Hei,
onko kellään kokemuksia kyseisestä hotellista?
Lanta Sand Resort & Spa -kokemuksia
6
498
Vastaukset
- pariskunta
On. Hinta- laatu suhde ei kohdallaan. Poikamme oli varannut omatoimisesti samaan aikaan vaimonsa kanssa huoneen Andaman resort hotellissa Heidän matkansa yli puolet edullisempi kuin meidän valmismatka. Hotellit samantasoisia. Ensi kerralla mekin matkaamme omatoimisesti kun Lanta on niin tuttu.
- husse
Oliko tuo nyt vastaus kysymykseen? Matkoja tilataan eri kautta eri aikoihin ja hinnat vaihtelee!
- ymmärssinkyllänäin
Samaan aikaan .... Omatoiminen puolet halvempi.
- husse
Ihan kiva pienehkö hotelli hyvällä paikalla.Ystävällinen henkilökunta ja respassa autetaan saari ja muissa reissuissa hyvällä thaienglannilla! Langaton netti toimi koko aluella hyvin. Hyvä rantaalue hotellilla,aamulla pyyhkeet rantapedille ja lenkille. Aamupäivä varjossa lehtipuiden alla ja iltapäivällä varjon alla. Hyvät ruokapaikat löytyy rannalta molempiin suuntiin ja Aleena minimart rannasta vasemmalle baarin läpi viidakkoon 150m, hinnat kohdallaan.Ja illan viilettyä jaksaa ehkä saladaniin ostoksille? Tosi mukavaa oli, eilen tultiin pois lämmöstä, ikävä takaisin.
- Longbeachrules
Hei,
olen ollut aikaisemmin Lanta resortissa ja kysyisinkin että kuinka pitkä etäisyys toisistaan on tuolla Lanta Sand Resortilla ja Lanta Resortilla? Onkohan suunnilleen se Thai Cat ravintola (joka muuten oli mahtava paikka) niiden puolivälissä? - husse
Kyllä, Thai Cat on niiden puolivälissä. Vinkkinä, Thai Catin vieressä on tosi hyvä kalaravintola, Second Home. Voin suositella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988