Transvestismi ahdistaa

Häiriintynyt_suhde

Rasismi muodostaa joskus vaikean tasoisen transvestismin, jota ei voi häijyytensä seurauksena oikein edes arvostaa, ja auttaa.

"Till en lika nyckel är utom från i ringen..."

Äidin seura-kaveri, hyvä ystävä on pappi.

Se on ahdistava aihe: "En minä voi olla pappi, olen skitsofreniassa"; olin sanonut hänelle vauvana.

Kuka oli muuttanut ahdistus-häiriöisen pelkästään aaria-virhettä korjaten, mun näköiseksi?

- Sellainen ihmiskunta Sinden näköinen tyttö pyöräili Kvikantista päin vastaan.

Se ei ihan sinällään häntä paranna, koska hänellä ei ole senkaltaista, tarpeeksi riittävää virite-ympäristöä.

- Ei siellä voi valvoa seksiä, julkisesti julkeavuutena. Ihan olisivat julkeavasti halunneet seksin tilaamista, ja julkisen seksin harjoittamista, halunneet näin seurailla.

- Eivät, he potilaat, vaan heidän hoitajansa.

He eivät toivu koskaan ikinä, että olet lähestynyt heitä julkeavasti sosiaalisesti kanssakäyden, ja siksi et saa ottaa itsellesi psykiatrisena sairaanhoitajana mitään seuraa, koska olet vaikkapa kiinnostunut tästä alasta.

"Ei iskältä mikään piilota."

Tämä käsittelee kuolemaa, ja tämä ei ole kenellekään hyvää, eikä tarpeellista, kun sitä voi myös esittää eräästä eleestä toisinpäin. Tiesitkö, että sulla on koko ajan sellaista seuraa? Sellaista matemaattista, ja refleksiin perustuvaa, pois, pois, postintieltä leikkijää, joka vain seurailee tässä terapian lomassa, sitä yksikköä.

Että miksi se ei muodosta hyvinvointia, tai sitä hienomotoriikkaa, mikä siinä hoidossa on ensisijaisen tärkeää. Ihan samannäköisesi on, eikä voi edes erottaa toinen toisistaan, koska olet ehkä vähän vanhempi kuin hän.

-Iskä ja Sini joutuu varmasti mielisairalaan...

Miksi te ette kiinnostu prostituutiosta edes seksuaali- ja tapakasvatuksen merkeistä?

Tarvitsen hänen tavalleen kohdella itseään, ja kosketella hänen ympäristöään, ja häntä itseään tällaisilla erityisillä ilmeillä, aina erityistä apua, sekä terapiaa. Hän teetättää siten näin ilmaista vapaaehtoistyötä kirkosta. Hän toimiii tällä tavalla tahallisesti sadistisen väkivaltaisesti.

- Ei vaan vaaleampi. Hän ei osaa tästä kohdasta enää hakea edes tukeaan. Häntä ei ole sillä tavalla tarkoitettu alistamalla, ihmisenä, ilman inhimillisyyttä, edes hakemaan sitä tukeaan ympäristöstä, ympäristöltään, ihan kenet vain tahansa näkemältään ihmiseltä.

Hänen hoitonsa on taas jälleen kerran epä-onnistunut.

POLIISI: Ai, Sarin sisaren?

Minä, Ihmiskunta Sinde: "Ei hän ole hakeutunut sinne hoitoon."

-Häneltä on vain tällä tavalla deja vu:n omaisesti purkautunut edesvastuuttomuuden silmänosa.

Kts. Coyote Ugly, ja hän tanssii sillä.

- Ei tämä on vain minun kosmetiikkalaukkuni.

POLIISI: AI, on koko ajan bussi-alueella.

- Ai tämän tv-ohjelman tiimoilta? Uutisvuodosta puhuu.

Ei ole tämä onnistunut sekään, Ihmiskunta Sinde, yrittää auttaa häntä omaksumaan rauhanomaisempia keinoja.

- Hän ei edes näkynyt niin, ennenkuin hänen vanhempansa niin sanoivat.

Psyykepotilas, jonka omainen työskentelee tällä psykiatrisella avo-osastolla, on muuttanut erään potilaan, siis ihmisen itsensä hänen ulkonäkönsä, ihastelemansa ihmisen, jolta hän pyytää näin väkivaltaisuuteensa, väkivaltaisuutta käyttämällä, jatkuvasti apua itselleen, omasta ympäristöstään, sitä näin omahyväisesti käytellen.

Seta on muuten ihana ja hyvä juttu, mutta siitä tulee niin vihaiseksi, ja pitkävihaiseksi, ihan kuin mistä tahansa muusta puutteesta tai sosiaalisesta kanssakäymisestä, ihmis-suhteesta.

kts. myös poliisi-palsta

Myös äidin entistä naapuria, joka asui ennen tyttöystävineen naapurissa, haen tässä ihan nimen osalta. Oliko teidän lapsenne noin pitkä?

- No, kun oli.

"Hir. Juk"

Ne on mun sijais-perhe, niiltä saa tehdä aivan mitä huvittaa.

Mikä sun sijais-perhe?

- Tämä on mun toisten ristiäisten, kaste-juhlan ilmoitus, ja siten sijais-perheen nimeäminen, joka on tämä diakonia perhe Tos...

Eli Suomen TietoToimisto.

Heidän poikansa: Ei ole sellaista sijais-perse.

Selittäen heidän äidillään vauvalle.

- Voi ei hän vielä ymmärrä noin monimutkaista.

Äidit pahoittelivat tätä sotkua.

Se oikea eri isä, sairaanhoitaja: J*****e toivoo ja kysyy.

- Hänen älynväläyksensä oli loistava. Hän selitti tätä ihan pienelle vauvalle, lapselle.

0

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

        Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
        Maailman menoa
        410
        4208
      2. Vernu Vasunta

        On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
        Suomussalmi
        137
        2841
      3. En kelpaa sinulle

        Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
        Ikävä
        130
        1968
      4. Taidat vanhempi nainen

        Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
        Ikävä
        73
        1370
      5. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

        Miehelle kysymys :)
        Ikävä
        75
        1302
      6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

        Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
        Maailman menoa
        174
        1268
      7. Voi nainen...

        Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
        Ikävä
        51
        1262
      8. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

        Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
        Ikävä
        73
        1231
      9. Naiselle kysymys

        Mitä oikein näet minussa?
        Ikävä
        53
        1031
      10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

        Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
        Maailman menoa
        291
        970
      Aihe