Pikkujoulujuhlat

Onnellisesti aviossa

Meneekö ihmisillä todellakin avio- ja avoliitoissa näin huonosti, kuin täältä palstalta käy ilmi. Tuntuu siltä, että pikkujoulujen pääasiallinen tarkoitus on pettää omaa puolisoa. Olen 42- vuotias nainen, onnellisesti naimisissa eikä minulle ole tullut koskaan edes mieleen pettää puolisoani.Enkä edes usko ruohon olevan vihreämpää aidan takana. Olen varmaan vanhanaikainen, mutta minä todellakin menen pikkujouluun syödäkseni hyvin, tanssiakseni ja jutellakseni työkavereiden kanssa rennossa ja vapautuneessa ympäristössä.

3

1111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • old grape

No niin ne kaikki tossa vaiheessa miettii

Mulla on ikää vajaa 50 ja kokemusta meidän pankin pikkujouluista jo monelta vuodelta ja voin kehua että kyllä on esim veskin pytyn päällä perheenäitejä lohduteltu tanakalla meiningillä ..varo vaan

• aviovaimo

Mulla on noi luottotiedot toistaiseksi sen verran hyvässä jamassa, joten pelkästään niiden perusteella saan tarvitsemani lainan. Mun ei tarvi lainaa "ANOA" reppu levällään veskinpöntön päällä. Säälittävää, jos sulla tosiaankin menee niin huonosti, että herkkä hetki hoidetaan vieraan vehkeellä paskanhajuisessa vessassa. Kehtasitko katsoa itseäs aamulla peilistä?

• Pankkimies
        aviovaimo kirjoitti:

Mulla on noi luottotiedot toistaiseksi sen verran hyvässä jamassa, joten pelkästään niiden perusteella saan tarvitsemani lainan. Mun ei tarvi lainaa "ANOA" reppu levällään veskinpöntön päällä. Säälittävää, jos sulla tosiaankin menee niin huonosti, että herkkä hetki hoidetaan vieraan vehkeellä paskanhajuisessa vessassa. Kehtasitko katsoa itseäs aamulla peilistä?

Niin, olen itse töissä pankissa (mies) ja voin sanoa, että pikkujouluissa ym tilaisuuksissa naiset tyrkyttävät itseään kilpaa. Koska miehiä on paljon vähemmän, niin valinnan varaahan on paljon. Kun vähän juovutaan, niin estot karisevat ja niin myös mennään suoraan asiaan. Meilläkin luottopäällikkö oli kolmen eri naisen kanssa saman tilaisuuden aikana. Tulee sellainen kuva, että naiset luulevat kuuluvansa alempaan kastiin, jos ei ole päässyt sänkyyn kaikien johtoryhmään kuuluvien kanssa. Erästäkin uutta tulokasta kävi kaksi johtoryhmän miestä panemassa tunnin sisällä. Oli kiinnostavaa katsella sitten hänen tuloaan töihin maanantaiaamuna. Oli tytöllä naama punaisena häpeästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      34
      3444
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      2648
    3. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2595
    4. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      73
      2567
    5. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      120
      2251
    6. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      41
      1418
    7. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      391
      1102
    8. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      47
      971
    9. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      6
      888
    10. Kaikkea hyvää kaikki

Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa
      Ikävä
      6
      830
    Aihe