Piloille passaaminen masentaa.

KiitosAploodeista

Piloille passaaminen, kaiken ilmaiseksi saanti masentaa. Tämä on nähty.
Vanha kansa tiesi tuon, joka kuritta kasvaa se kunniatta kuolee. Noinhän käy juuri loisten ja masentuneden kohdalla... Voi olla että maamme on menettänyt osan yhdestä tai usemmasta sukupolvesta antamalla kaiken vastikkeetta, passamalla piloille. Piloille passattu ihminen ei osaa mitään tehdä ja itkee, piloille passatun ihmisen pitäisi aikuisenakin saada kaikki ilmaiseksi, hänen itsensä ollessa vain vastaanottaja...

Noin se vaan menee.

Passaamisen hedelmiä syödään, osa kansasta on paskakunnossa ja valittaa, kuolemaansa asti. Ja koska ne ei muuta osaa kuin valittaa, niiden valituksilla voi pyyhkiäpersettä.

17

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuoren-ihmisen

      pitää luonteeltaan olla uudisraivaaja, silloin hän on onnellinen eikä masentunut... Mutta jos paskalaiska vaan makaa paskassaan, tottakai se masentuu ja masentumisen vuoksi masentuu lisäää....

    • ViallinenValvoja

      Niin kai sitten jos sä niin sanot. Onhan tuo ihan yhtä hyvä näkemys kuin oli virallinenkin. :-D Itse olen vastuussa kaikesta mahdollisesta ja muut voi ottaa vähän rennommin elämässä, virallinen näkemys on että oon vähän pipi ja tartten lääkkeitä kun en meinaa jaksaa painaa. Normaali ihminen olisi päähänpotkittuna, haukuttuna orjana vailla minkäänlaista kiitosta ja arvostusta katsos onnellinen mutta jos on sairas niin ei osaa olla onnellinen ja sitten tarttee lääkkeitä. Sun näkemys on että siinä missä edelleenkään keneltäkään muulta ei vaadita missään asiassa yhtään mitään niin just minun pitäs parantaa tahtia aivan roimasti, olla parempi, tehokkaampi, kiltimpi, nöyrempi, aikaansaavempi. Olen aivan piloille passattu ja siksi ahdistaa, ou jee!!!

      On hieno tunne tutkia jatkuvasti mitkä kaikki asiat olen tehnyt elämässä täysin väärin. Jos joskuskaan olisi vikapää edes pikkiriikkisissä asioissa jossain muualla ja joku sanois edes epävirallisesti ja nopeasti että kyllä mä ymmärrän, kyllä muakin vituttaisi mutta kun ei niin ei. Joten uskottavahan se on, olen täysin epäonnistunut vaikka yritän kuin pieni orava. Olisihan moisessa tunnustuksessa se vaara että en kohta enää vaan tekis ja painais ja sitten joutuisi muutkin jotain tekemään, parempi haukkua päällekin vielä varmuuden vuoksi ettei mukavat järjestelyt vaan horju.

      Joten oikein paljon kiitoksia diagnoosistanne, ihan yhtä järkevältä kuulostaa kuin aina ennenkin. Pienet lääkealan opinnot tuohon päälle että osaat määrätä nappeja niin kyllä susta vielä päätohtori tulee hyvinkin.

    • dunkeonmaster

      Tää on niin nähty. Juuri tuollaisia kommentteja kuuluu lapionvarteennojailijoilta, joiden takia uusia ihmisiä ei voi palkata töihin. "Mä käyn töissä, joten olen parempi, kuin loiset", ja he nimenomaan vain käyvät töissä. Oikeasti uutteran ihmisen ei tarvitse haukkua muita laiskoiksi ja saamattomiksi tunteakseen itsensä hyväksi työntekijäksi. Juuri tuo on Suomessa vikana laiskoja työntekijöitä ei voi potkia pois.

    • Keskari

      Aloittaja on enemmän oikeassa kuin varmasti arvaakaan. Koko ihmiskunta on oikeasti passattu pilalle, koska ns. hyvinvointi tekee sen. Halusit siis tai et. Tästä on seurannut täysin arvaamaton ihmisten tyhmistyminen, josta on myös jonkinlaisia tutkielmia tehty.

      Joskus aikoinaan tehtiin totaalisen väärä analyysi hyvinvoinnin lisääntymisen seurauksista, joka nyt alkaa maksaa hintaa piillä kerrottuna. Siksi me masennumme, koska meillä ei ole enää mitään käyttötarkoitusta täällä.

      http://www.uusisuomi.fi/tiede-ja-ymparisto/55083-geenitutkijan-jaatava-miete-ihmisesta-tulossa-tyhma-ja-ahne-elain

      Otetaan oikein yksi kunnon esimerkki tämän päivän Suomesta. Se liittyy metsäteollisuuteen.
      http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/talous/taas-suunnitellaan-miljardimyllya-metsateollisuus-palaa-suomen-veturiksi/?shared=69561-e06c6283-500

      Tuossa jutussa se kaikkein pahin pointti on tässä:
      "Vielä 60 vuotta sitten tällaisella hakkuulla olisi ollut töissä kymmeniä ihmisiä. Työmiehiä puita kaatamassa ja karsimassa, hevoskuskeja kuljettamassa kaadetut puut eteenpäin.
      Nyt pärjätään kolmella ihmisellä, töitä tekee kahden metsäkoneen kuljettajien lisäksi yksi tukkiautokuski. "

      Eli: Mihin ne kaikki tuotot ja muu hyöty tuollaisesta menee, mikäli tarve oikeille tekijöillekin lähentelee nollaa? Siitä tässä on laajassa mitassa kyse, eli ihmisen tarpeettomaksi tekemisestä. Mutta mitä varten se täällä sitten enää aikaansa viettää ja leviää kuin pahanlaatuinen syöpä? Pyörittämässä typerää ja turhaa kurrenpyörää ja vetämässä pillereitä kitusiin varmaan. Systeemi siis passaa ja pilaa kaiken, niin se vain on.

      • Ap-Lisäkommentti

        Ei työ tekemällä lopu... Kaikenlaista mielekästä tekemistä löytyy, kun vain haluaa...
        Voihan aloittaa vaikka maailmankaikeuden reunojen hakemisen.... veikkaan että siinä riittää puuhaa... Ja niinhän jotkut tekevätkin, hakevat aina vaan eteenpäin tekemistä...
        Niin tieteen, taiteen kuin käytännönkin saralla... Hra Einstein totesi; ihminen lähestyy absoluuttista totuutta sitä koskaan saavuttamatta"... Lieneekö totta vai ei... Aluksihan voisi vaikka yrittää selvittää pitääkö tuo Einsteinen lausuma paikkansa vai ei...
        No jos sitten ei eväät riitä aivotyöhön, vois alkaa vaikka kehtittämään sellaista 'jokamiehen lentokonetta' joka olisi helvetin turvallinen ja mukava, ilmassahan on tilaa lennellä, eikä tarttis rakentaa teitä... ja pääsis milloin haluaa minnekin....
        Eli hommaa vissiin piisaa...


      • Keskari
        Ap-Lisäkommentti kirjoitti:

        Ei työ tekemällä lopu... Kaikenlaista mielekästä tekemistä löytyy, kun vain haluaa...
        Voihan aloittaa vaikka maailmankaikeuden reunojen hakemisen.... veikkaan että siinä riittää puuhaa... Ja niinhän jotkut tekevätkin, hakevat aina vaan eteenpäin tekemistä...
        Niin tieteen, taiteen kuin käytännönkin saralla... Hra Einstein totesi; ihminen lähestyy absoluuttista totuutta sitä koskaan saavuttamatta"... Lieneekö totta vai ei... Aluksihan voisi vaikka yrittää selvittää pitääkö tuo Einsteinen lausuma paikkansa vai ei...
        No jos sitten ei eväät riitä aivotyöhön, vois alkaa vaikka kehtittämään sellaista 'jokamiehen lentokonetta' joka olisi helvetin turvallinen ja mukava, ilmassahan on tilaa lennellä, eikä tarttis rakentaa teitä... ja pääsis milloin haluaa minnekin....
        Eli hommaa vissiin piisaa...

        No kyllä tuollaisia hommia piisaa varmasti, mutta kuka niihin kykenee OIKEASTI? Mietipä vähän sitä. Taidat olla aikamoinen taivaanrannan maalari.


      • Hei-Virpi
        Keskari kirjoitti:

        No kyllä tuollaisia hommia piisaa varmasti, mutta kuka niihin kykenee OIKEASTI? Mietipä vähän sitä. Taidat olla aikamoinen taivaanrannan maalari.

        Ekkö osaa itse ajatella omilla aivoilla.... OIKEASTI ?


      • Keskari
        Hei-Virpi kirjoitti:

        Ekkö osaa itse ajatella omilla aivoilla.... OIKEASTI ?

        No sä varmaan teet sitten tämän, koska osaat:
        "No jos sitten ei eväät riitä aivotyöhön, vois alkaa vaikka kehtittämään sellaista 'jokamiehen lentokonetta' joka olisi helvetin turvallinen ja mukava, ilmassahan on tilaa lennellä, eikä tarttis rakentaa teitä... ja pääsis milloin haluaa minnekin.... "

        Tuossa on sellainen erikoinen juttu ettei tuollaisen koneen tekeminen onnistu ilman aivotyötä. Sellaisen tajuaa jos sattuu olemaan kaikki pytyt käynnissä.


      • Hei-Virpi
        Keskari kirjoitti:

        No sä varmaan teet sitten tämän, koska osaat:
        "No jos sitten ei eväät riitä aivotyöhön, vois alkaa vaikka kehtittämään sellaista 'jokamiehen lentokonetta' joka olisi helvetin turvallinen ja mukava, ilmassahan on tilaa lennellä, eikä tarttis rakentaa teitä... ja pääsis milloin haluaa minnekin.... "

        Tuossa on sellainen erikoinen juttu ettei tuollaisen koneen tekeminen onnistu ilman aivotyötä. Sellaisen tajuaa jos sattuu olemaan kaikki pytyt käynnissä.

        Jos sun pytyt ei riitä jokamiehen lentokoneen rakentamiseen jätä se toki muiden huolehdittavaksi, eiköstä vaan ....


    • 20.15

      Kerropa miten se passaaminen ilmenee?

      Minua ei ole koskaan masentanut se, että sain lapsena ruokaa pöytään.

      Minua on masentanut moni muu negatiivinen asia. Minua ei ole masentanut sekään, että aina olen tehnyt kaikki asiat itse saadakseni jotakin.

      • HeiVirpi

        Syökkö vieläkin vanhempien tai naapurin laskuun ?


      • 20.15
        HeiVirpi kirjoitti:

        Syökkö vieläkin vanhempien tai naapurin laskuun ?

        En syö.


      • noo-syökkö
        20.15 kirjoitti:

        En syö.

        sitten naapureiden laskuun... eli elätetäänkö sinua verotuloilla...


      • noo-syökkö kirjoitti:

        sitten naapureiden laskuun... eli elätetäänkö sinua verotuloilla...

        Taipuuko sun peenis perseeseen asti?


    • Keskari

      "Kerropa miten se passaaminen ilmenee?"

      Se ilmenee sellaisina ilmiöinä kuin uusavuttomuus ja syrjäytyminen. Syrjäytymistä ei tietenkään oikeasti ole olemassakaan, vaan oikea termi on syrjäyttäminen. Äiskän ja iskän liika mukuloittensa passaaminen on yksi tapa tehdä se.

    • Työnnä nyt jo se vanha kansa poikittain hanuriisi. Ennen oli kaikki huonommin, vain typerys hakee oppia menneistä ajoista.

      • IhanPaska

        trolli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      170
      3400
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      63
      2822
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2692
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      38
      2157
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1997
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1617
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1595
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1538
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1409
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1301
    Aihe