Vein sydämesi

Kukistajasi

Siihen ei ole kukaan toinen aikaisemmin pystynyt, eikä tule pystymään. Ajattelit ehkä että olet voittamaton, mutta minussa kohtaat voittajasi. Ihan turha syyllistää siitä, että se nousee päähän. Eihän sitä voi välttää.
Saat tasoitusta sillä, että käytät hyväksesi sitä pientä pehmeää kohtaa, jonka teet mun panssariin. Onneksi et tarkkaan tiedä missä se on, ja voin hämäämällä puolustautua naisellista oveluuttasi vastaan. Kaikesta huolimatta olen voittajasi, aina.

29

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hsukotuttaajo

      Heikko kohtasi on pieni penis. Kaikki sen tietää. Ketään kiinnosta sun mielen luomat pelikuviot täällä, pohtiamies (?)

      • kukamitämissä---

        Veikkasin myös pohtiaa mutta pakka meni sekasin , muitakin on "tunnistettu" viestin kirjottajiksi, on tää niin hullu paikka hahahaaa


    • klo13

      Rakastan. Jos hän haluaa satuttaa, se kestän. Minulla on kyky luoda uutta, kenties luon itselleni uuden sydämen. En vielä. Ei ole sen aika.

    • ainiaan

      On kuin minulle ois kirjoitettu.eräs tosiaan vei sydämmeni jota kukaan muu ei ole pystynyt.mutta en ehkä tiedä missä on hänen heikko kohta mutta useasti se on vanhemmat.tai perhe.hän kuitenkin on rapu horoskoopiltaan .ja hän on hyvä lämmin ja sydämellinen ihminen.

    • hullunasinuun100

      Muut kuin sinä, eivät ajattele olevansa voittajia (kaikessa).
      Siinä sitä pehmeää kohtaasi.

    • ulkopuolelta

      Kukistaja kuulostaa vähän narsistiselta. Toisaalta on kyllä hyvä tietää mitä haluaa.

      • Atäälläheihei

        Ar..han siellä kiusaa taas naisia, huom monikko


      • Atäälläheihei

        Ar..han siellä kiusaa taas naisia, huom monikko.


      • Muakaan

        ei vakuuta tällaiset. Jättäisi jo eräs rauhaan, jos mun perään huhuilee.


    • vaalea_paahto

      Mun täytyy sanoa, että en ota kantaa...toivottavasti ei minulle. En oikein osaa käsitellä
      tunne elämässä "kukistaja ja voittaja" sanastoa.
      Mielummin vaan rukkasten tai hyvää päivää, :)

    • lukijaihmeissään

      Ensin viet sydämen ja sen jälkeen teet aiheesta pilkkaviestin. Eikö sulla ole sydäntä ja sen takia otit sen toiselta?

    • TsotTsotTsot

      Tää on nainen sun ite kyhäämä provo. Senki kettu.

      • TurhanPäiväistä

        Sustakaan ei varmaan ole kukaan kiinnostunut.


      • TsotTsotTsot
        TurhanPäiväistä kirjoitti:

        Sustakaan ei varmaan ole kukaan kiinnostunut.

        Uhh, toi katkeruuden määrä mikä kommenteistasi tihkuu :D


      • TsotTsotTsot
        TurhanPäiväistä kirjoitti:

        Sustakaan ei varmaan ole kukaan kiinnostunut.

        Niin ja mulle kyllä riittää, et yks ainoa ja oikea ihminen on kiinnostunut.


      • ihmettelen
        TsotTsotTsot kirjoitti:

        Uhh, toi katkeruuden määrä mikä kommenteistasi tihkuu :D

        En oo toi kelle vastasit mutta jos huomaat että jollain paha mieli, miksi pilkkaat ja naurat häntä? Lapsellista ja typerää.


      • tsemppiä
        TsotTsotTsot kirjoitti:

        Niin ja mulle kyllä riittää, et yks ainoa ja oikea ihminen on kiinnostunut.

        Sulla on hyvä linja, pidä toi. :) Älä välitä ton miehen pilkasta, se on hukassa itsensä kanssa ja tarvii vielä kasvaa aikuiseksi ja opetella huomioimaan muita.


      • TsotTsotTsot
        ihmettelen kirjoitti:

        En oo toi kelle vastasit mutta jos huomaat että jollain paha mieli, miksi pilkkaat ja naurat häntä? Lapsellista ja typerää.

        Kommentti oli typerä ja sai minut huvittumaan. Sorisori.


      • TsotTsotTsot
        tsemppiä kirjoitti:

        Sulla on hyvä linja, pidä toi. :) Älä välitä ton miehen pilkasta, se on hukassa itsensä kanssa ja tarvii vielä kasvaa aikuiseksi ja opetella huomioimaan muita.

        Olen mies. En tiiä mitä sukupuolta kommentoija jolle vastasin edustaa.


      • tsemppiäkaikille
        tsemppiä kirjoitti:

        Sulla on hyvä linja, pidä toi. :) Älä välitä ton miehen pilkasta, se on hukassa itsensä kanssa ja tarvii vielä kasvaa aikuiseksi ja opetella huomioimaan muita.

        Luin viestit sekasin ja letin että vastaaja oli se toinen, eli mun pitäs nyt sitten sanoa sille kenelle vastasit että se ei välittäisi sun pilkasta. :D


    • OtanjaAnnanmyös

      Voimaa on tosiaan ja sitä saa, mitä pyytää? Mitäpä tässä pyytelemään, kun ottaa vaan.

      • narsissimus

        Tuo on juuri se asenne, minkä omaavia tyyppejä kaihtaa jokainen vähänkään tolkumpi ja fiksumpi nainen. Nämä tunnistaa jo kaukaa. Tällaiset ottajat ja antajat leijukoon omissa sfääveissään.


      • valaisevähän
        narsissimus kirjoitti:

        Tuo on juuri se asenne, minkä omaavia tyyppejä kaihtaa jokainen vähänkään tolkumpi ja fiksumpi nainen. Nämä tunnistaa jo kaukaa. Tällaiset ottajat ja antajat leijukoon omissa sfääveissään.

        Ihan uteliaisuudesta, kerroppa miten sinä määrittelet kuka on narsisti ja kuka ei?


    • Päänahkani

      Roikkuu jo vyötärölläsi ! Mitä/ miten vielä haluaisit minua nöyryyttää ? Ole tyytyväinen itseesi , kampesit todellakin ja olet voittosi ansainnut. Nautiskele !

    • menelääkäriin

      Täällähän ne kaikki sydänten voittajat on, katkerina itkemässä ja bittiavaruuteen huutamassa.

    • Juushulle

      Joo ei pääse itseihailusi unohtumaan meiltä palstalaisilta,ihan ite hoidat sen homman .Kirjoititko peilin eessä tämänkin :)) Voitais porukalla ostaa pohtialle oma "meikkipeili" ,vois kesken päivää tarkistaa sielunsa ihanuuden .

      • Atäälläheihei

        Repesin kun luin, oikein sille paskalle..


    • Kukistajat

      hah! Mua ei mitään kukisteta ainakaan -

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      35
      3013
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      96
      2138
    3. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      110
      1527
    4. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      9
      1429
    5. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      100
      1292
    6. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1259
    7. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      79
      1226
    8. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      12
      1099
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      42
      1034
    10. Taas yksi persuämmä sekosi

      Kun lapsilla oli korona-aikana kirkossa hengityssuojaiet käytössä. Persuämmä piti asiaa lasten pahoinpitelynä. https://
      Maailman menoa
      222
      862
    Aihe