En vihaa sua mutta vihaan tätä lamaannuttavaa tunnetta, jonka sait mussa aikaan jättämällä mut. En kykene tarttumaan mihinkään on ruokahalu kateissa ja en näe itselläni mitään tulevaisuutta. Olen yksin, lyötynä ja kulutan aikaa toivoen, että tämä tunne menisi pois. Mulla ei oo mitään odotettavaa ei mitään mistä haaveilla. Mun elämä on ohi ja mä voisin yhtä hyvin kuolla pois nyt.
Vihaan tätä tunnetta minkä sait aikaan
6
194
Vastaukset
- HuoH
Eikö sulla ollut elämää ilman sitä miestä/naista? Älkää hyvät ihmiset unohtako elää, vaikka parisuhteessa elätte!
- sgsldjflkfslks
Helppohan noin on sanoa jos ei ole kyvytön määrittelemään itseään mitenkään muuten kuin muiden palautteen kautta eikä vuosien yrittäminen tuo apua. Älä hyvä ihminen unohda ettet välttämättä ymmärrä toisen osaa.
- olenpahoillanioikeesti
Anteeksi.
- hävisinlenkin
HEI! Rakkauden vastakohta ei ole viha! Vaan välinpitämättömyys!
Se kylmää syvätä kun huomaa että toiselle on ihan sama mitä sanot tai teet !! - joovarmaanehkä
sellaista se on. On se toinenkin varmaan jotakin ahdistusta kokenut. Luulis ainakin.
Kokemuksesta voin sanoa, että ajan kanssa helpottaa. Vaikka asiaa ei unohda, niin pystyy kuitenkin siirtämään sen ajatuksen sivummalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181