tulen onnelliseksi. Jos sellaisen kanssa saisi joskus jakaa ilot ja surut tulisin superonnelliseksi.
Kun kohtaan ihmisen joka on hyväsydäminen
11
334
Vastaukset
- 010100
Totta. Voi myös saada onnen ilman seksiä....
- tekopyhyydelle
Kannattaa kehittää itsessään sitä hyväsydämisyyttä ensin ennenkuin alkaa vaatimaan sitä muilta.
nim. tiedän kyllä sut- Mustamaalausta
tai sen epätoivoista yritystä juuri tällainen, mua jos tarkotit. (:D - et onnistu. Ja, en ole aloittaja.)
Mitkähän ovat omat sympatiapisteesi? - eivoiollatottavoiko
Mustamaalausta kirjoitti:
tai sen epätoivoista yritystä juuri tällainen, mua jos tarkotit. (:D - et onnistu. Ja, en ole aloittaja.)
Mitkähän ovat omat sympatiapisteesi?Miksi otat itseesi kommentin joka on tarkoitettu selväsit aloittajalle. Ykis omituinen mielensäpahoittaja taas lisää täällä.
Tuskin tiedät aloittajasta ja tuosta vastaajasta ja eidän väleistään, elämistään mitään. - kuvitteleomias
Etsäämitään tiedä.Siä ot luullaksesi vaan.
- Mustamaalausta
Ajattelin siis tuon kommentin kirjoittajan luulevan henk. koht. itseäni aloituksen tehneeksi, vaikka ei pidä paikkaansa.
Aloittaja ja tuo edellinen vastaajakaan eivät välttämättä oikeasti tiedä toisiaan. ota myös tämä huomioon. Moni luulee tietävänsä. Eri juttu jos asuu palstalla, mistäpä tuota voi tietää - tunnisteita mitä on missäkin kellekin.
- aidostihyväsydämisiä
on todella harvassa, onnekseni olen saanut tutustua näihin joihinkin. Se on mielestäni erikoista, että olen pystynyt melkein heti ensitaoaamisen jälkeen aistimaan heissä olevan ainutlaatuisuuden, joka onkin aina pitänyt paikkansa.
- afrk
En tiedä en koskaan oikeasti vaatisi keneltäkään mitään enkä vaadikaan se ei sovi luontooni en edes kykenisisi sellaiseen mielestäni jos jotain tärkeää niin siihen täytyy itse pystyä. Olemme kuitenkin kaikki haavoittuvaisia taudeille geeneille ym. joita emme edes vielä ymmärrä. Moni asia on kuitenkin hämärän peitossa mikä vaikuttaa mihinkin niistä en ainakaan minä tiedä.
- eiainajaksa
Piilee siinä sekin vaara, että jos hyväsydämmisyyttä käyttää törkeästi hyväksi tai loukkaa verisesti niin hyväsydän ei sitä koskaan tule unhoittamaan vaan se muistaa kaiken ja aina. sellaisille ihmisille ei hyvältä sydämeltä hyväsydänmäisyyttä riitä.
- hiuspinni
Sinulta unohtui jtn..
- hihihihihiihiih
RAKKAUSVIIKKO alkoi, JEEE!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241566- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761179Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865