tästä ei nyt tule mitään

takaisin

toisella puolella tarvittaisiin nyt irl pieni liikahdus, tiedän että kirjoitellut tänne sen jälkeen kun meni vaikeaksi. enää ei pitäisi olla. täällä tulee kyllä vaan kahjoksi kun alkaa kuvittelemaan kaikkea. voi kun tajuaisi nyt et tämä ei johda mihinkään vaan tarvitaan irl

jos nyt joku johon tämä osuu lukee (tietää kyllä jos osuu kohdalle) niin rohkeutta nyt tässä hippunen - lait viesti :)

12

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laitasinä

s-postiin, sillä sinhän se olet joka tietää ketä ikävöit.

• sunvuoro

Liiku itte

• mitätaas

Vai niin

• oikeesti__

heh, murunen mä en taida kehdata laittaa........

• takaisin

no tuskin olet sama, tuskin kukaan on :) - mut jos sellainen olo niin kyl kantsii.. kenelle sitä kehtaamista säästelemässä. rohkea rokan jne.

• edellinen
        takaisin kirjoitti:

no tuskin olet sama, tuskin kukaan on :) - mut jos sellainen olo niin kyl kantsii.. kenelle sitä kehtaamista säästelemässä. rohkea rokan jne.

kyllä mä laitan vielä sitä viestii ja selvitystä, sen verran suoraselkäinen tietenkin olen. Nyt poreallas ja sähkönsiniset värivalot mua kutsuuuuuu. Pohdin altaassa sanamuotoa.

• takaisin

nyt on toisen puolen vuoro vähän puhua ja irl - ei tänne..

• mistänäitäsataa

Voi apua näitä viestejä...
      Joo, laitan pullopostia. Kärsivällisyyttä, kyllä se sieltä seilaa perille - ehkä jossain sadannessa elämässä.

• pulipuli

heitän pullon Pikkalanlahteen niin se ui sinne kolera-altaaseen, tossa keskiviikon korvilla :) Meen nyt uimaan, moro.

• takaisin

no aattele nyt miten turhauttavaa. ihmettelen kun ei tule viestiä ja sitten selviää, että kirjoitellut tänne.

• ttttttttiiiiiiirrrrrrri

Pistä itse viestiä. Sinähän sen parhaiten tiedät keneltä sen viestin pitäisi tulla. Tai älä pistä ja ole ilman sitä pörsoonaa.

• SorryVaan

Enää en kerjäämään ala. Tee itse jotain irl.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      120
      1050
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      131
      963
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe