Islamiin palaamisesta

Pitkämuistinen

Monet muslimit etenkin suomalaiset käännynnäismuslimit ovat täällä väittäneet islamiin kääntyneitä islamiin palaajiksi siksi että kaikki ihmiset syntyvät muka muslimeina! Tätä valheellista väitettä on tyrkytellyt toistuvasti Asra-nimimerkki Hommaforumin Tupa-palstan
"Islam-kysymyksiä ja vastauksia" avauksen monissa kohdissa. Eipä ole Asra-nimimerkki saanut sielläkään keskustelukumppaneitaan vakuuttuneiksi väittämieänsä todenperäisyydestä.
Väite meidän kaikkien ihmisten syntyminen muslimeina perustuu suureen islamilaiseen huijaukseen jonka avulla yritetään ihmisen elämänkaaren alkuvaiheetkin islamilaistaa.
Islamin uskottelu-uskomukseen hurahtaneet käännynnäiset yrittävät varastaa ja omia vastasyntyneen lapsenkin ensimmäisistä elämänhetkistä kaiken mahdollisen islamilaiseksi!
Tällainen mistään uskomuksista tietämättömän ihmisalun hyväksikäyttö oman uskottelu-uskomuksen levittämisyrityksissä on hyvin halveksittavaa.
Kukaan ei synny minkään uskoisina. Uskomukset eivät periydy verenperintönä vaan liittyvät jokaiseen kasvatuksen seurauksena. Islamiin palaaja on vain sellainen joka on kasvatuksen seurauksena siihen liitetty tai jossain elämän vaiheessa siihen liittynyt. Sitten eronnut islamista ja kääntynyt uudelleen islamiin. Islamiin palaajia ovat siis siihen liitetyt/liittyneet,siitä
eronneet ja uudelleen liittyneet!!!!

4

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ateisti

Vanha viisaus: Kun ei ole tietoa, niin uskonto täyttää tämän tyhjiön. Mitä vähemmän ihminen tietää, niin sitä helpompi on uskonnon kauppiaitten saada tällainen ihminen aivopestyä. Ei näitä isiksiä ja muita tarvitse peljätä, koska he eivät kykene koskaan kehittämään mitään itse, vaan käyttävät länsimaissa kehitettyjä tuotteita. Jos heidän täytyisi jotain itse kehittää, niin silloin menisi sormi suuhun. He ovat siis älyllisesti alemmalla tasolla muita ihmisiä.

• Lukija1

Mormonit kastavat kaikki maailman ihmiset mormoneiksi, elävät ja kuolleet, kenestä he vain löytävät jostain henkilötiedot. Tervetuloa joukkoon.

• jotainjärkeetähän

Vastasyntynyt tuskin uskoo vielä mihinkään opinkappaleisiin tai jumaliin, joten voimme olettaa heidän olevan uskonnottomia. Kun johonkin uskontokuntaan liitetty tai liittynyt luopuu jonain päivänä uskostaan, voimme hyvällä syyllä sanoa hänen palanneen uskonnottomaksi.

• joo-0

En ole koskaan ollut muslimi, mutta "Islamiin palaaminen" logiikalla olen siis luopio, joka islamin mukaan tulisi tappaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      14
      2029
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1405
    3. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      102
      1379
    4. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1225
    5. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1151
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      997
    7. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      996
    8. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      981
    9. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      950
    10. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      917
    Aihe