Venäjä ei tule hyökkämään Suomen

voittoennuste

Venäjä luottaa Suomeen että Suomen kautta ei hyökätä Venäjälle.
Lyön vaikka miljardista vetoa että Venäjä ei hyökkää Suomeen.
20 vuoden kuluttua tämä kirjoitus muistetaan voitto vedosta ja
tämän kirjoituksen ennustus käy toteen.Harvoin ennusteet osuvat
oikeaan.Tämä ennuste pitää jopa 20 vuoden kuluttua.

13

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsotaanloppuun

      Jos edellä kirjoitettu pitää paikkaansa niin tuosta ennusteesta tulee kuuluisa.
      Yli 70 vuotta on mennyt että Venäjä ei ole hyökännyt Suomeen.

    • Miljardi_euroa_pöydässä

      Kiinni veti! Suostun vedonlyöntiin, mutta seurattava aikaväli on 40 vuotta.

    • On aivan sama vaikka löisit vetoa sadasta miljardista, kun et pysty maksamaan satastakaan.

      • miljardisinnetänne

        Älä nyt! Nykyäänhän otetaan lainaakin miljarditolkulla vaikka ei ole mitään maksukykyä. Raha on vaan pelkkiä numeroita ruudussa, eikä niitä paljon mietitä tai ymmärretä. Riittä kun sanoo taikasanat: en pysty maksamaan, niin homma on sillä hyvä.


      • 3Timo

        Juu eikä Kataisellakaan ollu varaa korvata omasta pussistaan sitä miljardia joka me saatetaan menettää Kreikalle, mut söit sä senkin jutun sen kädestä et: Lyö kättä päälle vaa!


      • Pätäkkää

        Juuri näin, ei tuollaisen rahattoman provopetterin kannata mitään vetoja lyödä


    • naurettavaaa

      Miksi venäjä hyökkäisi suomeen..sanokaa yksikin syy..lukuunottamatta venäjän sisäpoliittisia motiiveja .

      • sanoitsen

        luettelit juuri paljon syitä


      • fghjkkuy

        Venäjä on roistovaltio, eikä sen johtajat pysty antamaan kansalleen mitään muuta hyvää kuin hankkimiaan ryöstösaaliita esim. Krim, Helsinki, Ahvenanmaa...


    • neftain

      Saan siis rahaa tästä en kieltäydy.jos ei hyökkää en siis maksa,ja jos hyökkää rikastun,kymmenen milliä riittä jos sulla. Itse en olisi niin varma 20 v aikana.Obama on sanonut ettei venäjän entisiä produktuureja puolusteta,joka suomikin on.Jos puolustaisikkin onko varmaa että se ei rajoitu insfraktuuriseen pääaueeseen linjalle kotka oulu,se muu näyttäytyy maailmalle pohjoisena erämaana.lisäksi ei hyökkäys välttämättä tarkoita suomen itsenäisyyden kumoamista,se voisi tarkoittaa samanlaista poliittiseen valvontaan ottamista ja tukikohtien perustamista kuin jenkit saksassa sodan jälkeen.venäjällä on miehityksen perinteet sen rajoilla.Miten suomen uhkaava nato jäsenyys olisi muutoin torjuttavissa.Uskon pääseväni miljoona kerhoon 50%varmuudella.

      • 3Timo

        Eikös Ukraina o paljon enemmän Venäjän entinen ööö produktuuri (!?) kuin Suomi on koskaan ollu?! Ja kovasti jenkit tuntuismtotakin puolustavan?


    • karjalan-kansantasavalta

      http://t.co/d1efEogTei

      Lipussa lukee: Finlandskaja Respublika ja Suomen vaakunan ympärillä on Venäjän valtion kaksipäinen kotka.

      Lippu jo "kapinallisilla" valmiina..

    • OLISKOHANPAREMPI

      OLLA ENNUSTELEMATTA !

      JA VARAUTUA SIIHEN, ETTÄ ENNUSTUKSESI ON IHAN SAMA,KUINPIERUN HAJUSI IKÄ !!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe