Latasin ilmotuksia Huuto.nettiin, mutta ei nääy minkäänlaista kauppaa siellä tapahtuvan,kun selaislin eri osastojen kohteita. Naurettavan korkeat hinnat, ja ihme hintavarauksia, koko kauppapaikka on tuhoon tuomittu.
Ootteko saaneet omia roinia myytyä siellä?
Ei näy tavara liikkuvan Huuto.netissä?
11
127
Vastaukset
- yoloPro
Onhan sitä tullu myytyä kaikenlaista, tosiaan aika heikkoa toimintaa nykyään kun kaikki siirtyneet tori.fi sivulle.
- fb454
20 tavaraa menny tänä viikonloppuna,puolet kohteistani.Hinnat oikeelle tasolle.Moni yrittä myydä samanlaisisa tavaroita 3-4 kertaseen hintaan,eihän ne voi mennä.
Lähtöä vaan 0e euroon ,kyllä käytetylle tavaralle hinta löytyy.- qrvgqwrg
Nimenomaan näin. Jos kerran olen myymässä tavaraa annan sitten huutokaupan määrittää oikean hinnan. Hyvät valokuvat, 1€ lähtöhinta, kohde 2 viikkoa avoinna, ei hintavarausta tai ostasuoraan hintaa. Aika tavaran kaupitsee sano mummokin.
Meikäläistä aina vituttanut kauppiaat jotka käyttää huutonettia ilmoitustauluna valmiiksi hinnoitetulle krääsälle. Menkööt minun puolesta Torille myymään.
- silläsiisti
Tori.fi ;ssä on kahdenlaisia ostajia, kyselijöitä ja tosiosatajia.Naiset ovat kyllä aika ärsyttäviä, keräävät vain sähköpostiosoitteita tai kysyvät ,että onko sinulla vielä myytävänä ja siihen se oletetu kaupankäynti loppuukin.
Tori.fi pitäisi tehdä käyttätymismalli ostajillekin, koska eihän ilmoitustakaan hyväksytä ihan mitä vaan. - 777000777
Mikä kama liikkuu huutonetissä?
- rosvotrules
Rosvojen netti.
- Himmel
Tavaraa myydään, joka kuuluu tunkiolle. Maksaa pitäisi, että veisin kaatopaikalle.
- ÄläHaaveile
Moni myyjä kuvittelee romuistaan liikoja. Tavara liikkuu aina, jos hinta on oikein.
- jotainliikkuu
Aika hyvin menee hyvä tavara sopuhinnalla, es laskettelu ja hiihto sukset kysyntää n. 1/3 uuden hinnasta hinnoilla ja hyvät monot n. 1/4 uuden hinnasta. Kultaesineet menee romuhinnalla ja mekaaniset hyvät kellot n. 70%:n hinnalla siitä, mitä ne käytettyjen kellojen kauppiailla maksaa. Huonekalut ja vanha elektroniikka kannattaa antaa pois tai torilla voi saada nimellisen hinnan.
- edrftgh
Aika hiljaista siellä kaiken kaikkiaan on. Käsittääkseni ainakin huonekauluille löytyy aika hyvin ostajia, mutta esim. naisten vaatteiden myyminen on ihan toivotonta hommaa. Ei kukaan halua ostaa sovittamatta vaatteita joista sitten pitäisi maksaa vielä postikulutkin.
- 64396
On hiljentynyt myynti huutiksessa. Ennen kävi kauppa vilkkaasti. Viimeisen puolen vuoden aikana ihan selvästi taantunut koko homma.
Sama torilla. Vaikka myisin miten halvalla porukat vaan selaa ja selaa, ainoa kysely voi olla : Mikä sun viimeinen hinta? Ja hyvälaatuista myyn, en romua.
kirppikselle kai pakko viedä, toivottavasti siellä sentään vielä ostajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513