      Eikä tuo ollut ensimmäisiä kauppoja, viimeiset 10 vuotta olen tilannut suomalaisesta v-kaupasta 2-3 tuotetta joka kuukausi ja ulkomailta yli 5 tilausta joka kuukausi.

    • Anonyymi

      Checkout Finland Oy. Tätä minäkin ihmettelen, kun tuon nimiseltä, en ole mitään tilannut, eikä selviä, minkä verkkokaupan tai muun laskuttaja tämä on Täytyisi siinä olla jotain tietoja, mitä kyseinen lasku koskee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3199
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2811
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2628
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2466
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1753
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1707
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1570
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1426
    Aihe