Lanta Sand Resort & Spa -kokemuksia

Vaihtoehtoko

Hei,
onko kellään kokemuksia kyseisestä hotellista?

6

581

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pariskunta

On. Hinta- laatu suhde ei kohdallaan. Poikamme oli varannut omatoimisesti samaan aikaan vaimonsa kanssa huoneen Andaman resort hotellissa Heidän matkansa yli puolet edullisempi kuin meidän valmismatka. Hotellit samantasoisia. Ensi kerralla mekin matkaamme omatoimisesti kun Lanta on niin tuttu.

• husse

Oliko tuo nyt vastaus kysymykseen? Matkoja tilataan eri kautta eri aikoihin ja hinnat vaihtelee!

• ymmärssinkyllänäin

Samaan aikaan .... Omatoiminen puolet halvempi.

• husse

Ihan kiva pienehkö hotelli hyvällä paikalla.Ystävällinen henkilökunta ja respassa autetaan saari ja muissa reissuissa hyvällä thaienglannilla! Langaton netti toimi koko aluella hyvin. Hyvä rantaalue hotellilla,aamulla pyyhkeet rantapedille ja lenkille. Aamupäivä varjossa lehtipuiden alla ja iltapäivällä varjon alla. Hyvät ruokapaikat löytyy rannalta molempiin suuntiin ja Aleena minimart rannasta vasemmalle baarin läpi viidakkoon 150m, hinnat kohdallaan.Ja illan viilettyä jaksaa ehkä saladaniin ostoksille? Tosi mukavaa oli, eilen tultiin pois lämmöstä, ikävä takaisin.

• Longbeachrules

Hei,
        olen ollut aikaisemmin Lanta resortissa ja kysyisinkin että kuinka pitkä etäisyys toisistaan on tuolla Lanta Sand Resortilla ja Lanta Resortilla? Onkohan suunnilleen se Thai Cat ravintola (joka muuten oli mahtava paikka) niiden puolivälissä?

• husse

Kyllä, Thai Cat on niiden puolivälissä. Vinkkinä, Thai Catin vieressä on tosi hyvä kalaravintola, Second Home. Voin suositella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      122
      1754
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      867
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      148
      812
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      790
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      762
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      46
      666
    7. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      42
      647
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      257
      639
    9. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      68
      613
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      33
      587
    Aihe