Lanta Sand Resort & Spa -kokemuksia

Vaihtoehtoko

Hei,
onko kellään kokemuksia kyseisestä hotellista?

6

555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pariskunta

On. Hinta- laatu suhde ei kohdallaan. Poikamme oli varannut omatoimisesti samaan aikaan vaimonsa kanssa huoneen Andaman resort hotellissa Heidän matkansa yli puolet edullisempi kuin meidän valmismatka. Hotellit samantasoisia. Ensi kerralla mekin matkaamme omatoimisesti kun Lanta on niin tuttu.

• husse

Oliko tuo nyt vastaus kysymykseen? Matkoja tilataan eri kautta eri aikoihin ja hinnat vaihtelee!

• ymmärssinkyllänäin

Samaan aikaan .... Omatoiminen puolet halvempi.

• husse

Ihan kiva pienehkö hotelli hyvällä paikalla.Ystävällinen henkilökunta ja respassa autetaan saari ja muissa reissuissa hyvällä thaienglannilla! Langaton netti toimi koko aluella hyvin. Hyvä rantaalue hotellilla,aamulla pyyhkeet rantapedille ja lenkille. Aamupäivä varjossa lehtipuiden alla ja iltapäivällä varjon alla. Hyvät ruokapaikat löytyy rannalta molempiin suuntiin ja Aleena minimart rannasta vasemmalle baarin läpi viidakkoon 150m, hinnat kohdallaan.Ja illan viilettyä jaksaa ehkä saladaniin ostoksille? Tosi mukavaa oli, eilen tultiin pois lämmöstä, ikävä takaisin.

• Longbeachrules

Hei,
        olen ollut aikaisemmin Lanta resortissa ja kysyisinkin että kuinka pitkä etäisyys toisistaan on tuolla Lanta Sand Resortilla ja Lanta Resortilla? Onkohan suunnilleen se Thai Cat ravintola (joka muuten oli mahtava paikka) niiden puolivälissä?

• husse

Kyllä, Thai Cat on niiden puolivälissä. Vinkkinä, Thai Catin vieressä on tosi hyvä kalaravintola, Second Home. Voin suositella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe