Parhaimmat ruokapaikat

brahestad

Mitkä oot Raahessa parhaimmaksi todennut? kokemuksia!

25

5212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 32123

      Jos lounaspaikoista puhutaan niin halpa-hallissa on ollut ihan hyvät eväät ja ruokalistat onneksi näkee netistä, monesti jää muualle menemättä jos ei etukäteen tiedä mitä on tarjolla.

      Portenos oli hyvä illallistamispaikka mutta se ei taida nykyään olla enää auki.

    • hoomoilaska

      Kopsan palvaamolta saa melekosta, ku vaan vie tavaran sinne.

    • viaeraelija

      Manu, Halpa-halli ja Altomare.

      • ufopizza

        Tilattiin kaverin kans Manusta ufopizza ja saatiin kumpiki ruokamyrkytys. Halusin olla varma, johtuko se siitä pizzasta ja söin seuraavana päivänä vielä loput siitä pizzasta ja tuli taas yhtä huono olo. Sen jälkeen oon boikotoinu sitä paikkaa. Oli varmaan kiva lyödä määtökset taikinan sisään. Tietänette mitä tarkoitan, jos ufopizzan tiedätte.


    • a9a1

      halpa-hallissa on ihan hyvät lounaat mutta keliaakikkojen kannattaa suhtautua varauksella tarjontaan. en tiedä onko se huolimattomuutta raaka-aineden valitsemisessa tai valmistustavoissa sillä mitä olen kuluneen vuoden aikana muutaman kerran käynyt siellä lounaalla niin kaksi kertaa ei pakki ole ollut listan kanssa samaa mieltä ruoan gluteenittomuudesta.

    • nuotiomakkara

      Kopsangrilli.

    • zxcv111111

      Reipparin kioskilla on aika hyvät mätöt. Ja jos haluat isot.

      • makkaralattialla

        Niin onkin jos omistaja tekee. Joku tyttömyyjä pudotti makkaran lattialle, mutta tarjosi sen silti asiakkaalle. Tietysti asiakkaan huomaamatta makkaran pyörimistä lattialla..


      • Anonyymi

        Reippari ykkönen


    • Ruoka-asiantuntija

      Parhaat kebabit Take Awaysta, pitsat Altomaresta ja grilliruoat Reipparilta.

      • Komo

        Samaa mieltä paitsi pizzat Finlandiasta


      • Ruokaa.nam

        Oon täysin samaa mieltä. Aivan parhaita ruokapaikkoja :)


      • Syoppäri

        Take Awaysta parhaat ruuat muulloin paitsi keskellä päivää kun työukot ryntää sinne tilaamaan. Siellä on niin kova kiire, että kaikki ruuat jää kylmiksi.
        Muina aikoina tosiaan parhaat kebabit ja kastikkeet ja hinnatkin on vielä kohtuulliset.

        Finlandiaan ei kannata mennä enää nykyisin, kun siellä on sikamaisia afgaaneja töissä. Jos haluaa riskeerata niin senkus, mutta missään nimessä ei kannata ainakaan mitään kinkkupitsaa tilata, ne sylkevät pitsoihin.


    • Hyvaruokapahemipalvelu

      Turkinpippurista saa hyvää ruokaa, mutta palvelu on liian tuttavallista ja tunkeilevaa. Evästä odotellessa työntekijät ei saa silmiään irti ja flirttailevat ja kyselevät liian intiimejä kysymyksiä. Outo, vastenmielinen paikka. Harmi!

    • Ruoka-erikoisavustaja

      Paras pitsa Altomaresta. Suomen paras kebab Take Awaystä. Grilliruokaa en enää paljon syö mutta jos, niin tottakai torigrilliltä.

    • Salaattilihaa

      Hinta-laatu suhde halpa-hallissa parhaiten kohdallaan, hyvää perusruokaa kohtuu korvausta vastaan. Ja erinomainen salaattipöytä!

    • sontalentäähh

      Halpahallin ruuista aina maha vekkulipaskalle

    • kahvimustanakiitos

      ...syötkös jotain mitä vatsaa ei kestä, esim. maitoa... se vetää löysäksi monelta vaikkei mitään allergioita, se vaan nykyään käsitellään meijereissä niin pilalle.

    • Gluteenitontaannoksena

      Olen keliaakikko, enkä koskaan ota noutopöydästä, kun näin erään aikuisen miehen pokkana ottavan ensimmäisestä salaatista käteen sattuneella kauhalla ihan kaiken! Siinä meni pastasalaatit, paprikat ja tonnikalat hienosti sekaisin. Ja sitten kauha takaisin kaaliraasteeseen... Ei muilla allergisilla mitäään väliä, kun minä voin syödä kaikkea, voi kissus...

    • Thaionhyvä

      Thaimaalaisravintola kauppakadulla. Tosi hyvä puffet. Ja Kebab grilli Madonna pattijoki.Siina parhaat. Thai ravintolassa osataan myös palvella asiakkaita ja kanankoivet tai mitkä lie mutta hyviä on.

    • ke-pappi

      Madonna ja take away ehdottomasti parhaat, ainaki kebbin osalta!!

      • Anonyymi

        Madonnasta sain tänään puoliraakaa kebabia ja muija väitti sitä kypsäksi. Välttäkää paikkaa, jos ette halua paskatautia itsellenne.


    • tietäjä100

      No kaikkea paskaa täällä ehdotellaankin. Raahessa ei ole yhtään kunnon ravintolaa. Lähin löytyy Oulusta.

    • Anonyymi

      No perkele soikoon.tietenkin taivaassa se manna jota pääsette syömään kun aika koittaa.pahoin pelkään että teitä on kusetettu taivaan mannalla.

    • Anonyymi

      Reippari ainakin mitä grilliruokiin tulee on minun mieleeni.
      Pizzoissa luotan Ollinsaaren.
      Manussa kallista ja muutenkin huonommat kuin esim Ollinsaaressa.
      Ja take awayn suosiota en ymmärrä itse, sieltä monet kerrat saanut ihan mauttomat ja kylmät ruuat, vaikka kotimatka syöntiin on vain vajaa 5 minuuttia Ja hintoihin nähden ihan liian pienet annokset. Ja Suomen parasta kebabia take awaysta? Itselläni viimeksi oli vain kumisia Mauttomia kylmää kebabia muutamalla ranskalaisella höystettynä.
      Take awayssa käyn vain viimeisenä vaihtoehtona itse.
      Mutta nämähän on makuasioita ja kaikkialla omat mieltymykset :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe