Koodausvirhe vai mikä?

Kysymys.symysyK

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo ei ole bugi vaan SUUNITELTU OMINAISUUS... Näin saadaan ASIANTUNTIJAN vastaus heti ekana esille se on myös "oikeassa" paikkaa ketjua

• pahvit.kierrätykseen

Ei ihan toimi siltikään. Ei ole aina se ensimmäinen vastaus..
        Ja Elinallakin oikeus käyttää "Korostetta vastausta", ei oo tosi???

• VikVak
        pahvit.kierrätykseen kirjoitti:

Ei ihan toimi siltikään. Ei ole aina se ensimmäinen vastaus..
        Ja Elinallakin oikeus käyttää "Korostetta vastausta", ei oo tosi???

Minä ymmärsin tuon niin, että tuo korostettu vastaus tulee ensimmäiseksi siksi, että se vastaa suoraan kysyjän kysymykseen niin ettei sitä vastausta tarvitse hakea jostain ketjun pohjalta. Minusta tuo on hyvä ominaisuus. Jos kysyn jotain, johon haluan vastauksen yp:ltä, näen sen heti. Monet ketjut saavat kommentteja niiltä, keneltä asiaa ei ole kysytty ja näin ollen joutuisi kahlaamaan koko ketjun läpi jotta löytää onko yp:kin vastannut.

Ei tuo ole hattuilua kenellekään tai osoitus että muiden vastaukset olisivat yhtään sen huonompia. Jos kysymys on osoitettu ylläpidolle, en näe syytä miksei vastaus saisi olla ensimmäisenä. Tietysti minä olen vain minä ja koska olen sitä mieltä että tuo on ihan ookoo juttu ni olen tyhmä ja ylläpidon kätyri :D :D

• tuntijanasia

Näitä keskustelun alkuun - alkuperäisestä yhteydestä irralliseksi - nostettuja "asiantuntijan" vastauksiahan oli jo vanhassa versiossakin. Tulivat vielä muka jotenkin ohjelmallisesti nostetuiksi, eikä kirjoittaja itse kuulemma voinut valita nostetaanko vai ei. Ainoastaan rahalla ostetuilla yhteisöprofiileilla oli oikeus moiseen asemaan, ei suinkaan sillä oliko kirjoittaja tai kommentti asiantunteva vai ei.

Esimerkiksi kuunteleva_kirkko horisi "asiantuntijakommentteja" kirkosta eroamis- ja ateismi-palstoilla..vaikka nimenomaan kirkko ei noidenkaan aiheiden asiantuntija ollut, mutta rahalla saa.

Irralleen pidemmästä keskustelusta nostettu yksittäinen kommentti voi hämmentää pahastikin keskustelua. Miten nykyversiossa nämä nostot toimivat, kuka päättää ja miten noista nostoista, ja voiko kirjoittaja tai kukaan käyttäjä itse vaikuttaa asiaan?

• Hei,

Asiantuntijan (voi olla esimerkiksi ylläpito tai Suomi24:n yhteistyökumppani) viestit näkyvät korostetusti viestiketjussa heti aloitusviestin perässä ja paikassa, johon vastaus on jätetty. Näin oli myös vanhassa palvelussa. Tällä haluamme taata, että asiantuntijan viestit tulevat esille paremmin ketjussa.

Terveisin,
      Elina
      Suomi24

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      76
      3269
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      68
      2888
    3. Kela kelaa toimeentulotukia takaisin

Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii
      Maailman menoa
      198
      2628
    4. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      42
      2501
    5. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      19
      1750
    6. Kyllä sut varmaan

Aika moni haluaisi, miks sä et halua niitä jotka varmaan purkkiin sut pistäis ettet pääse karkuun
      Ikävä
      41
      1709
    7. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      51
      1604
    8. Rakastan sua

Johonkin tämä piti saada purkautumaan, ehkä se jollain ihmeellä välittyy samalla sinun suuntaan ❤️
      Ikävä
      15
      1546
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      37
      1445
    10. Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua

Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p
      Ikävä
      66
      1364
    Aihe