toisella puolella tarvittaisiin nyt irl pieni liikahdus, tiedän että kirjoitellut tänne sen jälkeen kun meni vaikeaksi. enää ei pitäisi olla. täällä tulee kyllä vaan kahjoksi kun alkaa kuvittelemaan kaikkea. voi kun tajuaisi nyt et tämä ei johda mihinkään vaan tarvitaan irl
jos nyt joku johon tämä osuu lukee (tietää kyllä jos osuu kohdalle) niin rohkeutta nyt tässä hippunen - lait viesti :)
tästä ei nyt tule mitään
12
188
Vastaukset
- Laitasinä
s-postiin, sillä sinhän se olet joka tietää ketä ikävöit.
- sunvuoro
Liiku itte
- mitätaas
Vai niin
- oikeesti__
heh, murunen mä en taida kehdata laittaa........
- takaisin
no tuskin olet sama, tuskin kukaan on :) - mut jos sellainen olo niin kyl kantsii.. kenelle sitä kehtaamista säästelemässä. rohkea rokan jne.
- edellinen
takaisin kirjoitti:
no tuskin olet sama, tuskin kukaan on :) - mut jos sellainen olo niin kyl kantsii.. kenelle sitä kehtaamista säästelemässä. rohkea rokan jne.
kyllä mä laitan vielä sitä viestii ja selvitystä, sen verran suoraselkäinen tietenkin olen. Nyt poreallas ja sähkönsiniset värivalot mua kutsuuuuuu. Pohdin altaassa sanamuotoa.
- takaisin
nyt on toisen puolen vuoro vähän puhua ja irl - ei tänne..
- mistänäitäsataa
Voi apua näitä viestejä...
Joo, laitan pullopostia. Kärsivällisyyttä, kyllä se sieltä seilaa perille - ehkä jossain sadannessa elämässä.- pulipuli
heitän pullon Pikkalanlahteen niin se ui sinne kolera-altaaseen, tossa keskiviikon korvilla :) Meen nyt uimaan, moro.
- takaisin
no aattele nyt miten turhauttavaa. ihmettelen kun ei tule viestiä ja sitten selviää, että kirjoitellut tänne.
- ttttttttiiiiiiirrrrrrri
Pistä itse viestiä. Sinähän sen parhaiten tiedät keneltä sen viestin pitäisi tulla. Tai älä pistä ja ole ilman sitä pörsoonaa.
- SorryVaan
Enää en kerjäämään ala. Tee itse jotain irl.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837