Hei,
onko kellään kokemuksia kyseisestä hotellista?
Lanta Sand Resort & Spa -kokemuksia
6
581
Vastaukset 6
- pariskunta
On. Hinta- laatu suhde ei kohdallaan. Poikamme oli varannut omatoimisesti samaan aikaan vaimonsa kanssa huoneen Andaman resort hotellissa Heidän matkansa yli puolet edullisempi kuin meidän valmismatka. Hotellit samantasoisia. Ensi kerralla mekin matkaamme omatoimisesti kun Lanta on niin tuttu.
- husse
Oliko tuo nyt vastaus kysymykseen? Matkoja tilataan eri kautta eri aikoihin ja hinnat vaihtelee!
- ymmärssinkyllänäin
Samaan aikaan .... Omatoiminen puolet halvempi.
- husse
Ihan kiva pienehkö hotelli hyvällä paikalla.Ystävällinen henkilökunta ja respassa autetaan saari ja muissa reissuissa hyvällä thaienglannilla! Langaton netti toimi koko aluella hyvin. Hyvä rantaalue hotellilla,aamulla pyyhkeet rantapedille ja lenkille. Aamupäivä varjossa lehtipuiden alla ja iltapäivällä varjon alla. Hyvät ruokapaikat löytyy rannalta molempiin suuntiin ja Aleena minimart rannasta vasemmalle baarin läpi viidakkoon 150m, hinnat kohdallaan.Ja illan viilettyä jaksaa ehkä saladaniin ostoksille? Tosi mukavaa oli, eilen tultiin pois lämmöstä, ikävä takaisin.
- Longbeachrules
Hei,
olen ollut aikaisemmin Lanta resortissa ja kysyisinkin että kuinka pitkä etäisyys toisistaan on tuolla Lanta Sand Resortilla ja Lanta Resortilla? Onkohan suunnilleen se Thai Cat ravintola (joka muuten oli mahtava paikka) niiden puolivälissä? - husse
Kyllä, Thai Cat on niiden puolivälissä. Vinkkinä, Thai Catin vieressä on tosi hyvä kalaravintola, Second Home. Voin suositella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1221754Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91867Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148812- 60790
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35762Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔46666Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat42647Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639- 68613
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33587