Pöhinää Varkaudessa

petterir

Kepun kellokkaat Leppäviralla julistivat ,jäsen puoli jäykistyneenä miten teollisuus on hylännyt Varkauden. Mitkä lienee tuki-Juhanien mittet nyt.

13

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salajuopot

      Kepulaiset pyörii keskiketteräajatuksissa, meinaavat kieltää keskioluen kaupoista, eivät ymmärrä, entäpäs jo tuetkin kielletään!?

    • enpas

      Itu-Niilojen mielipiteet ovat isiltä opittuja, ei ne yllä omaa peltoa pitemmälle.

    • kustilankusti

      Kukapa haluaisi hyvin toimivaan kuntaan yllä olevien puolijäykkien arvojen miehiä.

    • kopolopoe

      Aloittaja opettele kirjoittamaan. "mittet"

    • keputusokkeja

      Kepulaiset ovat lestadiolaisia, uskontoa ei saa tuoda politiikkaan!

      • köyhäeläkeläinen

        Lestadiolaiset ovat rehellisiä. Mutta koppavia naapureina.


      • trupaduuriks

        tuohan on p puhetta. Naapureinani on ollut heitä, ja eivät ole ainakaan koppavia, ja ovat erittäin avuliaita olleet apua tarvinneille.'


      • perästätöttöröö
        trupaduuriks kirjoitti:

        tuohan on p puhetta. Naapureinani on ollut heitä, ja eivät ole ainakaan koppavia, ja ovat erittäin avuliaita olleet apua tarvinneille.'

        No, toiset ovat vielä koppavampia.


      • hepititusluunkutittaja

        Kaikki tuntemani ovat koppavia. Helluntalaisten kanssa pärjää.


    • kuopioasiallinenkunta

      Kukapa haluaa liittyä kuntaan, jossa kirjoitukset ja kommentit ovat pippeli tasolla.

    • ööllk

      Minulle opetettiin jo 4h kerhossa koko jäykän edut puoli jäykkään nähden. Kerhon opettaja punasteli somasti jäykän etuja selittäissään.

      • aikaretvakkaaon

        Kun olustelee liikaa, silloin ei pelitä.


    • voi..voi

      Tuhat miestä tänä syksynä asennus töissä ,lehdessä kerrottiin .Onko millään paikakunnalla enempää. Paitsi sillä onnettomalla Olkiluodon voimalalla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      38
      771
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe