En vihaa sua mutta vihaan tätä lamaannuttavaa tunnetta, jonka sait mussa aikaan jättämällä mut. En kykene tarttumaan mihinkään on ruokahalu kateissa ja en näe itselläni mitään tulevaisuutta. Olen yksin, lyötynä ja kulutan aikaa toivoen, että tämä tunne menisi pois. Mulla ei oo mitään odotettavaa ei mitään mistä haaveilla. Mun elämä on ohi ja mä voisin yhtä hyvin kuolla pois nyt.
Vihaan tätä tunnetta minkä sait aikaan
6
192
Vastaukset
- HuoH
Eikö sulla ollut elämää ilman sitä miestä/naista? Älkää hyvät ihmiset unohtako elää, vaikka parisuhteessa elätte!
- sgsldjflkfslks
Helppohan noin on sanoa jos ei ole kyvytön määrittelemään itseään mitenkään muuten kuin muiden palautteen kautta eikä vuosien yrittäminen tuo apua. Älä hyvä ihminen unohda ettet välttämättä ymmärrä toisen osaa.
- olenpahoillanioikeesti
Anteeksi.
- hävisinlenkin
HEI! Rakkauden vastakohta ei ole viha! Vaan välinpitämättömyys!
Se kylmää syvätä kun huomaa että toiselle on ihan sama mitä sanot tai teet !! - joovarmaanehkä
sellaista se on. On se toinenkin varmaan jotakin ahdistusta kokenut. Luulis ainakin.
Kokemuksesta voin sanoa, että ajan kanssa helpottaa. Vaikka asiaa ei unohda, niin pystyy kuitenkin siirtämään sen ajatuksen sivummalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2484078Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1282343Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411491
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39968Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein129958- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!335889Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62790