Kepun kellokkaat Leppäviralla julistivat ,jäsen puoli jäykistyneenä miten teollisuus on hylännyt Varkauden. Mitkä lienee tuki-Juhanien mittet nyt.
Pöhinää Varkaudessa
13
150
Vastaukset
- salajuopot
Kepulaiset pyörii keskiketteräajatuksissa, meinaavat kieltää keskioluen kaupoista, eivät ymmärrä, entäpäs jo tuetkin kielletään!?
- enpas
Itu-Niilojen mielipiteet ovat isiltä opittuja, ei ne yllä omaa peltoa pitemmälle.
- kustilankusti
Kukapa haluaisi hyvin toimivaan kuntaan yllä olevien puolijäykkien arvojen miehiä.
- kopolopoe
Aloittaja opettele kirjoittamaan. "mittet"
- keputusokkeja
Kepulaiset ovat lestadiolaisia, uskontoa ei saa tuoda politiikkaan!
- köyhäeläkeläinen
Lestadiolaiset ovat rehellisiä. Mutta koppavia naapureina.
- trupaduuriks
tuohan on p puhetta. Naapureinani on ollut heitä, ja eivät ole ainakaan koppavia, ja ovat erittäin avuliaita olleet apua tarvinneille.'
- perästätöttöröö
trupaduuriks kirjoitti:
tuohan on p puhetta. Naapureinani on ollut heitä, ja eivät ole ainakaan koppavia, ja ovat erittäin avuliaita olleet apua tarvinneille.'
No, toiset ovat vielä koppavampia.
- hepititusluunkutittaja
Kaikki tuntemani ovat koppavia. Helluntalaisten kanssa pärjää.
- kuopioasiallinenkunta
Kukapa haluaa liittyä kuntaan, jossa kirjoitukset ja kommentit ovat pippeli tasolla.
- ööllk
Minulle opetettiin jo 4h kerhossa koko jäykän edut puoli jäykkään nähden. Kerhon opettaja punasteli somasti jäykän etuja selittäissään.
- aikaretvakkaaon
Kun olustelee liikaa, silloin ei pelitä.
- voi..voi
Tuhat miestä tänä syksynä asennus töissä ,lehdessä kerrottiin .Onko millään paikakunnalla enempää. Paitsi sillä onnettomalla Olkiluodon voimalalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413