Islamiin palaamisesta

Pitkämuistinen

Monet muslimit etenkin suomalaiset käännynnäismuslimit ovat täällä väittäneet islamiin kääntyneitä islamiin palaajiksi siksi että kaikki ihmiset syntyvät muka muslimeina! Tätä valheellista väitettä on tyrkytellyt toistuvasti Asra-nimimerkki Hommaforumin Tupa-palstan
"Islam-kysymyksiä ja vastauksia" avauksen monissa kohdissa. Eipä ole Asra-nimimerkki saanut sielläkään keskustelukumppaneitaan vakuuttuneiksi väittämieänsä todenperäisyydestä.
Väite meidän kaikkien ihmisten syntyminen muslimeina perustuu suureen islamilaiseen huijaukseen jonka avulla yritetään ihmisen elämänkaaren alkuvaiheetkin islamilaistaa.
Islamin uskottelu-uskomukseen hurahtaneet käännynnäiset yrittävät varastaa ja omia vastasyntyneen lapsenkin ensimmäisistä elämänhetkistä kaiken mahdollisen islamilaiseksi!
Tällainen mistään uskomuksista tietämättömän ihmisalun hyväksikäyttö oman uskottelu-uskomuksen levittämisyrityksissä on hyvin halveksittavaa.
Kukaan ei synny minkään uskoisina. Uskomukset eivät periydy verenperintönä vaan liittyvät jokaiseen kasvatuksen seurauksena. Islamiin palaaja on vain sellainen joka on kasvatuksen seurauksena siihen liitetty tai jossain elämän vaiheessa siihen liittynyt. Sitten eronnut islamista ja kääntynyt uudelleen islamiin. Islamiin palaajia ovat siis siihen liitetyt/liittyneet,siitä
eronneet ja uudelleen liittyneet!!!!

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ateisti

      Vanha viisaus: Kun ei ole tietoa, niin uskonto täyttää tämän tyhjiön. Mitä vähemmän ihminen tietää, niin sitä helpompi on uskonnon kauppiaitten saada tällainen ihminen aivopestyä. Ei näitä isiksiä ja muita tarvitse peljätä, koska he eivät kykene koskaan kehittämään mitään itse, vaan käyttävät länsimaissa kehitettyjä tuotteita. Jos heidän täytyisi jotain itse kehittää, niin silloin menisi sormi suuhun. He ovat siis älyllisesti alemmalla tasolla muita ihmisiä.

      • Lukija1

        Mormonit kastavat kaikki maailman ihmiset mormoneiksi, elävät ja kuolleet, kenestä he vain löytävät jostain henkilötiedot. Tervetuloa joukkoon.


    • jotainjärkeetähän

      Vastasyntynyt tuskin uskoo vielä mihinkään opinkappaleisiin tai jumaliin, joten voimme olettaa heidän olevan uskonnottomia. Kun johonkin uskontokuntaan liitetty tai liittynyt luopuu jonain päivänä uskostaan, voimme hyvällä syyllä sanoa hänen palanneen uskonnottomaksi.

    • joo-0

      En ole koskaan ollut muslimi, mutta "Islamiin palaaminen" logiikalla olen siis luopio, joka islamin mukaan tulisi tappaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5564
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1967
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      56
      1704
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe