Rannekellofetissi

Rannekellofetissi

Etsin tässä tuota vanhaa keskustelua ja se oli sitten suljettu, harmi.
Eilinen oli hyvä päivä, baari kierroksella tuli nähtyä hyvän näköisiä kelloja :). Harmi vaan että aihe on sen verran outo, että keskustelun avaaminen siitä aiheuttaa enemmän negatiivisia kuin positiivisia ajatuksia. Ei luulisi ketään haittaavan että kiihoittuu rannekelloista.

72

3621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GShock

      Mua ei haittaa ainakaan. Sporttikello ranteessa ajaa veren kummasti lantioon... :)

    • JensA

      Kyllä rannekelloista joskus voi olla ihan kiinnostava keskustella.
      Noin vuosi sitten tapasin nainen uimahallissa. Näin kun hän tuli altaaseen beigellä nahkaisella rannekellolla. Hän oli uinut reilut tunnin kun hän tuli ylös altaasta.
      Istun silloin penkillä, hän tuli istumaan minun viereen.
      Katselin hänen kelloa ja hän huomasin sen. Hän sanoi että en ole ensimmäinen joka katsoo sitä täällä uimahallissa.
      Hänen kello oli Guessin missä paljon timantteja. Kysyin häneltä että miten toi kestää 2-3 tuntia täällä. Hän vastasi ihan hyvin, ainoastaan nahka ranneke on saanut vähän tästä.

      Sen keskustelun jälkeen tapasimme muutama kerta kun näin hänet uimahallissa ja nyt olemme ollut yhdessä 10 kuukautta.
      Käymme joka viikko kerran uimahallissa, hän on aina kello ranteessa siellä ;)
      Kotina hänellä on kello ranteessa myös aika usein suihkussa/saunassa ;)

    • oona9

      Teillä on oikea asenne Melissa :)
      Oma mies on myös saanut minut mukaan tähän.
      Aluksi tämä oli vaan ja ainoastaan hänen asia ja hyväksyin sen. Ennen olen aina käyttänyt rannekelloa paitsi suihkussa, nykyään välillä sielläkin. Seksissä molemmilla on aina ollut kello ranteessa.
      Alussa hän tykkäsi aina kosketella itse omalla kellolla seksin aikana. Hänellä oli silloin aika iso rannekello missä nahka ranneke. Hänen mukaan kylmä metalli ja nahka intiimi aluetta vasten tuntuivat hyvältä.
      Itse alkoi tykätä kylmästä kellosta myös aika alku vaiheessa. Omassa kellossa oli myös nahkaranneke ja sen sai myös olla mukana aina välillä.
      Meni yli vuoden että se oli enemmän hänen asia ja olin vaan mukana. En saanut siitä niin paljon irti muuta kun aina omasta mehusta kostea nahkaranneke ja kondomin hajuinen nahkaranneke.
      Olihan se ihan OK välillä kun kello tuoksui mansikalle tai jollain muualle.

      Kun me sitten jätimme kondomin pois tästä tuli ihan eri asia. Vähän enemmän sotkua aina ja paljon enemmän iloa. Minun kello oli melkein aina jossain hänen peniksessä/palleissa kiinni ja hänen minun vaginaa vasten.
      Oli kiva nähdä miten paljon hän tykkäsi siitä aina. Kun hän nautti siitä niin minä myös.
      Minun kello tuoksui aina peniksen hielle ja spermalle seksin jälkeen, hänen kello minun vaginalle.
      Nykyään molemmat nauttii siitä tuoksusta ja että kellot saa vähän kyytiä meidän leikeistä.
      Ostamme toisille rannekelloja aina välillä.
      8 vuoden aikana meillä on mennyt useita kelloja aika huonoon kuntoon mutta se on pieni asia jos molemmat voi nauttia siitä.
      Tällä hetkellä ranteessa on noin 2 kuukautta vanha Guessin kello

      http://www.laatukellot.fi/guess-valkoinen-nahka-o37-mm-p-59869.html

      Nahkassa näkyy jo kulumisen jälkiä meidän harrastuksista.

      • Mahtava_

        juttu :). Täytyy myöntää että olen ihan rehellisesti sanottuna teille kateellinen. Meillä ei vaimo ole innostunut asiasta vaan pitää lähinnä sairaana ajatuksena.


      • WatchGril

        Tämä oli minulle ihan vieras asia vielä vuosi sitten että jollain voi olla fetissi rannekelloille.
        Itse olen aina käyttänyt rannekelloja, metallisia ja sellaisia missä nahkaranneke.

        Aloitin seurustelemaan miehen kanssa noin vuosi sitten. Kävi aika nopeasti ilmi että hän tykkäsi rannekelloista.
        Minulla oli silloin Michael Korsin iso hopean värinen kello joka käytin yötä päivään.
        Kun seksiä tuli peliin mukaan hän tykkäsi kun pidin hänen palleista kiinni jolloin oma kello oli hänen penistä vasten. Ei se nyt minusta mitään kummalista ollut. Aina välillä kun hän sitten tuli spermat tuli suoraan kellon päälle. Samalla kun kävin suihkussa kello sai sit pesun.

        Meni muutama kuukausi ja minulla oli synttärit.
        Sain yllätäin häneltä DKNYn ison rannekellon lahjaksi

        http://www.laatukellot.fi/dkny-chronograph-hopea-nahka-o41-mm-p-28817.html

        Aloitin käyttää sitä kello sen jälkeen. Ensimmäinen kerta kun meillä oli seksiä sen jälkeen minulla oli kello päällä. Mies haluisi taas että pidä palleista kiinni joten nahkaranneke oli hänen peniksen ja minun pillun varten koko ajan. Kysyin saako kääntää kelloa ranteen sisäpuolelle kun rannekkeen kiinnitys hankaa vähän.
        Tunsin saman tien kylmän kellon märän pillua vasten. Tuntui tosi hyvältä ;)
        Kysyin saanko kokeilla laittaa kelloa suoraan pillua vasten. Hän otti peniksen ulos ja hieroin itseäni kellolla.
        Huomasin kun mies tykkäsi siitä ja meni muutama sekuntia niin hän tuli vauhdilla ja koko lasti suoraan minun kellon päälle ja alle ;)
        Oli kyllä niin sotkuista että mutta samalla hauskaa.
        Menimme lopuksi yhdessä suihkuun ja jätin kelloni ranteeseen. Hän sai sit pestä sen ;)

        Siitä päivästä olen aina kiusaillut hänet kellon kanssa, Hän on saanut tehtäväksi pestä sen suihkussa sit :)


      • Anonyymi

        Hei, Oona. Haluaisitko harrastaa seksiä kanssani kello ranteessasi? ;) haluaisin kokea kaiken mitä kerroit yllä.


    • Nyt_on

      rannekello fetissin omaavana mielestäni paras aika vuodesta :).

    • Nikke0106

      Sain lauantaina kokea jotain tosi kiva.
      Oltiin mökillä 4 naista ja 3 miestä. Lauantai päivällä ja illalla tuli syöty ja juotu tosi paljon.
      Joskus kello 22 aikaa lämmitettiin sauna. Ajatus oli että naiset menevät ensin saunaan ja me miehet sen jälkeen. Naiset lähtivät alas saunaan ja me menimme rantaan juomaan kaljaa.
      Sit yksi naisista huusi meille miten olisi seka sauna?
      Ennen on saunottu kaikki yhdessä kännissä joten miksi ei nyt taas.
      Menimme saunalle ja siellä naiset olivat jo sauna lauteella alasti.
      Menin istumaan vaimon viereen ja totesi että hänellä oli hänen Michael Kors rannekello ranteessa. Katson vähän ympäri ja huomasin että neljä naista saunassa ja neljä kelloa myös ;)
      Kaikki enemmän tai vähemmän humalassa joten ei muistanut ottaa kelloa pois.
      Vaimolla iso metallinen kello, toisella Espritin Pico pieni metalli, kolmannella Axcentin Broadbandin iso valkoinen nahka ja neljännellä pieni DKNYn kello missä myös valkoinen nahka ranneke.
      Meinasi tulla teltta pystyssä vaikka ei housuja ollut edes.
      Käytiin sit uimassa ja takaisin saunaan varmasti 10 kertaa. Joskus 3 aikaa yöllä kysyin vaimon kaverilta jolla oli Axcentin kello paljonko kello. Hän oli ajj ups minulla on kello jäänyt ranteeseen ;) Kello on 3.
      Saunottiin vielä tunti ja 4 aikaa mentiin nukkumaan.
      Kaikki sammui aika nopeasti.
      Aamulla kysyin miten teidän kellot selvisi eilisestä. Kaikki oli vaan että näköjään ihan hyvin. Vähän nahkat olivat kärsineet vedestä ja mudasta kun rannassa joutuu kahlata mudassa 15 metriä.
      Hän jolla oli Axcentin rannekello nahkassa oli vielä muta ja kellon ja rannekkeen välillä oli kerros muta.
      Hän otti sen ranteesta ja otti vähän rätillä sen yli ja jätti sen pöydälle kun he menivät ulos.
      Katselin hänen kelloa ja nahka oli ihan tumma sisäpuolelta ja ulkopuolella vähän kulunut. Nahka haisi tosi pahasti hielle, mudalle ja kalalle.
      Kaikki jäi vielä maanantaiksi mökille ja sunnuntai illalla tuli taas saunottu. Kaikki neljä naista taas saunassa rannekellojen kanssa ;)
      Kysyin miksi teillä on taas kellot ranteessa. Sain vastaukseksi että taisitte tykätä kun meillä on kellot mukana saunassa ja samalla niitä saa pesty.

      Toivottavasti tällaisia hetkiä tule enemmän ;)

    • deebsyli

      Rannekello, etenkin vahvalla, muodokkaalla naisella on seksiväline (tai korrektisti ottaen seksiasu/koriste). Meillä vaan ei ole tapana puhua kulttuurissa tästä arasta asiasta suoraan, koska rannekello järkeistetään suoraan välineeksi, josta katsotaan vain kellonaikaa. Eivät monet naiset kuitenkaan pue rannekelloja sitä varten, että voisivat katsoa siitä aikaa. Eivätkä monet miehetkään.

      • Hyvä_kommentti

        Olen samaa mieltä asiasta. Kyllä rannekello on seksiasuste parhaasta päästä. Ei voi tietenkään yleistää kaikkien kohdalla mutta uskon, että osa ei kelloa ranteeseen ajan katsomista varten laita. No ei se mua haittaa, mulla on rannekellofetissi :).


      • deebsyli
        Hyvä_kommentti kirjoitti:

        Olen samaa mieltä asiasta. Kyllä rannekello on seksiasuste parhaasta päästä. Ei voi tietenkään yleistää kaikkien kohdalla mutta uskon, että osa ei kelloa ranteeseen ajan katsomista varten laita. No ei se mua haittaa, mulla on rannekellofetissi :).

        Kyllä jos muija vetää litsarin se on paras rannekellon kanssa. :)


      • Hyvä_kommentti

        Juuri näin :). Parempi rannekello kädessä.


      • deebsyli
        Hyvä_kommentti kirjoitti:

        Juuri näin :). Parempi rannekello kädessä.

        Ootkos huomannut, miten kaikkialta pursuaa jalkafetissiä? Käsifetissiä ehkä 1%. Mielenkiintoista, miten ero voi olla noin suuri. Ihmiset varmasti ovat jotenkin jumittuneet sinne maan pinnalle, hih :)


      • Hyvä_kommentti

        Kyllä tosiaan on jalkapuoli on voitolla. Itse on jäävi ottamaan kantaa kun taitaa olla myös toi kenkä fetissi myös hahhah :).


      • deebsyli
        Hyvä_kommentti kirjoitti:

        Kyllä tosiaan on jalkapuoli on voitolla. Itse on jäävi ottamaan kantaa kun taitaa olla myös toi kenkä fetissi myös hahhah :).

        Mullakin. Mutta miksi jako 99/1 tässä on jotain hyvin hämärää käden ja jalan seks. arvostuksen suhteen. ET:t voisivat auttaa...


      • Vanhassa-vara-parempi
        deebsyli kirjoitti:

        Mullakin. Mutta miksi jako 99/1 tässä on jotain hyvin hämärää käden ja jalan seks. arvostuksen suhteen. ET:t voisivat auttaa...

        Miksi se eläkelääislehti?


      • Hyvä_kommentti
        deebsyli kirjoitti:

        Mullakin. Mutta miksi jako 99/1 tässä on jotain hyvin hämärää käden ja jalan seks. arvostuksen suhteen. ET:t voisivat auttaa...

        Eipä ole mulla tuohon vastausta mut kyllä toi suhde on vahvasti Jalka fetissi en puolella. Rannekellofetissi on taas joitakin prosentin osia jalkafetissiin verrattuna. Hyvän näköisiä rannekelloja näkyy kyllä enemmän kuin hyvän näköisiä kenkiä. Joten rannekellojen "bongaaminen" on helpompaa kuin kenkien :).


      • deebsyli

        Ehkä elämme suljetussa järjestelmässä, jossa naisen kädestä kiihottuu liikaa ja siksi ohjataaan katsomaan jalkoja. Jotain hyvin hyvin hämärää tässä on. Ilmeisesti joku koodaus estää kiihottumasta naisen kädestä.


    • Tänään_

      oli ihan loistava päivä :). Paljon hyvän näköisiä kelloja.

      • löölykuahanenprcceen

        Kiihottaako käkikello jalkovälissä kuormaliinoilla sidottuna savusaunassa ...........komee kello


    • kellofetissi

      Minäkin tykkään jos naisella on miesten rannekello. Tai joku isokokoinen. Korsilla on joku todella iso kello, olen miettinyt miltä se näyttäisi naisen kapeassa ranteessa. Kiihotun kelloista jo kun näen niitä, sängyssä ei ole vielä kukaan käyttänyt minun kanssa.

    • Vioria

      Sain tuon Tissot kellon mieheltä viime jouluna. Vaihdoin kelloa saman tien tähän uutteen, entinen oli Leijonan siro metallin värinen. Huomasin saman tien miten paljon hän tykkäsi siitä että pidin sen.

      Joulupäivänä käytiin tuttavien luo ja tuntiin kotiin aika myöhään. Riisuimme toisten vaatteet ja päädyimme sänkyyn sit. Ainot mitä minulla oli päällä oli minun uusi rannekello.
      Tein saman hänelle, kaikki muut vaatteet pois paitsi hänen rannekello ;)

      Tuli harrastettu seksiä ja hän oli niin iso/kova alusta asti. Välillä oli pakko antaa käsihommia kun alkoi sattua alhaalla välissä. Ihan lopussa kun annoin käsihommia kello osui hänen penikseen ja hän oli ihan: ohhh, sun kylmä kello tuntui hyvältä penistä vasten.
      Vedin kellolla vähän hänen penistä pitkin. Sit hän otti kiinni kellon ympäri ranteesta ja vedin vähän kovemmin. Meni ehkä 30 sekuntia niin näin että nyt hän tule. Hän ote oli kova ja minun kelloni oli suoraan terskan edessä kun hän tuli ja paljon. Tuntui vaan kun lämmin sperma purkautui kellon päälle ja alle kun hän vielä vähän hieroi.
      Kun nostin käden ylös ja näin kelloni. Koko kello ja nahkaranneke oli niin sotkuinen ja märkä. Totesin vaan oho ja laski sen takaisen hänen säärien väliin sotkuun. Sanoin hänelle katso nyt minun hieno kello, se on ihan sotkussa sinusta. Olin itse niin märkä jalkojen välissä niin sanoin hänelle että nyt on sinun kellon vuoro. Haluan tuntea sen myös tuolla alhaalla.
      Hänellä oli noin kuukauden vanha Tissot rannekello missä vaalean ruskea nahkaranneke ja hinta lappu oli sillin jotain 900€. Otin hänen kellosta kiinni ja painoin sen minun jalkojen väliin.
      Hänen reaktio oli: OHO nyt on märkää, mitäs kello tykkää tästä.
      Pidin hänen ranne ja kello tiukasti jalkojen välissä yli 15 minuuttia. Kun hän sit otti sen pois sieltä ranneke oli tumman ruskea.
      Nukuimme sit kellot sotkuisena ranteessa ja aamulla kun heräsin oma uusi Tissot kello oli ihan liimaantunut kiinni ranteeseen ja valkoinen nahka vähän keltasävyinen. Nahka ranneke siinä tuoksui tosi paljon spermalle.
      Kääntyi ja katsoi miehen kelloa. Nahkassa oli tummia jälkiä minun mehusta ja sen lisäksi hänen nahka ranneke oli ihan kiiltävä.
      Nyt yhdeksän kuukauden aikana olen kiusannut hänet aika monta kerta kellon kanssa. Jonkun verran jälkiä nahka on saanut.
      Eniten jälkiä hänen kello on saanut kun hän kerran oli niin innoissa seksin jälkeen hämärässä huoneessa. En muistanut kuukautiset olivat menossa (päivä 2) ja kun kaikki oli sekoitettu ja hänen hieno kello kävi siellä.
      Siitä lähtien hänen nahkassa on aina ollut jälkiä mitkä ei lähde pois.

    • Boysy

      Rannekellofetissi on sellainen aihe mistä harvoin keskustellaan mutta jos löytää joku kenen kanssa sen voi jakaa keskustelusta voi tulla aika kiva.

      Aloitti seurustelemaan naisen kanssa noin pari vuotta sitten. Noin 7 kk jälkeen hän muutti minun luo asumaan.
      Kun hänellä oli syntymäpäivä keväällä ostin hänelle Daniel Wellingtonin rannekello.

      https://www.danielwellington.com/fi/classy-st-mawes

      Hän rakastui siihen saman tien. Kello on ollut ranteessa aamusta iltaan siitä lähtien usein myös öisin.
      Kello näyttää niin hyvältä hänen ranteessa ja hän tietää että tykkään siitä :)

      Usein kun istumme sohvassa kotona hän laittaa käsi minun ympäri niin että hänen kello tule melkein naaman eteen. Haistelen sitä ja annan sille märän pusun ja hän lähtee käyntiin. Usein sen jälkeen tule harrastettu vähän seksiä. Välillä silloin hänen kello on ollut osa meidän leikkejä :)

      Seksin jälkeen hän on ottanut hikisen/sotkuinen kello pois ja mennyt suihkuun. Suihkun jälkeen kello ranteeseen taas. Usein tule keskustelut hänen kellosta sit ja molemmat ovat mukana.

      Toinen asia mistä tykkää on aina kun tullaan baarista kotiin ja vähän humalassa tullut harrastettu seksiä.
      Melkein aina silloin seksiä harrastettu suihkussa. Silloin hänellä jää aina rannekello ranteessa.
      On ollut niin seksikästä katsoa hänen kelloa suihkussa. Nahka menee siitä ihan tummaksi.
      Melkein aina hän on antanut käsihommia kun olen tullut niin että spermat on valunut kellon yli vaan.
      Lopulta nopea suihku vielä ja sänkyyn nukkumaan.
      Aamulla on mielenkiintoista katsoa missä kunnossa hänen kello on ranteessa.
      Yleensä nahkassa on tosi hyvä tuoksu parfyymistä mutta usein seksin/suihkuseksin jälkeen nahka haisee ihan hapanneelta sekä nahkan alla yleensä limaista tai kuivunutta spermaa.
      Yllättävän hyvin kello on kestänyt. Ei juuri mitään jälkiä kellossa eikä nahkaranteessa vaikka hänellä on kello ranteessa joka paikassa melkein

      • Rannekellofetissi

        Mahtavaa että joillain on asiat näin hyvällä mallilla :). Toivottavasti itselläkin olisi asiat näin hyvin jossain vaiheessa.


      • Boysy

        Pitää vaan keskustella vaimon/tyttöystävän kanssa asiasta ;)
        Voit ehdottaa että ostat hänelle rannekellon tai uuden jos vanha saa jotain teidän leikeistä.

        Meille keskustelu alkoi aika luonnollisesti ja sanoin mistä tykkään. Hänen reaktio oli ensin vähä että täh, hmm. Pitkän keskustelun jälkeen kun menimme nukkuman hän tuli sänkyyn ainoastaan kello ranteessa.
        Tuli harrastettu seksiä ja tunsin hänen kelloa useita kertoja penistä vasten. Sain haistella hyvän tuoksuista nahkaranneketta. Kun tulin hänen sisällä hän oli ihan rentoutunut. Sperma alkoi sit valua ulos kun vedin peniksen ulos. Hän otti otteen peniksestä kädellä ja työnsi sen sisään takaisin. Tunsin vaan kun sperma puristui ulos ja molemmat ihan sotkuisia alhaalla. Hän otti otteen palleista niin penis pysyi sisällä hyvin. Tunsin hänen kello penistä vasten. Ilo mahtava tunne kun tiesin että hänen kello on vaan muutama päivä vanha ja nyt ihan sotkussa.
        15 minuutin päästä kun hän sit päästi irti ja nosti käden ylös koko hänen rannekello oli ihan spermassa ja tummentunut.
        Hänen ensimmäinen kommentti oli jotain että: katso minun kelloa nyt, sait sen ihan sotkuiseksi ;)
        Hän nuolaisi spermat pois nahkaranteesta ja minä sain pyyhkiä suurin osa spermasta meidän jalkojen välistä.
        Keskustelimme vielä varmasti puolisen tuntia ennen kun nukahdimme. Koko keskustelun aikana tunsin kun hän piti käsi minun jalkojen välissä niin että kello oli tiukasti puristuksessa vielä vähän sotkussa.

        Aamulla kun heräsin katsoin hänen rannekelloa. Nahkarannekkeen päällä oli sellainen kerros kuivunutta spermaa, rannekkeen ja kellon alla oli vielä ihan limaista spermaa.
        Hän lähti sitten töihin kello sellaisena. Illalla kun hän tuli kotiin kysyin miten kello voi.
        Hän näytti sen. Joka paikassa kuivunutta spermaa ;)

        Siitä päivästä lähtien hänen rannekello on aina ollut mukana. Viimeksi eilen ;)


      • Rannekellofetissi

        Keskusteltu on ja ei ole lämmennyt asialle :/. Harmi että hän ei ymmärrä asiaa. Pitää minua tässä suhteesa epänormaallinna. Suvaitsen kuitenkin asioita jotka hänelle tärkeitä (vaikka en niitä itse "ymmärrä"). Joten en tunne olevani tasavertaisessa asemassa. Eläämä on.


    • Boysy

      Saitko täysin kielteinen vastaus häneltä?
      Ehdota hänelle että ostat hänelle uuden rannekellon tai sit käyt ostamassa kun teillä on joku tärkeä päivä.

      Luin itse kerran yhdestä joka oli saanut kielteisen vastauksen. Hän oli sit ostanut vaimolle hienon rannekellon missä nahkaranneke syntymäpäivälahjaksi.
      Hänen vaimo oli ollut niin iloinen uudesta kelloista ja laittoi sen ranteeseen saman tien.
      Illalla illallisen jälkeen he olivat päätyneet sänkyyn harrastamaan seksiä. Mies oli riisunut vaimon vaatteet ja jättänyt hänen kello ja korut päälle. Seksistä oli tullut sotkuista ja hikistä. Mies oli lopuksi onnistunut laukoa vaimon kellon nahkarannekkeen päälle.
      Molemmat jäivät sänkyyn sit vähän aikaa makaamaan kunnes mies sanoi että mennään suihkuun.
      Mies otti hänen vaimon kädestä kiinni ja ne menivät yhdessä suihkuun
      Hänen vaimo ei muistanut kelloa ollenkaan. Suihkussa oli sitten vielä harrastettu seksiä ja lopuksi he olivat päätyneet heidän kylpyammeeseen melkein tunniksi kuplien seassa.
      Kun ne nousivat ammeesta hänen vaimo oli huomannut kellon. Ensimmäinen huoli oli toimiiko se vielä. Toimii. Toinen oli miten nahka oli ottanut suihkun tunti kylpyammeessa. Koko paketti oli ihan hyvässä kunnossa vielä. Hänen vaimo oli lukenut kellon käyttöohje sit ja siinä oli sanottu että kello kestää vettä 100m- Suihku, uinti. Toisessa lauseessa oli että jos kellossa on nahkaranneke sen tulisi aina antaa kuivia ranteessa.
      Kun he menivät takaisin sänkyyn hänen vaimo tuli kello ranteessa nukkumaan. Hän oli laittanut käsi miehen jalkojen väliin niin että kello oli penistä vasten ja nukahtanut niin sit.
      Siitä päivästä hänen vaimolla oli aika tullut sänkyyn kello ranteessa ja yleensä vielä nukkunut sen kanssa.

      • hyvä_että

        joillakin homma toimii :). Kyllä minulle tuli hyvinkin selväksi että unohda koko juttu, valitettavasti.


    • KäsiKorkomies

      Tämä on mielenkiintoinen aihe ja itsekin aikanaan harmittelin, kun edellinen aihetta koskeva keskustelu suljettiin. Kiva, että nyt taas jotain eloa tällä saralla. Tähän liittyen, onko kenelläkään tiedossa mitään sivustoa tai foorumia, jossa aiheeseen liittyviä kuvia tai videoita löytyisi? Fetissipalstoilla näille ei yleensä omaa "kanavaa" ole ja käsifetissikin yleensä on kynsiaiheista (tosin tykkään niistäkin ja tavallaan kuuluvat samaan näiden kellojen kanssa:))..

      • kukkh

        Naisen käsi on seksuaalisesti arka puheenaihe. Ei tänä päivänä oikein ymmärretä kun sanotaaan, että haluan katsella sormiasi, kämmentäsi ja sormuksiasi, korujasi, kelloasi.Vähemmän noloa puhua buutseista, jaloista ja kynsistä jotka on brutaalimpia ja primitiivisempiä. Onhan toki niinkin että kauniita käsiä, siis oikein linjakkaita sellaisia ei ole kaikilla naisilla. Monien naisilla kädet ovat vaan sellaiset läpyskät tai kauhat, joissa ei ole vietteleviä linjoja, kohoumia tai yksityiskohtia. Mutta kauniissa käsissä naisella on kuitenkin paljon valtaa. Sosiaalisessa elämässä muodokkaat kädet on naiselle käyntikortti, mistä harvemmin puhutaan ääneen ja käsiä myös laitetaan paljon. Seksuaalinen pelaaminen naisten käsillä on siksi ehkä vähän arka asia, että niiden merkityksestä ei muutenkaan puhuta juuri mitään tai ole ehkä sopivaa puhua.


      • Mielenkiintoinen_

        näkökanta ja pitää varmasti paikkansa. Totta että on helpompaa puhua niistä asioista, jotka ovat "normaaleja" kiihottumisen kohteita.


    • htrhrh5h

      Käkikello on paljon kiihottavampi. Etenkin ne ketjuissa roikkuvat punnukset, aah aah

    • Aivan_mieletön

      juttu, ostin itselleni naisten rannekellon ja ihan huikea orgasmi taattu :). Suosittelen.

    • Lotta88

      Jos oma mies ehdottaisi tai saisi jotain irti siitä niin siitä vaan. Omistan pari rannekelloja. Molemmissa nahkaiset rannekkeet, toisessa ruskea ja toisessa valkoinen.
      Molemmat ovat olleet ranteessa seksin aikana ja joskus myös kun ollaan päädytty suihkuun tai jopa saunaan.
      Monta kertaa meidän touhuissa kellon päälle on valunut spermaa ja muuta. Se ei minua ole haitannut, usein vaan nuolinut sitä pois.

      • mahtava_asenne

        juuri näin. Eihän se ole keltään pois jos toinen tykkää. Itse saan osan nautinnosta kun näen että toinen nauttii.


      • Anonyymi

        Hei, Lotta! Haluaisitko harrastaa seksiä kanssani kello ranteessasi? ;)


    • Joulu_tulee

      ja meinasin pukinkonttiin laittaa rannekellon. Siitä on iloa molemmille :).

    • Mika_w

      Nean ajatus oli mahtava. Olisi mahtava saada vaimolta rannekellon lahjaksi sillä tavalla.
      Menkat ja valkoinen nahkaranneke ei oikein sovi yhteen, toinen asia on jos haluat vähän jälkiä siihen niin.

      Vaimolla oli muutama vuosi sitten kello missä valkoinen nahka ranneke. Baari illan jälkeen tuli harrastettu seksiä ja hänellä oli päivä numero 2 menossa. Hän ohjasi minun penistä ja piti palleista kiinni suurin osa seksistä. Sammuimme sit melkein heti. Aamulla kun heräsin 5cm nenästä oli punaruskea rannekellon ranne.
      Valkoinen nahka ranneke oli saanut vähän osumia.
      Hän tuli suihkeen kello ranteessa ja pesi sen mutta ei ne menkat siitä irronneet koskaan kokonaan.

      Jos saisin vaimolta rannekellon joululahjaksi tuolla tavalla olisin onnellinen. Menkat eivät haittaisi yhtään jos nahka olisi esim. ruskea. Olisi hauska ja intiimistä muistutella missä kello on ollut.

    • Nea_G

      Metalli kestäisi paremmin mutta nyt kun on nahkasta kyse.
      Metalli hihnainen kello menisi hyvin vaginassa vaikka olisi pahimmat menkat menossa.

      Musta tai ruskea nahkaranneke myös toimisi paremmin kun valkoinen menkassa :)

    • Virkku7

      Onko rannekelloja annettu/saatu joululahjoiksi?
      Jos on, onko niistä ollut mitään kiva?

    • Vellu-W

      Vaimolle tuli annettu kunnon 2000-luvun alussa muodissa ollut Axcent Broadband rannekellon.
      Hänellä on ollut niitä varmasti 5-6 vuosien aikana ja edellinen meni rikki marraskuussa kun lukko petti ja kello meni pesukoneeseen liinavaateiden kanssa hänen työpaikalla (95 astetta ja pari tunnin ohjelmalle).
      Hänen kello toimi vielä noin viikko sen jälkeen kunnes yksi aamu se oli pysähtynyt.

      Nyt vaimolle tuli ostettu uusi missä valkoinen nahka ranneke. Hän rakastui siihen saman tien taas.
      Hän käyttää sitä 24/7, ainoa hetki kun kello ei ole hänellä ranteessa on illalla suihkussa. Nukkumaan mentäessä kello on taas ranteessa.

      Minulle ei sinänsä ole rannekello fetissi mutta on hauska katsoa hänen kelloa kyllä.
      Nyt tällä ja pari edellisillä on ollut valkoinen nahkaranneke. On hauska katsoa kun valkoinen nahkaa likaantuu ajan myötä. Entinen oli aika harmaan näköinen ennen kuin se meni pesukoneeseen mukaan ;)

      Toinen kiva asia on kun niissä on aika leveä nahkaranneke niin nahka alkaa tuoksua/haisemaan kivasti melkein saman tien :)

    • Haluaisiko joku kokeilla "kelloseksiä" Aina unelmoinut että naisella olisi kello ja sitä saisi välillä nuolla. Iällä ei ole väliä.

    • Emeli91

      Onko tämä rannekello fetissi enemmän miesten asia vai myös naisten?

      Olen ollut sinkkuna nyt 4 vuotta ja välillä viettänyt yhdenillanjuttuja tai korkeastaan parin viikon ”seurusteluja” sen aikana sillä ajalla.

      Neljän vuoden aikana olen törmännyt lukuisiin miehen jotka kommentoinut minun rannekelloja baarissa ja ”jatkoilla”.

      Ei ole koskaan riisunut korut/rannekello nukkumaan mentäessä, niin en ota niitä pois seksiä harrastaessakaan. Käytän pieniä korvakoruja, kaulakoru, harvoin rannekoru muu kun rannekello, pari sormusta ja rannekello.

      Päivitän yli vuoden on ranteessa ollut Guessin kello:

      https://www.kultatahti.fi/tuote/guess-rannekello-little-party-girl-w60006l1/W60006L1/

      Ei ihan kun uusi enää mutta hyvässä kunnossa vielä. Muutamia pieniä naarmuja on tullut lasiin ja nahka hieman kulunut sekä värjääntynyt ja saanut pikkasen hapan haju.

      Viime kesänä ihastuin erään mieheen ja tapasimme päivittäin pari viikkoa. Huomasin että hän tykkäsi kosketella minun kelloa kun istuimme esim. sohvassa. Tuli harrastettu seksiä aika monta kertaa ja aina hän hipplasi ja haistoi minun kelloa kun se oli ranteessa. Muutama kerta meidän puuhissa kun olin ihan märkä vedin kellolla märkää pillua yli niin että nahkaranneke meni ihan märäksi. Laitoin sit kelloni suoraan hänen nenään alle ja annoin hänet tuoksua sitä. Hän alkoi imeä kelloa silloin joka teki minusta vielä kosteampi. Oli mahtava seksi. Tein sama kellon kassa muutama kerta. Nahka tuoksui tosi paljon pillu mehulle sen kerran jälkeen.

      Viime lauantaina baari illan jälkeen päädyin yhden miehen kanssa hänelle. Tuli juotu muutama ja harrastettu vähän seksiä. Kesken meidän touhut hän alkoi koskettelemaan minun kelloa ja haistatteli sitä.
      Kysyin häneltä tykkäätkö minun rannekellosta? Sain vastaukseksi: Sinun kello on aika seksikäs ranteessa ja tuoksuu hyvälle. Tein sanat kun kesällä ja vedin muutama kerta märän pillun yli kellolla sekä vielä vähän hänen penistä vasten ja laittoi sen hänen nenän eteen. Hän meni ihan sekaisin siitä ja penis kovaksi ja isoksi. Jatkoimme varmasti vartti vielä. Otin sit kortsun pois ja annoin hänelle käsityötä oikealla kädellä ja vasemmalla palleista kiinni kun makasin selällä ja hän oli minun päällä.
      Ei mennyt kauan niin hän tuli. Otin otteen molemmilla käsillä hänen peniksestä ja jatkoin. Osa spermasta lensi minun mahalle, osa pursui hitaasti ulos ja valui vasenta rannetta pitkin kellon yli/ali. Lopulta laskin vaan käden mahalle ja totesimme molemmat että oli mahtavaa. Levitin spermat kädellä mahan yli niin että kello oli täysin sotkussa.
      Hän näki minun kello ja sanoi: Meni vähän sotkuiseksi toi sinun hieno kello. Sanoin vaan ei se haittaa ja laskin kellon suoraan hänen terskaa vasten. Tunsin kun hänestä vielä valui spermaa kellon rannekkeen alle.

      Otin kello pois ja menimme suihkuun.
      Suihkun jälkeen menimme nukkumaan.
      Aamulla kun heräsin otin kellon yöpöydästä ja laitoin sen ranteeseen. Nahka oli tosi jäykkä. Makasimme vielä tunnin sängyssä ja hän kysyi ujosti miten kellolle kävi yöllä. Sanoin vaan ihan hyvin mutta on siinä nahkassa nyt paljon kuivunutta spermaa.
      Tuoksuu ihan kivalle kyllä mutta….

      Kello on nyt ollut ranteessa siitä lähtien, ainoat hetket kun olen ottanut sen pois on suihkussa.

      Huomenna taas deitille hänen kanssa :)

    • Jenni-92

      En tiedä onko tämä enemmän naisten vai miesten asia.
      Minusta minulla on ollut rannekello fetissi kohta 15 vuotta. Sain ensimmäinen rannekello kun täytin 10v ja siitä päivästä lähtien olen käyttänyt ja tykkään vaihdella rannekelloa aika paljon. Ei ollut mitenkään seksiin liittyvä asia ennen kun aloitin seurustelemaan nykyisen miehen kanssa.
      Hän tykkää kun minulla on rannekellot ranteessa yötä päivään. Hän on monta kerta sanonut että hänelle on rannekellofetissin minuun kelloihin.
      Lämpenee itse hirveästä aina kun hän sanoo.

      Olen saanut häneltä 6 kpl kelloja 4 vuoden aikana.

      Pari metallirannekkeella (Pieni Leijonan ja ison Michael Kors )
      Muut neljä ovat olleet nahkarannekkeella (DKNY, Guess, D&G ja Tissot)

      Leijona ja Michal Kors kellot ovat ranteessa koko ajan kun käytän niitä. Muut missä nahkaranneke otan yleensä pois suihkun tai saunaan yhteydessä.

      Sängyssä kello on aina ranteessa. Petipuuhissa kello on aika usein osa meidän touhuja.
      Hän nauttii = minäkin nauttii. Kun hän välillä ostaa uusia kelloja minulle voin minä vähän uhrautua niitä.

      DKNY ja D&G kelloista on ollut aika paljon iloa. Ne ovat aika pieniä (kellon taulu noin 2cm, nahkaranneke vähän alle). Ne kellot toimivat loistavasti penisrenkaana.
      Hän oli saanut idean jostain nettisivuilta ja sen jälkeen sitä on hullut harrastettu varmasti lähes 100 kertaa. Molempien kellojen nahkarannekkeet tuoksuvat todella paljon intiimi hommille. Molemmissa valkoiset nahkarannekkeet ja ne ovat vähän keltaharmaa sävyiset.

      Lauantaina ennen saunaa tuli rakasteltu vähän. Siirrymme saunaan jatkamaan kesken kaiken. Minulle jäi Michael Kors kello ranteeseen. Annoin hänelle käsihommia lopussa niin että sperma vaan valui kellon päälle. Helppo puhdistaa suihkulla sitten vaan ja jatkaa saunomista kello ranteessa.
      Kyseinen kellon on mukana joka toinen viikko uimahallissa pari tuntia joten pitäisi kestää.

      • Ei_huono_

        vaihtoehto penisrenkaaksi ;).


    • Kevättärinnassa_

      Vaatteet vähenee ja hihat lyhenee. Kevät mahtavaa aikaa :).

    • Mies895

      Vaimolle tuli ostettua GANTin kello pari viikkoa sitten synttäri lahjaksi. Hieno hopean värinen ja pinkki nahkaranneke. Hän tykkäsi kellosta tosi paljon ja sanoi että tulee käyttämän sitä tosi paljon.
      Lähdimme seuraavan vikkon tiistaina etelään lämpöön.
      Ekana päivänä hän unohtui kellon ranteeseen kun lähdimme ranalle. Hän oli jo vedessä kun kysyin häneltä aiotko uida kellon kanssa. Hän katsoi kelloa ja totesi: on tämä 50m vesisuojattu.
      Hän ui sitten koko päivän sen kanssa.
      Seuraavana päivänä hän totesi että hyvin eilinen meni joten voin varmasti taas pitää sen. 1,5 viikkoa nyt takana ja hän on ollut joka päivä koko päivän rannalla/uimassa sen kanssa.
      Vähän kulumista näkyy mutta hänen mielestään näyttää paremmalta niin.
      Pitää katsoa missä kunnossa kello on vielä 1,5 viikon jälkeen.

    • fetissimullakin

      Mulla on myös rannekello fetissi. Naisten nahkaranteiset kellot saa kyllä kunnon seisokin aikaisesi. Harvemmin vaan on päässyt nauttimaan käsihommista rannekellon kanssa.

    • Uhrintarina

      Mulla alkoi rannekellon hihna haista hirveälle ja kävin eilen ostamassa uuden. Nolotti koska kaupan kaunis nainen joutui pitelemään ja tutkimaan haisevaa hihnaa valitessaan telineeltä samankokoista. Hän meni takahuoneeseen vaihtamaan hihnan uuteen ja viipyi todella kauan. Tullessaan takaisin hymyili oudosti. Voiko olla niin että tällä naisella oli KELLOFETISSI? Minä jouduin UHRIKSI?

      • mistä_sen

        tietää... ehkäpä hyvinkin :).


    • uusikeskustelija29

      Kiva keskustelu, itsellänikin on jonkin asteinen mieltymys tähän aiheeseen. Lähinnä nahkarannekkeisiin kelloihin naisten pitämänä. Olen itsekin nainen.

      Ainoa vain, että tässä keskustelussa on selkeästi lähinnä yhden ja saman fetisistin kirjoitteluita, oletan että miehen vaikka kirjoittajien sukupuoli muka olisikin eri. :P

      Oma ranne ei ole niin siro urheilutaustan takia, että kellot näyttäisivät mielestäni minulla hyvältä, mutta olen onneksi bi ja sytyn kun toiset naiset pitävät niitä. :)

      Miesten pitäminä jostain syystä kellot eivät ole sytyttäneet ihan samoja tuntemuksia.

      • Parempi just kun ei ole siro :) Sopii paremmin,


    • punk31

      olen 31 vuotias mies ja "sairastuin" parisen vuotta sitten. se oli kuin salama kirkkaalta taivaalta kun ostin kahvia kampin ärrältä ja myyjättärellä oli valtava kultainen rannekello. kyllä olis kiva löytää nainen joka aidosti tykkää käyttää kelloja ja olisi iloinen kun niitä hänelle ostelen. oma fetissini liittyy isoihin metallikelloihin, mieluiten kultaisiin. michael kors on suosikkini. ei varmaan tule senkään vertaa vastauksia deitti-ilmoituksiin jos mainitsee asian heti alkuun. :D alastonsuomessakin harmittavan vähän kelloja esillä, ja wristwatchfetish -sivusto on lopettanut toimintansa. :( jos joku haluaa vertaistukea, saa mailata [email protected]

    • mielestäni

      hyvä fetissi :-).

    • Jap222

      Mutta keräileekö kukaan naisten kelloja? Itsellä niitä on kertynyt kymmeniä:)

    • Pete881

      Täällä kirjoittaa kans uusi ihminen joka löysi tiensä tälle palstalle! Mulla on kans fetissi kelloihin ja nimenomaan kans nahka hihnasiin kelloihin! Ei oo mitää parempaa näin kesällä kun katella naisten ranteista kelloja! :) ois kyllä mukava jutella jonku rannekello-fetissisen naisen kans kaikkee lisää! Löytyiskö täältä ketään?

      • kyllä_löytyy

        Et ole ainoa :).


      • WatchGirl

        Täällä on nainen samalla fetissillä. En tiedä mistä tämä alkoi mutta vuosien myötä on vaan innostunut enemmän ja enemmän kelloista. Tällä hetkellä löyty 10 kappaletta ja suurin osa nahka rannekeisia. En osaa olla ilman kello ollenkaan, tuntuu omituiselta. Ainoa hetki kun olen ilman on kun käyn suihkussa ;)


      • Watches
        WatchGirl kirjoitti:

        Täällä on nainen samalla fetissillä. En tiedä mistä tämä alkoi mutta vuosien myötä on vaan innostunut enemmän ja enemmän kelloista. Tällä hetkellä löyty 10 kappaletta ja suurin osa nahka rannekeisia. En osaa olla ilman kello ollenkaan, tuntuu omituiselta. Ainoa hetki kun olen ilman on kun käyn suihkussa ;)

        Harmi kun täällä ei voi jakaa kuvia!
        Olisi kiva nähdä mitä muilta löytyyy.
        Itseltäkin löytyy yli 20 ainakin:)


      • Aina_voi

        laittaa linkkejä kuvista ;). Kuten edelläkin on.


      • WatchGirl kirjoitti:

        Täällä on nainen samalla fetissillä. En tiedä mistä tämä alkoi mutta vuosien myötä on vaan innostunut enemmän ja enemmän kelloista. Tällä hetkellä löyty 10 kappaletta ja suurin osa nahka rannekeisia. En osaa olla ilman kello ollenkaan, tuntuu omituiselta. Ainoa hetki kun olen ilman on kun käyn suihkussa ;)

        No kukas sä olet sitten ;)


      • No_yksi

        mies jolla on rannekellofetissi ;)).


      • jepppp


      • Anonyymi
        WatchGirl kirjoitti:

        Täällä on nainen samalla fetissillä. En tiedä mistä tämä alkoi mutta vuosien myötä on vaan innostunut enemmän ja enemmän kelloista. Tällä hetkellä löyty 10 kappaletta ja suurin osa nahka rannekeisia. En osaa olla ilman kello ollenkaan, tuntuu omituiselta. Ainoa hetki kun olen ilman on kun käyn suihkussa ;)

        Hei, WatchGirl . Haluaisitko harrastaa seksiä kanssani kello ranteessasi? ;)


    • Rannekellofetissi
    • kiinnostunutoon

      voiks joku selittää mulle tän rannekello jutun? Mikä siinä viehettää ja käytetääks sitä jotenkin

      • Minusta

        fetissi selviää aika hyvin, kun jaksaa lukea koko viestiketjun läpi :). Siitä vaan tämän fetissin saloihin tutustumaan.


    • Anonyymi

      Löytyisikö täältä naista jolla iso rannekello., esim Daniel Wellington tai Michael Kors? Etsisin kelloseksiseuraa.

    • Anonyymi

      moi
      itsellä kanssa rannekellofetissi tykkää että tyttöystävä pitää kello ranteessa 24/7 ja tykkään myös että hänellä on nomination koru ranteessa 24/7
      se on ihanaa kun molemmilla on kellot ranteessa 24/7

    • Anonyymi

      Itseäni ahdistaa että minulla on samankaltaista,en kiihotu naisten rannekelloista mutta joskus kiinnittää huomion oikeastaan kaikenlaiset kellot. todella outo asia

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe