Maksoin erään suomalaisen verkkokaupan ostoksen. Maksun saajan oli Checkout Finland Oy. Ihmettelin kun tilauksesta ei tullut vahvistusta. Viikon päästä kyselin mikä on tilanne. Tilausta ei ollut tullut edes yritykseen. Laitoin kuitin ja tilauksen tiedot. Saa nähdä hoituuko eteenpäin. Viimeinen maksu jonka maksan jos vastaanottajana on Checkout Finland Oy.
Checkout Finland Oy
13
20391
Vastaukset
- taraku
Haukuin väärää puuta. Soitin Chekoutiin ja sain asiallista palvelua. Kirjasi reklamaation ja ottavat yhteyttä verkkokauppaan. Vika on siis näköjään verkkokaupassa. (G... sport). Luin netistä pääyhtiötä ei ole kehuttu palvelusta. Ongelmia ollut.
- taraku
Tilasin siis tuotteen Gorillasportista 27.1 ja maksettu silloin. Nyt 9.2 ei vieläkään tietoa onko tilaus otettu vastaan tai missä rahat ovat. Puheluihin ei vastata.
- Laatukoodia
Tossa tehny jotain koodipuolta erään verkkokaupan checkoutin maksumoduulin kanssa, ongelmana on yleensä se että käyttäjä ei paina sitä palaa takaisin palveluntarjoajan sivulle niin maksu suoritus ei tallennu verkkokauppaan. Tämä ongelma on joissain valmiissa maksu scripteissä, riippuen mikä verkkokauppaohjelmisto taustalla pyörii.
Tällöin verkkokauppa näkee maksun vasta kun ne tilitetään/haetaan raportti checkoutilta, riippuen kaupasta eli esim kerran kuukaudessa.- Anonyymi
Foodoran verkkosivuilla ei tätä paluu takaisin kauppaan nappulaa edes ole ! Vaan paluu tapahtuu joko VALMIS tai VIRHE paluuviestinä !
- niinuskaa
ainakin finlaysonilta tilattaessa tiliveloituksessa lukke checkout finland oy.
- Mikkoosaja
Myös Tokamannin verokkokauppamaksut nökyvät luottokortilla Checkout Finland Oy:n velotuksena
- taraku
Gp soitettiin sitten kun soitin Chekoutiin. Tavarat tuli kyllä sitten toimitusviivellä 2 vko soitosta. Eli tavaraa ei ollut hyllyssä kuten oletin tilausta tehdessä. Kokonaistoimitusaika venyi sitten 1 kk. En tiedä mikä mätti.
- sattuuua
monet verkkokaupat käyttää tuota maksuntarjoana. Todennäköisesti unohdit painaa palaa palveluntarjoajan sivulle kohtaa maksun maksamisen jälkeen. minullekin käynyt kerran näin. onneksi chat palvelussa osattiin toimia ja sain tilausvahvistuksen.
- Checkout
Checkout Finland ei suostu palauttamaan luottokortilta veloitettua summaa, jos kauppias ei tavaraa toimita ja perut tilauksen, vaikka he ovat maksunsaajana. Valehtelevat, että eivät voi hyvitystä yksityisenä toimijana tehdä. Heidän ei tarvitsisi kuin ilmoittaa luottokorttiyhtiölle maksutapahtuman korjauksesta ja luottokorttiyhtiö (Nets Oy) hyvittää veloituksen. Sen sijaan he pitävät rahasi. Jos et itse tee maksutapahtuman oikaisupyyntöä Netsille menetät rahasi. Tein 138 euron tilauksen verkkokaupasta, jonka maksoin Checkout Finlandin maksunvälityspalvelun kautta ja myyjä ei toimittanut tavaraa eikä vastannut yhteydenottoihin. Pyysin hyvityksen tekemistä Checkout Finlandilta, mutta sain vain ala-arvoista palveua ja kahden viikon viestittelyn jälkeen vain ilmoituksen, että voin hakea hyvitystä luottokorttiyhtiöltä. Tämän jälkeen yhteydenottoihin ei ole enään vastattu. Älkää ikinä käyttäkö Checkout Finlandin maksunvälityspalvelua.
- HuijariFirmat
Checkout finland oy on nykyään OP konsernin omistuksessa, mutta ongelmat ovat vain pahentuneet, yrittää nostaa itsensä suosta tekemällä yhteistyötä kuuluisan "haamulaskuja" yrityksille tehtailevan Lowell (Lindorff) kanssa....tappio kierre alkanut... huonoja valintoja yhteistyökumppaniksi, maine meni.
- Anonyymi
Foodora joka käyttää ruokatilauksissaan ravintoloille checkoutia on aiheittanut monta turhaa maksua, eli maksun onnistuu kyllä viemään loppuun ja vahvistamaan, mutta paluuviestinä onkin VIRHE, eli kuka tahansa luulisi että maksu ei ole mennyt , mutta kun käy katsomassa nettipankista niin veloitus on tapahtunut ! Vastaus eli paluu foodoran sivuille ei tapahdu asiallisesti vaan ennetaan virhe-ilmoitus ja kuka tahansa voisi vaikkapa yrittää maksaa uudelleen tietämättä että maksu on jo mennyt pankin näkökulmasta, mutta tavaran (ruuan) toimittaja ei ole saanut mitään tilausta !
Kaikki osapuolet, Foodora, pankki ja ravintola kieltäytyvät vastuusta ja kuitenkin luulisi ongelman olevan pankin palvelusta paluu palvelun toimittajalle eli Foodoralle.
Miksi virhe-ilmoitus jos virhetta kerran ei itse asiassa ole vaan maksu on mennyt läpi ?? Ei se näin saa toimia, mitä järkeä on ilmoituksissa jos niitä ei voi uskoa.
Tämä on tapahtunut foodoran sivuilla jo ainakin 3 kertaa, ekalla kerralla en edes mennyt katsomaan nettipankkiin koska uskoin virheilmoitukseen sillä seurauksella että kun sitte yritin maksua uudemman kerran niin tuli TUPLAVELOITUS, tietenkin. - Anonyymi
Checkout Finland Oy
minulla maksu tuli, kysyin kauppiaalta 4 vrk kuluttua kun kuittausta ei ollut tullut ja rahat oli tililtä lähteneet. kauppias ei tiennyt mitään eikä asia kuulunut hänelle.
jouduin pyytämään ulkopuolista apua, kehoittivat tilaamaan uudelleen saman tuotteen jos sen haluaa.
Odottelin rahoja pari viikkoa ja tilasin.
Eikä tuo ollut ensimmäisiä kauppoja, viimeiset 10 vuotta olen tilannut suomalaisesta v-kaupasta 2-3 tuotetta joka kuukausi ja ulkomailta yli 5 tilausta joka kuukausi. - Anonyymi
Checkout Finland Oy. Tätä minäkin ihmettelen, kun tuon nimiseltä, en ole mitään tilannut, eikä selviä, minkä verkkokaupan tai muun laskuttaja tämä on Täytyisi siinä olla jotain tietoja, mitä kyseinen lasku koskee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13865- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822