Kutitusfetissi

kinkytwink

Herätelläänpä taas tätäkin aihetta :D Mun suurimpana haaveena olisi päästä leikkimään kutitteluleikkejä toisen pojan tai miehen kanssa. Muilla samanlaisia haaveita tai muita ajatuksia aiheesta? Olis kiva löytää leikkikaveri ;)

55

3687

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • size43

      Täällä kans yks miespuolinen kutittelusta kiinnostunut, jalkapohjat kutiaa herkästi : P

      • kinkytwink

        Moi ;) Minkä ikänen oot? Sähköpostiosostetta?


      • pillunikosteenkuumana

        Olen nainen, olen 47 vuotta, en laita sähköposti osoitetta juttelemme vain tässä.


    • 522

      kinostais minuakin kuritus ja käsiraudatkin löytyy mut oon aika ujo ja ikäni on 52 vuota

    • Kut

      Olen nainen 59 ja pääsin nuoren pojan housuin. Kovasti tykkäs kun 18cm kulli seiso. Sitten annoin kokeilla pilluani ja innostu kovasti ja halus naida. Kyllä sai monta kertaa.

      • Anonyymi

        Nainen 59 olisitko valmis kutittamaan tällästä 65 v miestä. Olen kutituksenkipeä ja haluaisin joutua kutitettavaksi. Suostun myös että kädet ja jalat sidotaan.


    • kutku-85

      Ne ketkä tykkää kutitella toisia nii mitkä on teijän mielestä parhaat paikat kutittaa? Itselläni kutiaa iha kaikki paikat, mut jostain syystä jalkapohjat on iha ylivoimanen suosikki : D

    • paljasjalka-M

      Ootko kinkytwink kutittaja? Tääl olis yks kutiteltavan roolista kiinnostunu M : )

    • Ticklish

      Vieläkös täällä kutitellaan?

    • barefeet

      Missä kaikki kutittajat ooonn!? : D

    • kutituspiina

      Täällä ois kutittaja, mutta missä ois kutitettavat?

      • Anonyymi

        Jos olet nainen niin mua saist kyllä kutitellla mutta jos oot mies niin ei kiitos
        . En oikein välitä mies kutittajista.


    • Kutkumyös

      Täällä olisi kutituksesta pitävä mies pääkaupunkiseudulta, osaan myös kutitella.

    • tickly

      ja täällä ois p-savosta superherkästi kutiava mies

    • Tarkentaja

      Tarkennus: etsiikö kutituspiina nimenomaan miespuolisia kutitusuhreja? -Kyllähän niitä löytyy ;D

    • Kutiava

      Täällä Satakunnassa asuva 25 tosi herkästi kutiava mies. :)

    • Kutitustyyppi

      Jalkapohjien kutittelu on parasta!

      • Toinen_kutitustyyppi

        Kyllä kainaloiden ja kylkien kutittelu on parempaa! Parasta olisi tietty yhdistää nämä kaksi, eli laittaa joku kutiava nauramaan kahden tai useamman kutittajan voimin.


    • Zach

      Hitto, toi ois kyl kova! Jos joku kutittelis kainaloita ja kylkiä ja samaan aikaan joku toinen höyhenellä paljaita jalkoja. Hhehehheheeeh, kuolisin nauruun! :DD

    • Herkästikutiava

      Täälläkin kutitusleikit kyllä kiinnostaa :) Kyljet ja varsinkin kainalot on mulla ne pahiten kutiavat paikat. Turun seudulta päin olen ja miespuoleinen, olisi kyllä todella hienoa löytää nainen joka kutittaisi henkihieveriin!

    • Ticklish

      Harmi ettei Suomessa taida hirveästi olla miehiä, jotka haluaisivat kutittaa toisia miehiä : D

    • varba

      Itä-Suomesta kutiava mies ilmoittautuu

      • Kutittelijasi

        Mistä päin ja minkä ikäinen?


      • varba

        P-Savosta ja 30


    • FinnTickler

      Kutitusfetissi ollut jo vuosia tiedossa. Unelma ois saaha tyttö/nainen sidottua tuoliin, jalat suorana ja nostettuna toiselle tuolille. Sit eka sukat jalassa kutittaisin, rupeaisin pikkuhiljaa riisumaan sukkia pois kunnes paljaat jalat esillä. Sitten vaikka hiusharjalla sadistinem kutitus käyntiin kunnes tötö on tajunnan rajamailla.
      18V mies etelä-suomesta. Jos täällä ketään naispuolisia on nii laittakaa mailiosoitetta tai vaikka Kik-nimeä. Mulle saa lähetellä kuvia jaloistanne sukissa ja tottakai paljaista jalkapohjista :D

      • lllllllll

        Hiusharjalla sadistinen kutitus kuulostaa hyvältä :)


      • Hiusharjan_omistaja

        Ootko "lllllllll" nainen?:)


      • lllllllll

        Olen. Sehän olisi mukavaa joutua jalkapuuhun kun joku tutkisi herkkiä kohtia :) Jalkapohjaan kun laittaa öljyä ja kokeilee itse hiusharjaa siihen, tuntuu se jo kutittavan. Miltä tuntuisi olla sidottuna toisen armoilla kun hiusharjalla harjataan molemmat jalkapohjat?


      • Hiusharjan_omistaja1

        Kuulostaa hyvältä;) Onko sulla s-postia tms jos haluut jatkaa aiheesta?:)


      • FinnTickler

        Nii tosiaan unohtui sanoa että jos käytätte tuota ticklingforum.com sivustoa nii nimimerkkini siellä on tää sama eli FinnTickler ;)


    • Kutitettupoika

      Olin 14v poika kun äitini ja hänen siskonsa laittoi mut selälleni pöydälle ja sitoivat kiinni, jos olet hiljaa ja paikalla saat olla rauhassa, Mutta ne rupesivat kutittamaan minua, ja multa otettiin ensimmäinen vaate pois, Noin 10minuutin päästä olin aivan alasti heidän edessään. Ja sitten alkoi kunnon kutitus, minulta tuli pissa ja sperma monta kertaa. Noin puolen tunnin päästä naiset vihdoin lopettivat mun kiusaamisen. Huomenna sinut laitetaan uudestaan pöydälle selällesi ilman vaatteita. ja saat palkinnon, sanoi mun äitini. Voisitko sinä järjestää jonkun tytön myöskin paikalle huomiseksi, kysyi mun äitini siskoltaan. Helposti ei mitää propleemaa, poikasi oli puoli tuntia meidän leluna tänään, ja huomena me maksetaan se takasin sille. Minä pyysin että naiset tekevät mulle vielä puoli tuntia lisää. Naiset rupesivat nauramaan mulle silloin.

      • kutikutipoju

        mahtavaa oli varmaan...seisoopi kun luen!!


    • Kiinnostaisi tietää, mitä sisältää nämä poistetut viestit, joita on aika suuri osa tästä sisällöstä.

      • Paljasjalka-M

        Poistetut viestit liitty lähinnä tän ketjun otsikkoon, eli miespuolisten kutittelu-leikkikaverien hakuun : )


      • pillunikosteenkuumana

        Olenki nainen enkä mies. Omistan hiusharjan jolla kutitella jalkojasi.


      • Paljasjalka-M

        No, mutta sehän kuulostais vallan mainiolta!


    • TickleMonster

      Kaikki ketkä kutiaa voi tulla mun luo, höyheniä ja hiusharjoja löytyy!

    • leikkipuistokemisti

      Ai, että. Kutitus - tuo fetisseistä jaloin. ;) Itse huomasin jo aika nuorena että kutittaminen aiheuttaa säväreitä jalkafettarin lisäksi. Voi, kun pääsisi kutittamaan tiukasti sidottua uhria tai joutuisi itse säälimättömän kutittajan armoille. Sykkii jo pelkälle ajatukselle.

      Onkohan täällä Pohjois-Pohjanmaalla muita kutituksesta nauttivia? Leikkikaveriksi kelpaavat miehet ja naiset.

      • boyyyy96

        Mä oon Pohjois-Pohjanmaalt, 20v mies! Sähköpostii? :)


    • kutikutipoju

      lapista ei löydy yhtään kutitus kaveria kaverille??

    • Straight-Jäbä

      Miten se sit tapahtuis? Mies sitoo toisen miehen kiinni, riisuu vaatteet, kutittelee kainaloista, kyljistä, jalkapohjista yms. ja vielä mahdollisesti kiusaa verbaalisesti samalla sanomalla "kuti kuti" tai "ei kai vaa kutita"?

      Haluan ehdottomasti kokeilla!

      -M/30/P-Savo

    • Pääsispä

      Täällä yksi, oma mies ei vaan kauheesti kutitushommista innostu, niin liian harvoin pääsee sidotuksi ja kutitetuksi </3 Itellä varmaan rintojen sivut ja alavatsa pahimmat paikat. Tykkään myös kun samalla hieman kutitetaan kun otetaan suihin, sen sentään oma mieskin tajuaa :D

      N/31

    • Typyy

      https://youtu.be/uTrcsN6Hpf0
      Sidottuna sukkahousujen kera. Mun jalkapohjat kutii valmiiks jo liikaa :D Tai sit reidet ja masu, hahaa. Jonkun miehen kanssa olis kiva vähän leikkiä. :)

      • Mies34vuotta

        Jos sitä joskus pääsisi naispuolista henkilöä kutittelemaan sukkahousujen läpi. Minulla on kutitusfetissi.


      • Täällä olis vapaaehtoinen


      • Mä voisin kutittaa sua.

        Alottaisin eka päkiöistä sit siirtyisin keskelle...kantapäihin ja jalkapohjien sivulta tulisin kutittelee varpaita.

        Käyttäisin kaikkee sulkia, höyheniä, harjaa jne.


        Oon Mies 40v Etelä-suomest


      • Anonyymi
        Mies34vuotta kirjoitti:

        Jos sitä joskus pääsisi naispuolista henkilöä kutittelemaan sukkahousujen läpi. Minulla on kutitusfetissi.

        Olen naiseksi pukeutuva mies ja käytän sukkahousuja. Kutian helposti joka paikasta. Asun eteläsuomessa.


      • Kutittaja-poitsu kirjoitti:

        Mä voisin kutittaa sua.

        Alottaisin eka päkiöistä sit siirtyisin keskelle...kantapäihin ja jalkapohjien sivulta tulisin kutittelee varpaita.

        Käyttäisin kaikkee sulkia, höyheniä, harjaa jne.


        Oon Mies 40v Etelä-suomest

        Onko sulla kik tms?


    • Anonyymi

      Lisätkääpäs naispuoliset kutiteltavat mut jos haluatte kunnon käsittelyn. Seksi ei oo millään tavalla pakollista. M23
      kik: filmaattinen

    • Anonyymi

      Tässä kokenut kutittaja!

      Parasta kun nainen on juuri saamassa orgasmia ja sitten kutittaa niin orgasmin voima moninkertaistuu😉

    • Anonyymi

      U­­­u­­si s­ek­­­si­tea­­tteri ava­utu­­­u Su­ome­­­en! Ku­­­tsumme kai­­kki­­­. Il­­mo­it­tau­­tum­inen ry­­hmä­ämm­e tä­­äl­­­l­­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/K6v5S9

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      598
      4362
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3479
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      148
      3144
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      167
      2432
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      9
      2265
    6. 242
      1784
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1447
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1330
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1120
    Aihe