Kun kohtaan ihmisen joka on hyväsydäminen

onnelliSEKSI8

tulen onnelliseksi. Jos sellaisen kanssa saisi joskus jakaa ilot ja surut tulisin superonnelliseksi.

11

351

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 010100

Totta. Voi myös saada onnen ilman seksiä....

• tekopyhyydelle

Kannattaa kehittää itsessään sitä hyväsydämisyyttä ensin ennenkuin alkaa vaatimaan sitä muilta.
      nim. tiedän kyllä sut

• Mustamaalausta

tai sen epätoivoista yritystä juuri tällainen, mua jos tarkotit. (:D - et onnistu. Ja, en ole aloittaja.)

Mitkähän ovat omat sympatiapisteesi?

• eivoiollatottavoiko
        Mustamaalausta kirjoitti:

tai sen epätoivoista yritystä juuri tällainen, mua jos tarkotit. (:D - et onnistu. Ja, en ole aloittaja.)

Mitkähän ovat omat sympatiapisteesi?

Miksi otat itseesi kommentin joka on tarkoitettu selväsit aloittajalle. Ykis omituinen mielensäpahoittaja taas lisää täällä.

Tuskin tiedät aloittajasta ja tuosta vastaajasta ja eidän väleistään, elämistään mitään.

• kuvitteleomias

Etsäämitään tiedä.Siä ot luullaksesi vaan.

• Mustamaalausta

Ajattelin siis tuon kommentin kirjoittajan luulevan henk. koht. itseäni aloituksen tehneeksi, vaikka ei pidä paikkaansa.

Aloittaja ja tuo edellinen vastaajakaan eivät välttämättä oikeasti tiedä toisiaan. ota myös tämä huomioon. Moni luulee tietävänsä. Eri juttu jos asuu palstalla, mistäpä tuota voi tietää - tunnisteita mitä on missäkin kellekin.

• aidostihyväsydämisiä

on todella harvassa, onnekseni olen saanut tutustua näihin joihinkin. Se on mielestäni erikoista, että olen pystynyt melkein heti ensitaoaamisen jälkeen aistimaan heissä olevan ainutlaatuisuuden, joka onkin aina pitänyt paikkansa.

• afrk

En tiedä en koskaan oikeasti vaatisi keneltäkään mitään enkä vaadikaan se ei sovi luontooni en edes kykenisisi sellaiseen mielestäni jos jotain tärkeää niin siihen täytyy itse pystyä. Olemme kuitenkin kaikki haavoittuvaisia taudeille geeneille ym. joita emme edes vielä ymmärrä. Moni asia on kuitenkin hämärän peitossa mikä vaikuttaa mihinkin niistä en ainakaan minä tiedä.

• eiainajaksa

Piilee siinä sekin vaara, että jos hyväsydämmisyyttä käyttää törkeästi hyväksi tai loukkaa verisesti niin hyväsydän ei sitä koskaan tule unhoittamaan vaan se muistaa kaiken ja aina. sellaisille ihmisille ei hyvältä sydämeltä hyväsydänmäisyyttä riitä.

• hiuspinni

Sinulta unohtui jtn..

• hihihihihiihiih

RAKKAUSVIIKKO alkoi, JEEE!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      82
      3706
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1802
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1102
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1085
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      933
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      165
      855
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      836
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      801
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      60
      776
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      745
    Aihe